ערפדית *,---,*
זה די קצת אבל עדיין, אני מקווה שתהנו 3:

סוד הירח הכחול (חלק א')

ערפדית *,---,* 08/02/2014 576 צפיות תגובה אחת
זה די קצת אבל עדיין, אני מקווה שתהנו 3:

היי, קוראים לי בלה ואני בת שש עשרה. עד לא מזמן חיי היו רגילים ומשעממים. אבל אז.. הכל רק התחיל…
הכל התחיל לפני שנה. אני וחברותיי היינו רקדניות מתחילות אבל הצלחנו להגיע רחוק. אנחנו מאוד אוהבות לרקוד, זה כייף.
יום אחד סיפרו לנו על תחרות גדולה , אך בשביל להשתתף בה , צריך להיות לפחות בן אחד בקבוצה. היות שכולנו בנות לא הסכימו לנו להשתתף.
" אבל כולן רוצות להשתתף! " אמרה לי ירדן , אחת החברות שלי, כולן הנהנו בהסכמה. "אז.. מי אתן חושבות שהכי מתאים?" שאלתי אותן. "אמ… " הן ענו לי פה אחד. "רגע, שניה!" אמרה עדן. "אתן לא חושבות שלקבוצה צריך להיות מנהיג? כי לקבוצות האחרות יש.." הן הסתכלו אחת על השניה.
עדן היא לא אחת מהרקדניות אבל היא חברה מאוד טובה שלי אז היא עוזרת לנו מידיי פעם.
לי לא היה אכפת מי יהיה המנהיג, לא חשבתי שנזדקק לו.
" את תהיה המנהיג! " הן אמרו פה אחד והצביעו עליי. " אני? למה אני?? " שאלתי נדהמת.
"כי… כי… כי…" הן התחילו להגיד. " כי את זאת שאיחדה את כולן! " אמרה סופי, אחת הגבוהות שבחבורה. לסופי יש שיער שחור ארוך , אך לצערי היא אוספת אותו כל הזמן בקוקו גבוה.
"אבל.." התחלתי להגיד, "בלי שום אבל! מי שמסכימה איתי שתצביעה!" כולן הצביעו.
זה היה צפוי.
נכנעתי, "טוב שיהיה".
"יששש!" הן היו כלכך מאושרות עד שהן התחילו לדבר אחת עם השניה בהתרגשות ובמהירות כה גדולה עד שלא הצלחתי להבין מילה ואפילו חצי מילה מהכל הדיבורים שלהן.
" בנות! " צעקתי " אפשר קצת שקט? " בבת אחת כולן השתתקו. " מי יהיה הבן בקבוצה? " שאלתי את השאלה שכולן רצו לדעת את תשובתה. " אמ… אני שמעתי שסער רקדן מעולה. " אמרה ליאת. ליאת גם גבוהה, ויש לה שיער בלונדיני שמגיע לה עד לכתפיים , היא הסתפרה לא מזמן, גם היא אוספת אותו בקוקו גבוה. בדיוק כמו סופי.
" אוקיי, אם כך. בלה את המנהיגה אז את זאת שהולכת ומציעה לו להצטרף! "
אמרה לילה, היא כמעט בגובה שלי, יש לה שיער כהה ארוך ויפה והיא רוקדת מעולה!
" אההה " הבנתי הכל " אז זאת הייתה התוכנית שלכן " אמרתי.
אני לא רציתי לדבר איתו, כי קרו לנו כמה מקרים בעבר ו.. עדיין לא סלחתי לו על זה. למרות שזה קרה לפני ארבע שנים.
"אבל פליז.. " כולן הסתכלו עליי בעיניין מתחננות. "נו, טוב" אמרתי " מה אני יעשה איתכם" הרמתי ידיים. " בלהה! מה היינו עושות בלעדייך!" כולן התחילו לדבר במהירות ובהתרגשות. שוב לא הבנתי כלום. הן מתרגשות יותר מידיי אם אתם שואלים אותי. הלכתי והפעלתי את המוזיקה, וכולן הסתדרו במקומן. החזרה החלה.


תגובות (1)

זה מדהים!!!!!!!!!! תמשיכי

08/02/2014 22:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך