Butterfly
מקווה שתאהבו :) קרדיט ל- michal2467300 על הרעיון המושלם :)

סודות- דמויות

Butterfly 17/03/2014 667 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו :) קרדיט ל- michal2467300 על הרעיון המושלם :)

שם- קיה סמית'
גיל- 17
מראה- שיער שחור חלק שהיא אוספת תמיד בקוקו גבוה והדוק, עיניים ירוקות כהות ממיסות, מימדים נורמטיבים.
אופי- קשוחה, רצינית, מסורה, ספורטיבית.
תפקיד- סוכנת חשאית. נשלחה למשימה לעקוב אחרי טיילור אנדרסון בגלל מידע שהגיע אל אביה, איש הקשר שלה, שיש תכנונים להרוג אותו. בעקבות כך היא עוברת לתיכון חדש 'רובינסון' על שם מקסימוס רובינסון, מקים בית הספר.
קיה היא יתומה, ואביה אימץ אותה כשהייתה בת שנתיים. היא לא יודעת דבר על עברה, אבל גם לא אכפת לה. אביה הוא איש הקשר הראשי שלה. יש לה עוד שניים חוץ ממנו, המנהל שלה, הארי, והחברה הכי טובה שלה, דיאנה. בגלל משימתה, קיה ואביה היו צריכים לעבור מוויסקונסין, למונטנה, איפה שטיילור מתגורר.

שם- דיאנה סקוט
גיל- 17
מראה- נמוכה וצנומה, עיניים חומות גדולות במיוחד ושיער מתולתל שמגיע על לכתפיה בצבע שוקולד. היא שזופה מאוד, ושונאת את השיער המתולתל שלה, אז קשה מאוד לתפוס אותה בלי מחליק.
אופי- מצחיקה, נחמדה, אוהבת להתאפר, לעשות מחליק, ושאר דברים נשיים שדומים.
תפקיד- סוכנת משנית. היא משמשת בתור מין עוזרת לקיה. הן שתיהן החברות הכי טובות, והן פשוט עושות הכל יחד, כולל המשימות. דיאנה היא הצעירה ביותר במשפחה של חמישה אחים, יש לה בית גדול מאוד, הורים עשירים שבקושי נמצאים בבית, והיא יכולה לעשות כל מה שבאלה בלי התנגדות.
היא החליטה לעבור ביחד עם קיה למונטנה, ואחיה הגדול ג'ורדן, החליט להצטרף. היא וג'ורדן גרים מרחק הליכה מביתם של קיה ואביה.

שם- טיילור אנדרסון
גיל- 17
מראה- שיער חום שמכסה את פניו במקצת, עיניים כחולות בהירות, שפתיים משורטטות ויפות, גבוה, שרירי עם ריבועים בבטן.
אופי- שחקן הכדורסל הכי טוב בבית הספר, והילד הכי פופלארי בשכבה. הוא אוהב ספורט, ולא כלכך משקיע בלימודים, ולכן דיי גרוע. יוצא עם המעודדת הכי חמה בבית הספר, אנדי מקארד.
תפקיד- אין. מידע שהתגלגל לידיו של אביה של קיה מסר שמישהו מתכנן להרוג את טיילור. משימתה של קיה היא לחשוף את המזימה, לגלות למה רוצים להרוג אותו, ולסתכל את התוכניות נגדו.
טיילור ילד יחיד עם הורים עשירים מאוד, בית עצום, בריכה, הכל. אימו, ג'קלין, היא צרפתייה יפהיפיה שכל מה שבראש שלה זה לבלות, לבלות לבלות. היא יוצאת למסיבות כל הזמן, הולכת לקניות כל הזמן ולא שמה על הבן שלה.
אבא של טיילור, ג'ונתן, דווקא מתייחס אליו, וטיילור אוהב אותו בכל ליבו על זה. עם תשאלו את טיילור את מי מההורים שלו הוא אוהב יותר, בלי היסוס הוא יגיד שאת אביו.

שם- אנדי מקארד
גיל- 17
מראה- בלונדינית יפהיפיה עם עיניים כחולות בורקות, שיניים מושלמות, גיזרה מדהימה. לבושה במיטב האופנה, ומשתמשת בדברים הכי יוקרתיים שיש.
אופי- אנדי היא קפטן המעודדות כבר שלוש שנים, יש לה שתי מעריצות (ושמן רונה וליז), היא נראית מושלם, וכל הבנות רוצות להיות היא. היא סנובית ומתנשאת, ויוצאת עם הבחור הכי חתיך בבית הספר.
אנדי באה ממשפחה ממוצעת, עם שני ילדים, היא ואחיה הקטן ניקולס. רק שלפני שנתיים אימה נפטרה מתאונה מצערת. אנדי מסתירה את הסוד הזה, ואף אחד לא יודע עליו.

שם- רונה אמן
גיל- 17
מראה- שיער חום חלק ודק מאוד, עיניים חומות וקצת מלוכסנות, דיי גבוהה ורזה קצת יותר מדי.
אופי- אוהבת את אנדי בכל ליבה, ותעשה כל מה שתגיד לה. ממש סתומה, ונגררת. היא יודעת שכולם אומרים שהיא הז*** של השכבה, אבל לא אכפת לה. יש לה חבר, אבל לא כלכך אכפת לו ממנה. שכבה לראשונה בגיל 15.
ההורים שלה גרושים והיא גרה עם אימה, ולאימה יש חבר שקוראים לו לארי ורונה שונאת אותו בכל ליבה. רונה התמזמזה עם כל הבנים בשכבה שלה, ושכבה עם רובם.

שם- אליזבת מרסל
גיל- 17
מראה- שיער צבוע בסגול בהיר שמגיע למותניה, נמוכה וגוף ממוצע, עיניים ירוקות חומות.
אופי- קצת סנובית. ליז פעם הייתה ממש חנונית, אבל אז היא פגשה את אנדי, ואנדי כמו ערכה לה 'מייקאובר'. היא חכמה, אבל עושה את עצמה טיפשה, היא צריכה משקפיים ומסתירה את זה בכל כוחה בכך שהיא שמה עדשות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך