סוף העולם 3

אושרת963 07/08/2013 532 צפיות אין תגובות

בס"ד
המשך סיפורו של דבון:פרק 3:
דבון ישב באמבולנס מעולף וכולו דם,אימו החלה לבכות היא לא יכלה לשרוד את זה עוד מבלי לבכות.
הרופאים היו במתח מסוף העולם,אחרי רבע שעה של נסיעה הרופאים עצרו את המכונית ויצאו ממנה.
"מה קורה שם נו כנסו הילד שלי גוסס" אמרה אימו של דבון.
"עדיף שתשארי במכונית את לא רוצה לראות את זה" אמר הנהג והתעלף,
האימא לא יכלה לחכות היא יצאה מהמכונית ושיצאה היא פתחה פה פתוח והייתה בהלם מולם היה סופת טורנדו ענקים בכביש ומצד אחד היה החוף שהוצף מצונאמי בגודל של בניין בעל 1000 קומות.
האימא נכנסה למכונית לקחה את דבון והחלה לרוץ לעיירה אל הטורנדו השיג אותצה הבן שלה נסחף לתוך הסחופת טורנדו,"דבון לאאאאאאא!!!" צעקה אימו שראתה את דבון מרחף.
שאימו גמרה לצרוח היא ראתה את דבון עף לא לאמצע העיירה לתוף ביתו של החבר שלו אריקוס.
"דבון מה קרה כאן?" אמר אריקוס והמשיך:"אמא תבואי מהר ובדרך תביא תחבושות."
שאימו של אריקוס הגיעה בית החל להתרומם בגלל הטורנדו הוא הסתובב בתוך המערבולת האפורה הצונאמי עבר אותם והמשיך הלאה חרי 5 שעות של סיבב הטורנדו,הבית עף וטבע בים.
דבון הצליח לצאת בעזרתו של אריקוס ואימו.
הם נחתו על החוף וכשאר הם ישבו הצאנמי הגיע וגרר אותם לסוף הרחוב ושהם נתקעים בעמודים,בבתים,בילדים וכ"ו..
כשהצונאמי עבר אותם דבון היה כבר חצי מעולף מכל מה שעבר עליו ושהוא שוכב על הרצפה מושיט ידיים לצדדים ושאריקוס מנסה להחיות אותו,לאט לאט אנשים באיה ומתכווצים לראות מה קרה שם?,
כולם היו בהלם,
"דבון דבון" נשמעה קול ברקע של אימו של דבון.
"הוא כאן" השיב אריקוס בקול עצוב ושהוא שוכב על דבון.
אחרי 3 שעות של ניסיון אך דבר לא הזיז הרופאים שהיו לצידו הכריזו שדבון מת,ושסיימו להודיע בא ברק עצום בעל כוח אדיר ופגע באימו של דבון ובאחד הרופאים,כל האנשים ברחו משם הם לא רצו לקבל ברק בפרצוף.
הרופאים ועוד 5 אשנים נשארו שם ושכבו אותם לבית קברות ועשו להם הלוויה.
ושגמרו את אמירת קדיש הגיעה גל עצום של מים 45 מטר גובה ושטף את האנשים שהיו בלוויה ושראש האנשים היה ילד קטן ששמו מנוחם בן חמש שהיה חבר ותיק של דבון…
ועליו נדבר בפרק הבא…
יש מישהו שקורא את זה בכלל?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך