אביב דנקנר
תקחו בחשבון שזה בלי זכויות יוצרים. תודה רבה רבה!!

נערת הנמרים – דמויות – פליז תכנסו!!

אביב דנקנר 23/02/2016 967 צפיות 11 תגובות
תקחו בחשבון שזה בלי זכויות יוצרים. תודה רבה רבה!!

חשבתי על סיפור חדש וכבר יש לי עלילה בערך.
אני חייבת דמויות!!
בבקשה תעזרו לי:
תנו לי כמה דמויות וציינו את הדברים הבאים:

גיל
שם מלא
אופי
מראה
תחביבים
רקע כללי
סיפור חיים

הדמויות שחסרות לי :
כמה נערות חמודות, שני אנשחם רשעים ושפלים, העוזרים האישיים שלהם, מכשפה תחמנית ומסתורית, 7 נמרים לבנים מאיזשהו זן (תמציאו שם) בסכנת הכחדה וזהו בינתיים.
אם אצטרך עוד משהו אוסיף בתגובות למטה.
דברים נוספים שאני צריכה: שם של מדינה

תודה רבה, זה ממש יעזור!


תגובות (11)

אפשר קצת רקע לסיפור? קצת קשה לכתוב דמות לסיפור שאני לא יודע עליו כלום

23/02/2016 08:47

מדינת אלרון
נערה חמודה אלונה/גייל
בת יחידה, אימא מתה בלידתה ואביה גידל אותה.
היא מנסה לרצות את אביה, שרצה בן וגם מאשים אותה במות אימא.
היא נערה חכמה, שלמדה כמעט בכוחות עצמה לקרוא ולכתוב וזה מה שהיא אוהבת לעשות. רב הזמן היא עוזרת לאביה בנפחייה. היא נראית שקטה וצייתנית, ואת החלומות שלה היא מנתבת לכתיבה. היא 165, חסונה, שער קצר ובהיר (כדי להדמות לבן)

23/02/2016 09:02

רקע הסיפור: מישהו שרוצה להפטר מנערה כי היא גילתה את תוכנויותיו הזדוניות (סיפור ארוך) הוא הולך למכשף והמכשף מציע לו להעביר אותה יחד עם כמה נמרי שלג שיאכלו אותה באי נידח מלא שלג. הם כישפו אותה להתעתק לשם ולמרבה ההפתעה הנמרים לא אכלו אותה ומשם הסיפור מתפתח.

אני מעדיפה שמות אמריקאים אם אפשר. (לא בטוח שאני אשתמש בכל הדמיות).
את הנערה אני מדמיינת בערך ככה:
https://www.google.co.il/search?sa=G&hl=en-IL&tbs=simg:CAES3gEa2wELEKjU2AQaCggACAEIFwg9CEMMCxCwjKcIGmIKYAgDEii-DrcOuA77DvwO-gToFbkOug6VBLYgySPNI7cg8yO1LfEj0CyoJPw5GjBNVrxb1Fj0CY9bfVDOzZcsiUTdzEyMicWHd0ym1WgptlR8TDvABMNUjTTxkOPPmf8gAwwLEI6u_1ggaCgoICAESBLabsNcMCxCd7cEJGkEKCAoGYmVhdXR5CgkKB2Vtb3Rpb24KDAoKYmxhY2sgaGFpcgoGCgRnaXJsChQKEmNvbXB1dGVyIHdhbGxwYXBlcgw&q=fantasy+women&tbm=isch&ved=0ahUKEwj-_9iE8o3LAhVKAxoKHW2wDhYQsw4ILA&biw=1834&bih=995#hl=en-IL&tbm=isch&q=fantasy+women+and+tiger&imgrc=xJbXeP0BqYFGbM%3A
(תלחצו על הקישור)
זה סיפור ארוך למה יש לה שיער לבן…

23/02/2016 15:36

שם: קאסי קרייל.
גיל: 16.
מראה: שיער לבן כשלג, ועיניים ירוקות זית, גבוהה, רזה.
המראה שלה גורם לאנשים לחשוב שהיא עדינה ושברירה.
אופי: עקשנית, שקטה, שמה פס על החוקים, חשדנית, חכמה, אין לה שליטה על המעשים שלה.
היא חברה טובה, היא תמיד תיהיה כאן בשבילך כשתצטרכי אותה.
תחביבים: היא אוהבת לצייר, אם היא לא תצייר במשך שעתיים או יותר היא תתחרפן, כשהיא עצובה היא מציירת, כשהיא שמחה היא מציירת, כשהיא כעסת היא מציירת, לא משנה מה היא מרגישה היא מציירת.
היא אוהבת לשיר, זה הסוד שלה. היא שרה כשאף-אחד לא שומע.
רקע: ההורים שלה נרצחו כשהיא הייתה בת 10, זירת הפשע התרחשה בבנק.
הגנב הכי מפורסם בארץ שאף אחד לא הצליח לתפוס אותו או לגלות מי הוא, רצח את ההורים שלה. המשטרה לא תפסה אותו עד היום, וקאסי נשבעה כשברע שהיא תמצא אותו הוא ישלם על כך בחיו.
קאסי חולה במחלה לא ברורה, היא מקיאה דם לפעמים, ומאבדת את ההכרה סתם בלי סיבה.
היא מסתירה זאת, היא לא רוצה שמישהו ידע שהיא חולה.
(את יכולה לעשות שבהמשך הסיפור יגלו זאת וינסו לעזור לה).

23/02/2016 19:04

    תודה רבה :)
    ממש יפה
    אני רציתי כמה נערות כדי לבחור אחת שהכי מוצאת חן בעיני וחברה הי טובה בשבילה.
    עוד לא חשבתי על כל הסיפור אבל יש לי רעיון שמתגבש.
    בנתיים חסרים לי: נערות, אנשים שפלים והשפוטים / העובדים שלהם, מכשפה מסתורית, חוקרי טבע (עדיך נער צעיר שלא לומד משום מה בבית ספר והוא מסייר באי עם החברים לו ופוגש אותה ומתאהב בה)

    24/02/2016 00:52

    ואני צריכה גם 7 נמרי שלג.
    ברגע שיהיו לי את כולם (או לפחות כמעט) אני מתחילה לכתוב.
    תודה רבה לכל מי שממציא דמויות; זה ממש עוזר לי

    24/02/2016 00:55

אני יכולה להביא לך עוד דמות?

27/02/2016 09:36

ברור! תודה רבה! זה מאוד יעזור. עדיף שתתני לי בנץיים את הדמויות האחרות (חוץ מנערות), כי כולם מעדיפים לעשות נערות אז יעזור לי אם תעשי.

29/02/2016 09:58

הנה דמות של מכשפה
שם: אליסון גריין.
גיל: 42.
מראה: שיער אדום כדם מתולתל, מגיע עד לריצפה,
עיניים שחורות ומפחידות, אך ממש מסתוריות ומסקרנות.
גבוהה מאוד, רזה, בעלת ציפורניים ממש ארוכות.
אופי: ערמומית, ממש מסורית ומסקנת, קצת מוזרה, היא חכמה מאוד בצורה יוצאת דופן, בעלת חוש הומור פרוע, תחמנית, קצת שקרנית, חולה בראש (היא אוהבת לראות אנשים סובלים, זה גורם לה לאושר רב בלב).
אי-אפשר לסמוך עלייה, היא לא נותנת אמון בכולם, צריך ממש להרשים אותה כדי לקבל את אמונה.
תחביבים: היא אוהבת לרקוד ולשיר (עד כמה שזה נשמע מוזר למכשפה),
היא אוהבת לשחק בקלפים – היא תמיד מרמה במשחקים.
רקע: ההורים שלה נטשו אותה כשהיא הייתה בת 6,
מאז היא נותרת להם טינה.
היא גנבה אוכל ובגדים מחניות בעזרת כשפים.
היא גרה המערה באמצע היער.
המערה שלה מוסרת בעזרת כישוף, כך שאף-אחד לא יכול למצוא אותה.
היא מסתירה את שיערה מאחורי הגלימה המכושפת שהיא לובשת.

29/02/2016 22:24

תודה רבה את ממש עוזרת לי!
אני מתחילה את הסיפור (תשתדלו לתת לי עוד דמויות) ואעלה את הפרק הראשון בעוד בערך חודש. אני אקרא לנושא "נערת הנמרים (אביב דנקנר)" אז אתם מוזמנים לקרוא. אל תשכחו שיעזור לי אם תוסיפו דמויות נמרים ואת האיש המרושע הזה.
תודה לכל מי שעוזר :)

02/03/2016 10:40

בעצם אני אתחיל לכתוב אותו עוד קצת זמן.. אני חייבת את כל הדמויות :))

03/03/2016 09:40
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך