Anime.El
חעחעחעחעחע סתם התבלגן לי משהו בראש,תקשיבו אני יודעת שזה מכוער אבל תזרמוO_O

נערת הסיפורים

Anime.El 04/02/2013 780 צפיות 2 תגובות
חעחעחעחעחע סתם התבלגן לי משהו בראש,תקשיבו אני יודעת שזה מכוער אבל תזרמוO_O

"תקשיב,אני רוצה להישאב לתוך סיפור,לעבור הרפתקאה.." מלמלה לין,אביה נדהם,היא הרגישה שזו חסימה,היא התקרבה עליו ומלמלה בשקט.
" בבקשה,תועיל לי מכמה הכישופים שלך להיכנס לתוך עולם מקביל,ולחשוב עוד פעם שזה לא חלום,שזה מציאותי.." מלמלה לין לאביה,הוא הנהן,אבל פיו עדיין פעור מהתימהון,היא חייכה חיוך קצר וחזרה לקרוא את הספר שהיה מונח בשולחנה.
" אני מציעה לך…" נכנסה איימי בלי שאף אחד ירגיש לחדר,והתחילה לדבר.
" אני לא צריכה הצעות.." השיבה לין,איימי הסתובבה לכיוון הדלת והשתוקקה,לין הציצה אחורה בסקרנות ונשמעה חריקת דלת,לין נשפה בבוז והמשיכה לקרוא בלי למצמץ.
"חחח,עד כמה חושבת השחורה הזאת שהיא עד כדי כך נחמדה,עדיף שסיוט יענה לה…נחכה להמשך.." מלמלה ושמה את הספר במקומו.
" לין,לכי לישון!! " נשמעה צווחה,לין הפשיטה את בגדיה ונכנסה לישון.
" את פה?" שאלה אימה,היא פתחה את עייניה והינהנה,היא קראה קריאת הפתעה כשראתה בידיה של אימה את המשך הסיפור,החצי השני.
" יש לו המשך?" שאלה לין בסקרנות בעודה מנסה אינה לנמנם,אימה הנהנה,ובחיוך גדול הביאה לה את הספר.
" לללקרוא עעכשיו?" גמגמה,עייניה בצבצו,היא קמה,וגילתה כי לבושה בשימלה.
" אמא מה קורה לי?" שאלה בקריאת הפתעה,פרצופה של אימה דאג ולין ניראתה כנעלמת..
" ביי ביי.." אמרה לין בבכי ונופפה בידה ,מעייניה של אימה זלגו דמעות רכות והגיעו ללחייה,היא הלכה בזריזות למדרגות כדי לרדת ולספר את מה שראתה במו עייניה,כולם לא האימנו לה,והדמעות לא נעצרו.


תגובות (2)

חחח למה? דווקא חמוד!!
וכן כן, אני יורדת על עצמי בתור הדמות של השחורה חיחי ^^

04/02/2013 11:40

לא מכוער בכלל, דווקא חמוד, אהבתי (:

04/02/2013 12:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך