מייק וזווסקי
דמות חדשה שתצא עוד המוווווון זמן!
אז... בבקשה לכם! D:

סורבא'ק – מלך החרקים

מייק וזווסקי 30/12/2013 727 צפיות אין תגובות
דמות חדשה שתצא עוד המוווווון זמן!
אז... בבקשה לכם! D:

זה היה עוד ניסוי כושל במעבדתו של באק, מדען שמתעסק בחקר החרקים. הא מצא אותם מעניינים ביותר, בעלי כוחות מדהימים. "הידעת שנמלה פשוטה יכולה לסחוב כול דבר השוקל פי 40 ממשקל גופה?" הוא אמר לכול אדם שבא לבקר. אך אותו אדם שבא לבקר, יצא בתוך רגע. אנשים ראו את באק בתור מדען מטורף. כול מחקר שלו הוא סתם כישלון. הוא חקר על ד.נ.א של החרקים. הוא רצה יהיה לו משהוא קטן משותף עם היצורים הללו.
יום אחד, כאשר באק בחן חרק מסוג מיוחד, קרתה תאונה. החרק, נשך, שרת, ועקץ את באק. באק צרח מכאבים וישר נפל על הרצפה, והחרק, מת.
אי שם בג'ונגל, הייתה שם כוורת ענקית. שם היו גלמים קטנים, מזעזעים וכתומים. אך אחד מהם היה גדול במיוחד. זז בצורה מבחילה.
באחד מן הימים, הגולם הגדול נקרע על ידי עוקץ גדול. משם יצא בזהירות, יצור מוזר וגבוהה, העומד על שתיים.
היו לו 4 כנפיים עדינות, כמו של דבורה, רגליים שחורות וארוכות כמו של צרצר, לידו הימנית חובר עוקץ גדול. וגופו היה משוריין כמו חיפושית. היצור הרים את ראשו, היו עליו סימנים כתומים מוזרים, ועיניו היו שחורות ומוזרות.
ובאותו רגע שהבין היצור מי הוא… על פניו נמרח חיוך מזעזע. זה הוא באק. המדען המשוגע, שסוף סוף הוא קיבל את הראוי לו.
עם השנים, באק למד איך להשתמש בגופו בכדי לתקשר עם החרקים האחרים, לשרוד, ולצוד.
קצת יותר רחוק ממיקומו של באק, היה כפר. זה היה כפר מפותח יחסית. שם היה צייד, שמו היה בלינק-שוט. צייד ערמומי בעל אקדח ציידים ארוך ומיושן, מסתובב עם הסיגר בפיו כול דקה בחייו. פניו היו אכזריות, ועיניו רצחניות, לבוש בבגדים שחורים העשויים מפרווה של חיות חפות מפשע. על פניו יש צלקת העוברת דרך עינו השמאלית.
כאשר שמע בלינק-שוט על החרק המסתורי הוא הציב לעצמו מטרה; לקשט את חדרו על חלקי גופו של החרק המסתורי.
בלינק-שוט ניסה לתפוס לא פעם את באק אך נכשל בכול פעם, כאשר באק ברח עם נזק רב.
באק הבין שכבר אין לו שום סיכוי מול בלינט-שוט. לכן, הוא החליט לעזוב את הג'ונגל, ולהגיע למקום בטוח יותר. לאן…? הרוח תיקח אותו.
באק הבין ששמו הוא גם חסר עניין. לכן הוא שינה את שמו לסורבא'ק. באק המזמזם. ושמו הוא מה שישמור אותו במעמד המיוחד והאקזוטי של הג'ונגל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך