לא כל הדמויות נכנסו בפרק הזה והרוב מאלה שכן נכנסו לא בלטו מספיק ואני מודע לזה. לא לדאוג, אני מבטיח להכניס את שאר הדמויות בפרקים הבאים ולנסות ולהבליט את כולם. אשמח לשמוע ביקורות/עצות/הערות/הארות/שאלות. עדיין חסרה לי דמות(קרנף) אז מי שרוצה לכתוב אותה שיכתוב אותה עד היום בערב כי אז אני כבר אכתוב בעצמי. קריאה מהנה!

נפש חיה – פרק 2. "כאב."

23/08/2015 699 צפיות 22 תגובות
לא כל הדמויות נכנסו בפרק הזה והרוב מאלה שכן נכנסו לא בלטו מספיק ואני מודע לזה. לא לדאוג, אני מבטיח להכניס את שאר הדמויות בפרקים הבאים ולנסות ולהבליט את כולם. אשמח לשמוע ביקורות/עצות/הערות/הארות/שאלות. עדיין חסרה לי דמות(קרנף) אז מי שרוצה לכתוב אותה שיכתוב אותה עד היום בערב כי אז אני כבר אכתוב בעצמי. קריאה מהנה!

התחושה היחידה שצ'ייס הצליח להרגיש זה כאב.
כאב ארוך ומתמשך בראשו, אך לא כאב מהסוג שנלווה למכה, כאב מהסוג שנלווה לאובדן זיכרון.
לצערו, זאת הייתה הפעם השנייה שהוא חווה את זה, אך הפעם זה היה קצת אחרת.
בפעם הראשונה הוא התעורר במוסד סגור בלי יכולת לזכור שום דבר על עצמו מלבד השם והגיל שלו. הוא לא זכר את משפחתו או את חייו או כל פרט שיוכל לרמוז לו משהו על עברו.
הוא אפילו לא זכר איך הוא הגיע למוסד או מה הוא עושה שם.
את השנים האחרונות הוא "בילה" כלוא שם, וגם אם הוא לא ידע על עצמו כלום הוא ידע בוודאות שהוא לא משוגע.
את ניסיון הבריחה שלו הוא תכנן לפרטי פרטים וגיבוי לכל מצב אפשרי.
ואכן, הוא הצליח לברוח אך הוא לא תכנן מה הוא יעשה הלאה. לא היה לו לאן ללכת או למי לפנות והוא ברח ממקום אחד למקום שני במשך יומיים שלמים.
לבסוף הוא הגיע לשוק רחב שבו המוכרים הנדיבים סיפקו לו אוכל ולינה.
במשך כמה שבועות הוא "גר" שם עד שמצא את עצמו בחדר הזה.
הוא יכל לזכור את השוק, המוכרים ולצערו גם את המוסד. הוא זכר את עצמו, כמו שהוא הכיר את עצמו, כלומר בלי עבר.
אך הוא לא ידע איפה הוא נמצא ומי או מה הביא אותו לשם.
לרגע אחד עלה בו החשש שהוא חזר למוסד אך כשהסתכל על קירות החדר ידע שהם לא שייכים למקום ההוא.
חוץ מזה, המקום בו התעורר דמה יותר לחדר בבית מלון מאשר לתא סגור.
הוא בחן את החדר בעיניו הענבריות, חדר גדול, מואר ומאוורר.
קירות בצבע זהב מעוטרים בדוגמאות שונות. שולחן גדול וכיסאות מעץ סביבו.
הוא עצמו שכב במיטה גדולה עם סדין לבן, שמיכה לבנה וכריות גדולות ואדומות.
הוא ניגש אל המראה הגדולה שניצבה על אחד הקירות ובחן את עצמו.
הוא לבש בגדים לא שלו, מכנסי ג'ינס וחולצה כתומה שדמתה לשיערו הג'ינג'י.
עיני הענבר שלו, אפיו הקטן, גבותיו הדקות והחיוך המסתורי בשפתיו, הכל אותו הדבר.
ואז הוא הבחין בדלת מאחוריו. היא הייתה חומה וגדולה עם ידית קטנה במרכזה, הוא צעד לעברה ופתח אותה בהיסוס.
הוא ניצב בחדר גדול שווה בגודלו לאצטדיון כדורגל ענק. ביציע הענק מסביב לחדר ישבו אנשים רבים ומגוונים ממדינות שונות.
במרכז החדר עמד אדם כבן 60 עם עור בהיר. מלבד כמה שיערות הוא היה קירח, היו לו עיניים חומות – צהבהבות ויוקדות שצלקת ארוכה עברה על השמאלית שבהן ואף ארוך ונשרי.
הוא הצביע על צ'ייס ואמר, "וזהו, צ'ייס שטרן, שועל."
כמה אנשים קמו ממושביהם והתחילו למחוא כפיים.
ואז דלת אחרת נפתחה ונערה בערך בגילו נכנסה והאיש במרכז החדר הכריז, "וזוהי, ג'ס גרטרוד בראון, דבורה."

דבורה? חשבה ג'ס, למה האיש הזה מתכוון?
עיניה הצהובות – כתמתמות בחנו אותו ואת המקום בו היא נמצאת. היא גירדה את אפהּ הקטן והמנומש קלות ושיערה השחור והגלי עם הפס הצבוע בצהוב נח על כתפיה בפיזור.
"היי, אתה שם," צעקה ג'ס לעבר האיש במרכז החדר, "כן, אני מדברת אליך, מי אתה, מה עשית לי ומה זה המקום הזה?"
"עוקצנות של דבורה צעירה." אמר האיש בחיוך והצליח לעצבן את ג'ס אפילו יותר.
"אני אראה לו מה זו עוקצנות," מלמלה ג'ס והרימה את ידה באוויר באיום.
לפני שהספיקה לזוז, יד מאחוריה לפתה בחוזקה את ידה המורמת ויד אחרת תפסה את כתפה.
"ואלו הן," המשיך האיש, "אנדי פיי וטייסי ארקו, דב וטיגריס."
ג'ס הסתובבה וראתה את שני הדמויות שהחזיקו אותה, נערות בערך בגילה של ג'ס.
"אתן יכולות לשחרר אותי," אמרה ג'ס בעצבנות.
"אנדי פיי," אמרה הנערה לימינה של ג'ס, שיערה החום הארוך היה אסוף לצמה על כתפה ועיניה הכהות התבוננו בג'ס. היא חייכה לעברה חיוך רחב והושיטה את ידה השזופה ללחיצה.
ג'ס ניערה את ידה הכואבת והתעלמה מידה המושטת של אנדי.
אנדי החזירה את ידה וסימנה בעיניה לנערה משמאלה של ג'ס שהניחה שהשתיים חברות.
"כן, כן. אני טייסי ארקו, נעים מאוד." אמרה טייסי וחייכה מאולץ. בניגוד לאנדי, שיערה החום – אדמוני היה מפוזר ועיניה הירוקות בחנו את ג'ס.
"ג'ס בראון," אמרה לבסוף ג'ס, "אתם יודעים מה זה המקום הזה?"
לפני שאנדי וטייסי הספיקו להשיב לשלילה האדם במרכז החדר דיבר שוב.
"והנה זאקרי וואיט, טווס."
כל העיניים בחדר הופנו לעברו. זאק אף פעם לא אהב את זה אבל הוא כבר היה רגיל שאנשים נעצו בו מבטים.
"מה הקטע של הטווס?" שאל זאק.
"אני…" התחילה טייסי לענות, "זה… כלומר… מה שאני מנסה להגיד זה…
אנדי ראתה שטייסי התחילה להילחץ ולהסמיק, כמו שתמיד קורה לה בסביבת בנים ולכן ענתה במקומה, "אף אחד מאיתנו לא יודע איפה אנחנו או מה אנחנו עושים פה."
זאק בחן אותם בעיניים הכחולות – ירקרקות המהפנטות שלו.שיערו השחור היה בצבע הלילה ועל פניו נשקפו חרדה.
"אני בטוח שיהיה בסדר, אם הם היו רוצים לפגוע בנו הם כבר היו עושים את זה." אמר קול מימינו של זאק.
"זהו אדם גראהם, אריה." אמר האדם במרכז החדר. מחיאות הכפיים היו יותר סוערות ממקודם.
"או שהם חייזרים שחטפו אותנו למטרות ניסויים." אמר צ'ייס בחיוך, "ואני צ'ייס דרך אגב."
"היי צ'ייס," אמר קול, "בלי להעליב, התאוריה של אדם נשמעת יותר הגיונית."
"זוהי רייצ'ל אנדרס, בז."
צ'ייס הסתובב לעבר רייצ'ל ופיו נפער בתדהמה.
"אני עד כדי כך מכוערת?" שאלה רייצ'ל.
"לא," אמר צ'ייס, "את יפהפייה!"
"תודה," אמרה רייצ'ל וחייכה חיוך ביישן, לחייה נהפכו אדומות במהרה והיא נעצה את עיניה החומות ברצפה, מבקשת שהאדמה תבלע אותה.
"וזהו איאן הלן, אורקה." אמר האדם במרכז החדר ו"הציל" את רייצ'ל מעוד כמה דקות של בהייה ברצפה.
העיניים בחדר מיהרו לפנות אל איאן שבהה באוויר בעצבנות מסוימת עם עיניו הכחולות הקרות. הוא נשען על הדלת שממנה נכנס והחליק את שיערו השחור עם ידו הבהירה.
"וזהו קונריס רם, נמלה."
צ'ייס בחן את קונריס בקפידה. עיניו הכהות הסתכלו סביבו ושיערו השחור היה מפוזר.
"לא יכול להיות," מלמל צ'ייס, "זה לא יכול להיות."
הוא זיהה את קונריס ממקום אחר. לא מהשוק ובטח שלא מהעבר שלא זכר.
הוא זיהה את קונריס מהמוסד בו היה כלוא. הוא זכר איך באחד הימים עברו שלושה אנשים ליד התא שלו. השלישי מביניהם היה קונריס. הוא נתן לצ'ייס את המפה המדויקת של המוסד בו היה כלוא בלי להוסיף מילה.
בזכותו עלה לו הרעיון לתכנן את הבריחה, בזכותו הוא ברח מהכלא.
ואז עלתה מחשבה מוזרה לראשו של צ'ייס.
אולי בגללו אני פה?


תגובות (22)

הו זה מעניין. אהבתי את הפרק ואהבתי איך שהצגתי את ג'ס, כל כך היא XP
רגע, אנשים פשוט ישבו שם והביטו בהם או שהיה שם רק את האיש הזקן? והם כזה בתוך האיצטדיון עצמו?
אני אוהבת את הרעיון. יש איפשהו בפרק מקום ששכחת לסגור את המרכאות אבל אין הערה מיוחדת. הייתי מוסיפה עוד תיאורים כי איכשהו אני תמיד מוצאת את עצמי שואלת שאלות מטופשות כמו זו ששאלתי כי משהו לא ברור לי XD
בכל מקרה, מאוד נהניתי לקרוא. אני מקווה שהפרק הבא יעלה בקרוב!!

23/08/2015 17:34

אולימפיה וקארים לא שם? למה? קרה להן משהו??? או שסתם הן עדיין לא הגיעו?
פרק יפה :) אהבתי את הגמגום של טייסי ^^
תמשיך!!!
אם אף אחד לא יכתוב לך קרנף, אני יכולה :) אבל לא עכשיו כי יש לי משהו מאוד דחוף לעשות…

23/08/2015 17:37

יש, הצלחתי עם ג'ס!
היו עוד אנשים שישבו שם והביטו בהם, מחאו כפיים ועוד…
לא רציתי להגיד את זה שוב ושוב כי יש שלב מסוים שהגבול בין "תיאורים נוספים" לבין "חזרה מעצבנת על דברים שוב ושוב" לא כל כך ברור ואני פוחד לחצות אותו.
תודה רבה!

23/08/2015 17:40

אולימפיה וקארים לא היו בפרק הזה כי לא הכנסתי אותם אבל הם גם שם באחד החדרים…
המשהו הדחוף זה עבודות במתמטיקה? כי גם שלי נמצאות ממש לידי ויש לי מיליון תרגילים לעשות.
לא אכפת לי שתכתבי את הקרנף.
מי שיכתוב לי קודם אני אקח אותו.
שמח שאהבת!
תודה!

23/08/2015 17:43

    גם, עבודה במתמטיקה… המורים נתנו לנו דף עם תרגילים ואמרו לפתור אותם דרך הספר במחשב, והוא לא נפתח לי!
    אבל לא רק זה… הייתי צריכה להתארגן, פשוט יש לי משהו היום והוא מתחיל בשש.
    אז אכתוב לך את הקרנף כשזה יסתיים :) אבל אל תשמור לי אותו, אם מישהו אחר ירצה לכתוב אותו ויוכל לעשות את זה לפני שיכתוב ^^

    23/08/2015 17:50

    מתמטיקה 0.0 אוי
    שמישהו יהרוג אותי וזהו.

    23/08/2015 18:02

תמשיך!!!! זה ממש טוב… תוכל לעשות נקודות מבט?? כי בפרק הראשון לא הבנתי שפתאום המקום התחלף… אבל תמשיך מהר!

23/08/2015 17:46

בהצלחה עם העבודה במטמתיקה ועם מה שזה לא יהיה שיש לך בשש!
בדרך כלל שאני יורד כמה שורות אני עובר למקום אחר או לנקודת מבט של דמות אחרת…
תודה בכל מקרה!

23/08/2015 17:55

זה לא היה כך בפרק הראשון אז… הערתי

23/08/2015 18:32

ייאי, צ'ייס פתח את הפרק, חמדמד שכמותו ^^
רק הפריע לי המשפט "לרגע אחד עלה בו החשש שהוא חזר למוסד אך כשהסתכל על קירות החדר ידע שהם לא שייכים למוסד.", כי המילה מוסד חוזרת פעמיים בקירוב וזה מפריע לי קצת, הייתי מציעה לשנות ל"לרגע אחד עלה בו החשש שהוא חזר למוסד, אך כשהסתכל על קירות החדר שוב ידע שהם לא שייכים למקום ההוא."
התפתחות העלילה הזכירה לי קצת אנימה, מבחינת התיאטרליות המוזרה של הסצנה חח אבל אין עם זה בעיה, סתם הארה כזאתי.
מצפה להמשך! :)

23/08/2015 19:20

חחח…
תודה על ההערה, אני אשנה.
אנימה?! טוב נו, כל אחד רואה משהו אחר…
תודה!

23/08/2015 19:28

    כן כי באנימות תמיד קורים דברים שממש לא הגיוניים מבחינת ריאליזם והם יותר מדי תיאטריילים (יעני מהמילה תיאטרון. מגזימים בתגובות וכאלה חחח)

    23/08/2015 20:09

ורציתי לשאול,
בתור דמות מאתגרת במיוחד איך צ'ייס היה?

23/08/2015 19:31

    הוא היה אחלה. הקטע עם החייזרים היה בול. (תעשה גם שהוא חושד ממה שהממשלה עושה, מארגונים סודיים, ממרגלים, מ"האח הגדול" שזה כאילו מצלמים את כולם כל הזמן וכאלה חחח תחשוב פרנואידי, למרות שהוא לא פרנואידי הוא סתם אוהב לחשוב ככה, כי מי יודע מתי התיאוריה שלו תהיה נכונה)
    הקטע עם רייצ'ל היה מפתיע כי לא ציפיתי שהוא יהיה ישיר כל כך חחח אבל תמשיך עם הישירות, זה דווקא מתאים לו

    23/08/2015 20:13

מוחעע תקנאווו אדם קיבל יותר מחיאות כפיים מכולם מועחעחעחע סתם
כתיבה מעולה, מחכה לפרק הבא. וואו כבר עלילה עם בין הדמויות? (צ'ייס וקונריס) נייס. תמשיך!!!

23/08/2015 19:59

חחח… :)
תודה רבה!

23/08/2015 20:13

תודה על העצות.
בקשר לקטע עם רייצ'ל ניסיתי לעשות שהוא נבוך וזה נפלט לו אל זה יצא יותר כמו קביעת עובדה…
אבל אם את אומרת שהישירות מתאימה לו אז סבבה.
ד"א, אני כותב עכשיו את פרק 13 של "כוחות הטבע"! יש לי היום השראת כתיבה! *_*
אני מקווה לסיים אותו בשעה הקרובה.

23/08/2015 20:17

    ייאי, איזה כיף! אני רוצה להמשיך לכתוב (לא משנה מה, יש לי 3 דברים שאני צריכה לעבוד עליהם) ואני פשוט תקועה וצופה בסדרות באינטרנט במקום.. הא, לא נורא

    23/08/2015 21:12

עברה שעה…

23/08/2015 21:27

פרק 13 של "כוחות הטבע" עלה סוף סוף!
פומה, את כותבת את הקרנף?

23/08/2015 21:45

    ייאי! אני הולכת לקרוא <:

    23/08/2015 21:58

אחרי שאסיים את הנושא של הפונקציות…
ואגמור לקרוא את הפרק החדש שהעלית! או לפני, קודם מתמטיקה…

23/08/2015 21:51
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך