AllYouNeedIsLove
סליחה שזה יצא לי קצר . עדיין אין לי ממש רעיון איך להמשיך , אני מפחדת שזה בסוף יצא דומה מדי למקור .

סיפורה של לילי אוונס פוטר פרק 3

AllYouNeedIsLove 02/07/2013 835 צפיות 6 תגובות
סליחה שזה יצא לי קצר . עדיין אין לי ממש רעיון איך להמשיך , אני מפחדת שזה בסוף יצא דומה מדי למקור .

"בטח שאפשר למצוא , אם יודעים איפה לחפש . " קול של נער נשמע מפתח הדלת .
הסתובבתי לאחור . ילד שנראה בגילי עמד בכניסה לבית . היה לו שיער שחור קצת ארוך , ועיניים כהות . הוא אחז בידו במקל שנראה דומה קצת לשרביט כמו שתמיד ראיתי בסרטים .
"שמתי לב שעוד לא הצגתי את עצמי , קוראים לי סוורוס סנייפ . ואני מניח שאת לילי אוונס . "
"איך אתה יודע איך קוראים לי? " הופתעתי . הבעות הפנים שלו קצת הלחיצו אותי אני חייבת להודות .
"אני ועוד כמה תלמידי שנה ראשונה שבאו ממשפחות מטוהרות דם נבחרנו לעזור לילדים ממשפחות של מוגלגים (בתמורה לנקודות בבתים שבהם נהייה כמובן ) בקניות לשנה הראשונה בהוגוורטס , להסביר להם את העולם הקסום , ולעזור להם להסתגל . בדרך כלל זה התפקיד של האגריד – שומר הקרקעות של הוגוורטס , אבל הוא בחופשה כרגע ." הסביר סוורוס .
"מוגלגים ? נקודות בבתים ? משפחות מטוהרות דם ? סליחה , אבל אני ממש מבולבלת "
סוורוס הסביר לי הכל . על המוגלגים , שהם אנשים חסרי קסם . על משפחות מטוהרות דם , על ארבעת הבתים בהוגוורטס גריפינדור , רייבנקלו , סלית'רין והפלפאף . על מה מסמל בדרך כלל כל בית , שכל משפחתו היו בסלית'רין והוא שואף להגיע לשם גם , וגם על התחרות של הנקודות בין הבתים . סיפר לי על המורים בהוגוורטס ועל המנהל אלבוס דמבלדור ועל עוד דברים שצריך לדעת בקשר לעולם הקוסמות . הוא גם סיפר לי על איך להמיר כסף של מוגלגים לכסף של קוסמים .
"אז סוורוס , איפה אמרת שאפשר לקנות את כל מה שרשום ? " הראתי לו שוב את רשימת הציוד והספרים שהיו במכתב .
"סמטת דיאגון כמובן ! לא תמצאי מקום טוב יותר ! "
הוא שלח את ידו ואחזתי בה . ביחד יצאנו אל סמטת דיאגון בעודי מנופפת להורי שמסתכלים בי בגאווה , ואחותי פטוניה שנועצת בי מבט קודר של שנאה .


תגובות (6)

מצויין, פשוט אדיר, תמשיכי!!!!

02/07/2013 13:51

המשך בבקשה. ולבתים לא קוראים ככה. ארבעת הבתים הם: סליתדיפסי, רייבננו, גריפו, והפלפלה. למה אנשים לא מבינים את זה?

02/07/2013 14:07

חמוד

02/07/2013 14:25

לא קוראים לבתים סליתדיפסי, רייבננו, גריפו, והפלפלה היא צדקה במה שהיא רשמה ככה הם אומרים בסרט
וזה יפה מאוד יפה

02/07/2013 14:28

אוי מיכל, את פשוט לא הבנת נכון, רייבן נאמנה לגירסא מיוחדת שאף אחד לא מכיר, את כנראה גם (כמו כל האנשים בעולם פרט לרייבן) לא קראת אותה…

02/07/2013 14:31

נהדר, רק שסוורוס צריך להיות טיפה יותר קודר לדעתי.

03/07/2013 01:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך