מקווה שטוב לך שם פרק 9: האויב החדש

l.a.h.i 18/02/2014 633 צפיות 3 תגובות

—–ליזטה—–
היום הגעתי כרגיל ישבתי עם החבר'ה שלי כרגיל צחקנו לנו ואז נכנסו החבר'ה ההם מאתמול בפארק. התנהגתי באדישות הבחור מדד אותי פראית יושבת, הוא חייך חיוך רחב שולח לי קריצה גדולה התמלאתי זעם. חשבתי לעצמי *בן זונה, איך הוא מעז בכלל?* כמעט צעקתי נכנסנו לכיתה ישבתי במקומי לבד ואז….. הוא נכנס נעמד מולי התעסקתי בגרפיטי עיני התעלמתי ממנו.
"מה אתה רוצה?" שאלתי בקול קר.
"אותך," הוא אמר הרמתי את מבטי בעיני זעם בוער."הכוונה בלהקה שלי," חייכתי חיוך פראי.
"בטח אני כבר רצה לעשות זאת!!!!" אמרתי בציניות גמורה.
"למה את כזו קרה?" הוא שאל אותי.
"חחח טיפש אל תתעסק איתי אתה והחבר'ה שלך לא מסגנון האנשים שאני מתחברת אליהם." אמרתי לו ישירות הוא גיחך.
"בטח את מתחברת לערסים בגלל שאת ערסית," חייכתי חיוך פראי.
"אני ערסית רוקיסטית מטורפת וכן אני והחבר'ה שלי ערסים ואותך עכשיו אני אפוצץ אם לא תסלתק מכאן מיד!!" קולי היה קר ופראי, הוא לא יצא הוא עמד מולי.
"את עוד תצטרפי אחרי שהם ייפלו," הוא אמר לי.
"אנחנו נפיל אתכם קודם." אמרתי לו בפראות לוקחת את גרפיטי שלי ויוצאת.

—-מייקל—–
מאז שראיתי אותה מופיעה מולי אתמול הבחורה הזו לא יוצאת לי מהמוח אני עדיין לא שמעתי מה היא כתבה בעצמה, אבל אני רואה בקולה כישרון. היא מהסוג השונה גאוותנית מתנשאת ערסית רוקרית בנשמה ובנוסף יפיפייה. מאיה ואלכס ושון וכריס לא ממש אהבו את הסגנון ההתנהגות שלה יש בה משהו שאין לאף אחת, היא מחייכת כשבא לה היא צוחקת יושבת כל היום סביבה הבחור הזה טומס והבחור השני ההוא רוי. היא מולם מטורפת כמוה גם טומס קיימת בו את אותה האש שבה.
"מה יש שוב היא מעניינת אותך?" אלכס חייך נותן לי מכה בכתף.
"לא, מה שמסקרן אותי לכל הרוחות מה היא הלקה הזו?"
"אני אגיד לך אין בהם שום דבר מיוחד סתם חבורת ערסים ומנהיגה מטורפת."
"אנחנו נראה בעניין זה אחר כך," אמרתי לו.
"בוא נלך צריך לקבוע חזרות."

—-דאינה—–
הלכתי לי במסדרון עם אדם ידעתי שראשי היה מלא בזיכרונות של מה שקרה ידעתי שהתעלמות והאדישות הזו של ליזט תהפוך יש סיכוי לאהבה חדשה, אבל שאלתי את עצמי עם היא מוכנה למערכת יחסים חדשה היא…..הרי אוהבת אותו עדיין או לא?"


תגובות (3)

הפרק יאחר מעט :)

19/02/2014 07:29

אני מצטערת על העיכוב הפרק לא עלה בגלל שהוא מחכה לאישור של אתר,

19/02/2014 10:04

הסיפור אועלה בהצלחה!!!!!!!!!!!

19/02/2014 10:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך