time machine123
מקווה שאהבתם... אשמח לתגובות!!

נסיכות דיסני ברומן בית ספר- פרק ראשון

time machine123 19/04/2016 1038 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם... אשמח לתגובות!!

"אמ.." אמר פלווין שהיה נתון בלחץ.
רפונזל גם כמוהו , הייתה נתונה בלחץ. לא הבינה מה הוא רצה מהחיים שלה.
"נו , תגיד משהו!!" רפונזל הייתה הראשונה ששברה את השתיקה.
"את רוצה להיות החברה שלי?" הוא אמר.
רפונזל התבוננה בו בהרהור קל.
" לא, החברות שלי יותר חשובות מאשר חבר. בשביל מה אני צריכה חבר?" לא הסכימה רפונזל.
" את אומרת בעצם שהחברות שלך יותר חשובות ממני? תעזבי את החברות שלך בצד ותעני לי על השאלה: את רוצה להיות החברה שלי?" שאל פלווין בפעם השנייה. הוא הרגיש שהתקרה כמעט קורסת.
" פלווין, בבקשה! אמרתי לך שלא , בשבילי רק החברות חשובות." אמרה רפונזל בעקשנות.
" אמ.. אני לא יודע מה לומר.." אמר פלווין בבלבול.
" אל תגיד כלום, בבקשה תתן למלצר את העודף שהשארתי לו על פינת השולחן." אמרה רפונזל בהרהור והשאירה את פלווין מבולבל וחסר תקווה.
אריאל וסינדרלה התקשרו לרפונזל ולא הצליחו לתפוס אותה. הן ניסו את האפשרות השנייה : אריאל שלחה לה מייל שמחר הן אמורות להתייצב בפנימיית נסיכות דיסני. בכל זאת היא לא קיבלה או שלחה להן מסר בחזרה שיוכלו לדעת שהיא בסדר. בדרך כלל היא מהמקפידות. משתדלת לשלוח הודעת וואטאפ כדי לא לעורר את הדאגה של חברותיה.
אבל עכשיו זה נראה מוזר, פתאום היא נעלמת ולא מתקשרת. איפה היא הייתה עד עכשיו. הן שאלו את עצמן כל הזמן.
" הלו?" ענתה רפונזל בקול חלש. אריאל וסינדרלה יכלו לנשום לרווחה. סוף סוף הצלחנו לתפוס אותה . חשבו לעצמן בשמחה ובהקלה.
" אני לא מאמינה שעשיתי את זה!!" אמרה רפונזל כמעט בלחש.
" עשית את מה? אנחנו לא מבינות! את פשוט נעלמת ולא ידענו איפה להתחיל לחפש אותך. את יודעת שמחר צריך להתייצב בפנימייה לנסיכות דיסני?" קראה אריאל בקול מאוכזב.
"בנות , שברתי לפלווין את הלב! כי אמרתי לו בזו הלשון" יש לי חברות , ואני לא צריכה חבר." אני לא יכולה לוותר עליכן." אמרה רפונזל באמפתיה.
" עשית את זה?!! אין עלייך. ידעתי שאת לעולם לא תאכזבי אותנו. חברות כמונו זה לנצח. תזכרי את שלוש המילים הבאות: ידידות , חברות , נאמנות." קראה סינדרלה בשמחה ולאחר מכן השיחה התנתקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך