karinrin55
לוקחת על עצמי את זה כשהסיפור עדיין טרי כדי שלא תשכחו ממנו ולא תבינו מאיפה זה נפל עליכם. מקווה שתהנו!!♥♥♥

סיפורו של אוסקר- הקדמה והרשמה

karinrin55 06/09/2014 972 צפיות 25 תגובות
לוקחת על עצמי את זה כשהסיפור עדיין טרי כדי שלא תשכחו ממנו ולא תבינו מאיפה זה נפל עליכם. מקווה שתהנו!!♥♥♥

כן כן החלטתי שאני עושה את סיפורו של אוסקר (אוז) אוליבר נורכר האהוב שלנו, הסיפור יהיה מנקודת מבטו של אוליבר ויעסוק בדברים שעשה לפני שהצטרף ללהקה שלנו ופגש את לונה.
לכל המעריצים של ילדי הירח וירח אדום אני מצטערת להודיע שיהיו לו רומנים קצרים עם בנות, אבל אל דאגה הוא לא יאהב אותן כמו שאהב את לונה.
בעיקרון אני צריכה כמה אנשים שיסתובבו איתו (מהעיירה שגר בה), מין מיני להקה כזאת שתורכב מחברים קרובים שלו והם יהיו ביחד עד שהוא יצטרף ללהקה. הם כולם ילדי ירח וגדלו יחד, אז הם מכירים אחד את השני טוב.

פרטי ההרשמה
שם (לא חובה מלא אבל רצוי מאד):
גיל (בין 15 ל-19):
אופי:
מראה (גם בתור זאב):
רקע:
כוח:
משהו להוסיף:

מקווה שתירשמו :)


תגובות (25)

uta uta

שם: פרקר
גיל: מה שצריך
אופי: ציני, מצחיק, נחמד, אכפתי.
מראה: שיער שחור מגולח, שרירי, עיניים חומות וכתפיים רחבות
כזאב: פרווה חומה בהירה, עיניים חומות בהירות, שיניים חדות וצחורות, וטפרים שחורים וחדים.
רקע: הוריו נטשו אותו כאשר גילו כי הוא בן והם ציפו לבת, הוא גדל ובגיל 6 3 נערים תקפו אותו והשאירו אותו לגסוס. איש זאב בשם ג'ייס הציל אותו והפך אותו לאיש זאב גם, הוא פגש את אוסקר בגיל 15 ומאז הם כמו אחים.

06/09/2014 15:02
    uta uta

    אה וכוח: יכול לשלוט על גופם של אנשים

    06/09/2014 15:55
    uta uta

    רגע נועה עשתה כמעט אותו כוח דומה, אז הוא יכול להשתנות לזאב עם רעל בניבים כך שהוא יכול להשתמש ברעל כדי לנצח את האויב…

    06/09/2014 16:00

אויי קראתי את ילדיי הירח וגם את ירח אדום וממש אהבתי את הדמות של אוסקר, וכמובן את הסיפור בכללי:)
אז אני אתן לך דמות:)))

שם: דיינה אנג'לה ריימונד.
גיל:17.
אופי: נחושה, יהירה, די קולנית, מהירת מחשבה, נוטה לפעול בלי לחשוב ואחר כך להתחרט, מתאהבת בקלות, המראה החיצוני שלה חשוב לה וגם חבריה, לרוב יש לה מין קול פנימי ומוזר שאומר לה מה לעשות ולרוב אלה דברים שגויים(כמו מצפון או ג'ימיני הצרצר… את יכולה להוריד את זה^^").
מראה בתור זאבה: פרווה חומה ארמנית מהמרפקים ברגליים ובידיים הפרווה מתחילה להתבהר עד שהיא נהיית לבנה וגם אוזן ימים שלה לבנה, עיניים צהובות גדולות יחסית, והיא נחשבת לזאבה קטנה מבחינת גודל גוף.
מראה בתור נערה: שיער ארמוני חלק מגיעה עד אמצע הגב, עיניים ירוקות מעשנות, גוף יפה וחטוב, עור בהיר אך לא חיוור, היא תמיד מתוקתקת מבחינת מראה.
רקע: אביה מת במהלך מתקפה של הלהקה שלו ואימה נשאה לאדם אנושי שלא מודע בכלל לעולם הקסמים, היא לא ממש מתה אליו אבל גם לא שונאת אותו. הוא עשיר ולכן הוא נותן לה תמיד כסף ולא חסר לה דבר.
יש לה אח גדול שהוא שייך ללהקה בגרמנייה והיא ממש אוהבת אותו, הוא מבקר פעם בחצי שנה.
משהו נוסף: היא תמיד שומרת בחזייה שלה בקבוקון עם רעל, רק למקרי הצורך.
ו… הייתי רוצה שיהיה לה רומן אבל לא עם אוז כי הוא ולונה פשוט מושלמים ביחד ולא הייתי רוצה שזה יהיה על במצפון שלי אבל… זה הסיפור שלך :))
מקווה שהתקבלתי ותתחילי מהר!!!!

06/09/2014 15:09

    אההה וכן יש לה רגשות לאוסקר אבל היא לא מיחסת להם יותר מידי חשיבות^^

    06/09/2014 15:11

    הו וכוח…. חזיונות מהעתיד[והיא ידעה לפני כולם שאבא שלה ימות זה היה החיזיון הראשון שלה ומאז היא שונאת את הכוח הזה]
    קצת השמינייה אבל את תתמודדי ^^

    06/09/2014 15:41

    וואי סליחה על החפירה אבל אני תמיד נזכרת בדברים… יש לדיינה מלא במשותף עם אוז ולכן הם חברים ממש ממש טובים

    06/09/2014 15:49

שם: הלנה גרייס
גיל: 18
אופי: חכמה ונבונה, לא תפחד להרשים מישהו או להשתחצן.
היא טיפוס סגור ואטום, רק במקרה מאוד קשה היא תיפגע,
היא מתאהבת בקלות, בעיקר בבנים שלא מושכים צומת לב.
מראה: שיער בלונדיני קצר, עד הכתפיים ועיניים חומות ובהוקות, כאלה שאי אפשר להתעלם מהן.
מראה זאבה: פרווה חומה בהירה, קרמלית שכזו. עיניים חומות בעלות חריצים דקים, קווים דקים ושחורים משורטטים בהן.
רקע: היא ואחותה התאומה חיו לבדן במשך חמש שנים עד שאדם מסתורי נשך אותן. הן מצאו להקה בתוך פחות מכמה שבועות.
משהו נוסף:
תעשי אותה סנובית שכזו, מגעילה ולא מתחשבת.

ג'סיקה גרייס.
גיל: 17
אופי: ביישנית, לא נפתחת בדרך כלל, כמו אחותה.
היא אוהבת להתבודד אם הלנה לא נמצאת בסביבה, ובנוסף היא מרחמת על בני אנוש או חיות, היא לא תפגע בהם לעולם.
מראה: שיער בגוון דבש, חלק וארוך. עיניים סגלגלות ומבנה חינני שכזה.
מראה זאבה: בניגוד לאחותה, ג'סיקה היא זאבה קשוחה, ברגע שהיא הופכת לכזו, דבר לא יעצור אותה- האופי שלה משתנה, כאילו ג'סיקה הקודמת איננה.
יש לה פרווה לבנה, עם קווים כסופים. עינייה צהובות בעלות מראה מושך ומנוגד למרבית הזאבים.
רקע: אותו הרקע של הלנה.
משהו נוסף: שיהיה לה רומן, מישהו נחמד.

06/09/2014 15:23

שחכתי להוביף סעיף של כוח אז…
תתפרעו, אבל לא יותר מידי ;)

06/09/2014 15:33

שם: פיל האוול
גיל: 19
מראה: שיער חום מאוד כהה כמעט שחור, עיניים כחולות אפורות, עור מאוד בהיר, הוא צנום אבל יש לו שרירים, גובה ממוצע ושפתיים דקות
מראה זאבי: פרווה אפורה ולבנה, מה שגורם לו להיראות כמו האסקי ענקי ומפתיע את אויביו בעזרת כוחו העצום, עיניו נשארות באותו צבע אבל השחור שמסביב לעין נהיה רחב יותר
אופי: הוא מאוד חברותי אבל גם פרנואידי, הוא הססן אבל הוא יכול לעשות או לומר משהו גם בלי לחשוב קודם, הוא מאוד הפכפך והמחדבות שלו נוטות להתעופף ולא תמצאי אותו יושב בשקט הוא תמיד יתעסק במשהו, בדרך כלל פותר קוביות הונגריות או סודוקו. הוא מאוד חכם אבל הוא לא מממש את כל הפוטנציאל שלו.
רקע: הוא בא ממשפחה של אנשי זאב, הוא ידע מה הוא מאז שהוא זוכר את עצמו אבל לא מקנה לזה עיניין רב ואפילו שונא את העובדה שהוא חייב להשתנות בלילות ירח מלא.
משהו נוסף: הוא לא בחור שעובר מבחורה לבחורה, הוא יהיה נאמן. כמו כלב לבעליו XD

06/09/2014 15:35

    והכוח שלו זה מהירות, הוא פותר חידות ובעיות במהירות על אנושית וגם יכול לשלוט במהירות של דברים, לא לעצור אותם אבל הוא יכול לגרום לדברים לשנות את הקצב שלהם

    06/09/2014 15:37

אני כותבת לך עוד דמות כי אני בשוונג מטורף :)
שם: רוז נובל
גיל: 15
מראה: שיער חום בלונד קצר מאוד, כמו של בנים, עיניים כחולות עמוקות ומהפנטות, שפתיים דקות ואדומות (באופן טבעי), קטנת מידות ויש אנשים שחושבים שהיא בת 12
מראה זאבי: קטנה מאוד, פרווה זהובה מלאת ברק, עיניה הופכות לצבע כסוף שבולט בגלל פרוותה
אופי: היא קשוחה, טומבויי מצוי, היא תעדיף להיות עם החברים הבנים שלה מאשר להתיפייף ולשים מייק-אפ, היא אוהבת להיות בטבע וכל הזדמנות שיש לה היא תהפוך לזאבה ותטייל שעות ארוכות בחוץ, היא אוהבת מוזיקה והיא שרה הרבה (בייחוד במקלחת)
רקע: היא הפכה לזאבה ע"י נשיכה בגיל 13 היא אהבה זאבים מאז ומתמיד ולא היה לה אכפת להתנתק מהמשפחה שלה ולעבור ללהקה של אנשים כמוהה, היא נהנת מההטבות שבאו עם הנשיכה ותמיד מנסה להראות את הצד הטוב של להפוך לאיש זאב
כוח: היא כמו סירנה, שולטת ביצורים בעזרת קולה המענג וגורמת להם לעשות כרצונה

06/09/2014 15:45

שם: סיירה נואל
גיל:18
מראה: עור בהיר, שיער שחור גלי שמגיע עד הכפתיים, שפתיים די דקות שמרוחות לרוב באודם אדום, עיניים ארוכות ירוקות די בהירות, ממוצעת בגובה ובמשקל, לרוב תלבש חולצות שגדולות עלייה בכמה מידות ומכנסיים קצרצרים. אף סולד וקטן, גבות דקות, שיניים לבנות וחיוך רחב ויפה.
אופי: לא נפתחת בקלות, מתוקה, חוצפנית, די מרדנית, תשיג את מה שהיא רוצה אבל בדרך טובה, היא יפה והיא ממש לא מודעת לזה אז הביטחון העצמי שלה די נמוך, היא כנה, אמון וכנות זה דבר שחשוב אצלה, היא חכמה, שנונה, אמיצה, תתחבר לכולם אך לא תספר על עצמה ולא תסמך על כולם, סקרנית, די חשדנית, לא תעזוב את החברים שלה בעת בעיה או בכל מצב, היא כמעט ולא כועסת.
מראה בתור זאב: פרווה אפורה עם גוונים שחורים, עיניים ירוקות נוצצות וממש בהירות.
רקע: אמא שלה עזבה כשהיא נולדה ומאז היא גדלה רק עם אבא שלה, שהוא גם איש זאב, שמאוד מגונן עלייה ולימד אותה להילחם ולצוד ובעצם לימד אותה הכל.
כוח: מה זאת אומרת כוח?

06/09/2014 15:46

    אה נראה לי שהבנתי… כוח: חזיונות שמראים לה קטעים קצרים… זה בסדר?

    06/09/2014 16:07

כוח…
הממ… זה בסדר שלא יהיה להן?
אני מעדיפה אותן ככה.

06/09/2014 15:52

נו טוב:
לשתיהן יש אפשרות לגרום לבני אנוש או אנשי זאב,
לעשות כרצונן. לא משנה מה.
יש כאלה שזה לא עובד עליהם, כמו אנשי זאב מאוד חזקים.

06/09/2014 15:59

בנתיים כולם בפנים אבל אני צריכה עוד בנים :)

06/09/2014 16:19

אני אתן לך בן :))

שם: ניק אלן.
גיל: 18 וחצי.
אופי: מתחשב, עדין, די שקט, רגיש, אבל משתדל לא להראות את זה, הוא לא אוהב שרציני מידי ועם קורה מצב כזה הוא מתחיל להיות ציני “לפעמים אפילו בצורה מעצבנת), הוא לא אוהב לחדור לאנשים לפרטיות ולא אוהב שחודרים לפרטיות שלו, הוא אדם חם, ואוהב (וכמובן הייתי רוצה שיהיה לו רומן).
מראה: עור שחום, עיניים כחולות עמוקות(וכן קצת לא קשורות), שיער חום כהה , הוא גבוה ושרירי אבל במינון נכון, הוא מתלבש בעיקר בבגדים פשוטים כמו חולצות טריקו וגינסים ישנים.
התחביב שלו הוא סוסים וחיות אבל בעיקר סוסים הוא אוהב כל דבר שקשור עליהם.
רקע: יש לו אבא די נוקשה ואמא שתומכת באביו, ככה שאין לו ממש תמיכה בבית, יש לו אחות גדולה ומצליחה שכולם תמיד גאים בה ומשווים אותה עליו והוא שונא את זה. רק ליד דוד לו(שיש לו חוות סוסים) הוא מרגיש טוב ורגוע, דוד שלו, פיל, לימד אותו לרכוב כשהוא היה ממש קטן וגם נתן לו את הסוס הראשון שלו, דאק, אבל דאק מת כשניק היה בן 15 ומאז קצת יותר קשה לו עם סוסים אבל הוא עדיין אוהב אותם.
נולד איש זאב.

מקווה שזה עוזר :))

06/09/2014 16:27

שם: ג'ף פלאסיו
גיל: 19
אופי: שנון, פלרטטן, ציני, אמיץ, מאמין שריבים פותרים רק במכות, ג'נטלמן, רודף שמלות, יכול לבחור דעה ולאחר מכן לשנות אותה, מהיר מחשבה, חמום מוח, חם מזג, שונא שינויים, דואג רק לעצמו ולאחותו, אובססיבי לאחותו, טיפוס קרבי, הוא יכול להיות מאוד ילדותי אך הוא מאוד רציני ואחראי.
מראה: גבוה, שזוף, שרירי, צלקת ארוכה על זרועו הימנית, עיניים כחולות נוצצות, אף יפה ומוחדד מעט בסופו, שיער קצר ופרוע בצבע חום כהה.
מראה בתור זאב: זאב גדול, חזק, ניבים לבנים ומחודדים, פרווה ארוכה וחלקה חומה בהירה ועיניים אפורות.
רקע: הוא ואחותו ננטשו כשהיו קטנים וננשכו שהיו ממש קטנים על ידי זאב ועד היום יש להם צלקת מהנשיכה.

שם: נארה פלסיו
גיל: 17.5
אופי: מאוד דומיננטית, היא חייבת תשומת לב, נוטה לצעוק ואוהבת להנהיג, חכמה מאוד, חשדנית, סקרנית, ביטחון עצמי גבוה, היא אוהבת להיות יותר בחברת גברים ובכל פעם שישאלו אותה למה היא תגיד שבנות זה עם רע וקנאי, היא ממש לא טומבוי, היא הכי נשית, והיא דואגת לטפח את עצמה למרות שהיא לא מהבנות שאובססיביות ללקים אודמים וכאלה. היא נחושה בדעתה ולעולם לא תשנה אותה בגלל מישהו, היא מרדנית ולגמרי חוצפנית, קשה לה לבקש סליחה כשהיא טועה והיא בכלל קשה בלהפגין רגשות, קשה מאוד להגיע ללב שלה ולגלות מה מסתתר מאחורי הבחורה הצעקנית והקשה להשגה, בעצם היא די רגישה והיא לעולם לא תהיה מוכנה להינטש, בגלל זה הצורך שלה בתשומת לב ובצורך שלה בלהיות בסביבת אנשים.
מראה: עור די שזוף, שיער שטני ארוך, מגיע עד הישבן וגלי, עיניים אפורות כחולות, שפתיים די עבות, אף חמוד, גומות, לחיים מעט מלאות, רזה ומעט נמוכה.
מראה בתור זאב: פרווה ארוכה וחלקה בצבע חום, פס מעל המצח בצבע לבן, עיניים מאלוכסנות אפורות.
רקע: כמו אחייה.
וכוחות: של אח שלה זה לקרוא מחשבות והכוח שלה זה לשגר דברים ולהשתגר ממקום למקום, הכוח שלה לא כזה יעיל אבל החוכמה שלה מפצה על זה.
משהו להוסיף: אשמח אם לשניהם יהיה רומן, כמובן לא בינהם כן?!

זהו מקווה שזה בסדר ואת יכולה לשנות (:

06/09/2014 16:33

עוד שניים שלושה בנים ואני אתחיל :)

06/09/2014 17:39

אולי תתחילי ואחר כך יוסיפו לך תבנים? אני ממש סקרנית בבקשה :))

06/09/2014 17:59

    בסדר, אני אתחיל לכתוב עכשיו. אבל אני בקרוב צריכה ללכת לאכול עם המשפחה אז יכול להיות שאני אפרסם מאווחר יותר :)

    06/09/2014 18:04

ראיתי שכתבת שאת צריכה עוד שלושה בנים, אני יודעת שזה בדיליי אבל נקווה שתכניסי בכל זאת.
שם: בנג'מין 'בן' גומז. (הלהקה שלו חושבת שקוראים לו מקס קווין)
גיל: 17 (תמיד כשהוא פוגש מישהו חדש, הוא משקר ואומר שהוא מבוגר מאותו אדם בשנתיים עד חמש, כדי להרשים.)
אופי: באופן בסיסי, הוא מתבודד, שקט, וחשדן. אבל הוא תמיד רוצה תשומות לב, ככה שלעיטים קרובות הוא נלחם בטבע הפסיבי שלו. הוא משקר כל הזמן, לכל מי שהוא פוגש. פעם הוא קורא לעצמו ג'ון ופעם הוא מזייף מבטא צרפתי משכנע בצורה יוצאת דופן. הוא נהנה מזה. יש לו לפחות חמישה-עשר אלטר-איגואים, אנשים שהוא התחפש אליהם לכמות זמן ארוכה במיוחד. זהויות שקריות שהוא שיחק מספיק זמן כדי שהן יהיו חשובות מספיק להיזכר. החברים שלו לא יודעים את זה, אבל גם מקס קווין הוא אחת מהן. כל מי שמכיר אותו יודע שאסור להאמין למילה שיוצאת לו מהפה, אבל הם לא יודעים למה הוא משקר, הם רק יודעים שהוא ממש דפוק בראש. מקס קווין הוא כעסן, ציני, סרקסטי, מעט נבזה, ערמומי, לא-חביב בעליל, בעל שאריות מבטא לטיני עדינות ביותר, ונטול אמונה. בן גומז הוא פחדן, הססן, אומלל, לא בוטח באף אחד, מסוגר, נרטע, אנטי-סוציאלי, ובעיקר: נער שאיבד כל שמץ קטנטן של אמונה ברעיון האבסורדי של הטוב האנושי.
מראה: שיער חום כהה פרוע, עיניים ירוקות-כחולות גדולות, הוא מעט נמוך (1.75), עורו בגוון זית, וכתפיו דקות. הוא מוצק, תודות ללא מעט שכיבות שמיכה. לעולם הוא לא יראה עם חולצת טריקו פשוטה, תמיד זה יהיה צווארון וי שהוא יודע שמחמיא לו, ומעיל שגורם לכתפיים שלו להראות רחבות יותר. הוא מומחה בלהתלבש בצורה שתגרום לכולם להסתכל עליו, אבל לא נראית כאילו הוא רצה שכולם יסתכלו עליו. אך יחד עם זה, יש לו בארון כמה טבעות גדולות במיוחד ועגילי נוצות צבעוניים.
רקע: כל פעם ששואלים אותו, הוא מספר סיפור אחר על מאיפה הוא בא. זה תמיד סיפור דרמטי ועצוב שגורם לו להישמע כמו האדם הכי טוב על פני כדור הארץ. הרוב מניחים שהוא לטיני במוצאו (בגלל מראהו והמבטא המזויף) אך האמת היא שהוא גדל בדירה קטנה ומשונה, בקומה השלישית של בניין שישמש כעמוד תומך לגשר של כביש מהיר בשיקגו. אביו ודודו נהרגו שניהם עוד לפני שהוא נולד, כך שאמו, דודתו, ארבעת אחיו, וששת בני דודיו, גרו באותה דירה עם סבו הגדול. המשפחה שלהם הגיעה מהצד הלא מפותח של קולומביה, כך שהרעיון של נשים שיגורו לבד ויפרנסו את עצמן לא היה ממש קומבנתיונלי. אחרי מותם של שני בניו, סבו של מקס לקח את שתי המשפחות תחת חסותו. לרוע המזל, האיש האמין בדרכי החינוך המסורתיות יותר, שכללו כיבוי סיגרים על זרועותיהם של נכדיו ואלמנות ילדיו, והצלפות בחגורה על גבם. בין עשרת הילדים שחיו באותה דירה בת שני חדרי שינה, היה קל להתעלם ממקס הקטן (שעדיין נקרא בנג'מין באותה תקופה), וסבו אכן עשה זאת, כמוהו גם הילדים האחרים, ואמו ודודותו. הפעמים היחידות בהן מישהו שם לב אליו היה כשצעקו עליו או הענישו אותו. הוא היה הולך לבית הספר, ושותק. ואז חוזר הביתה, ושותק מרוב פחד שמישהו יעשה לו משהו. הדבר הראשון שהוא חשב כל פעם שהוא פגש מישהו היה 'רק שלא ירביץ לי,' או 'הוא הולך לתת לי מכות?' הסיבה היחידה שהוא ננשך הייתה שסבא שלו רצה לעשן, ונגמרו להם הגפרורים. אז הוא נשלח להביא חבילה חדשה, בדרכו נשך אותו כלב גדול בצורה מבהילה. אבל רק בליל הירח המלא הבא קרה הדבר המפחיד באמת. עד היום הוא לא בטוח מה קרה, רק שהוא הלך לישון בבית שלו והתעורר ביער במרחק חמישים קילומטרים משם, בלי בגדים ועם טעם של דם בפיו.
לא עבר הרבה זמן עד שזאב אחר מצא אותו, אותו הגבר בן גיל העמידה צירף אותו ללהקתו בחוסר עיניין. שם שוב, בדיוק כמו בבית הקודם שלו, אף אחד לא שם לב אליו. והוא החליט שמהיום, הוא משחק מישהו אחר, וזה עבד. תחילה זאת הייתה רק דרך לגרום לעצמו להתנהג בצורה מסוימת כדי שיראו אותו, אבל עם הזמן והלהקות השונות שהוא עבר: הוא לא שיחק עם השקרים במוחו, הוא סיפר אותם בקול. מתעלם מהרצון העז לבכות שהוא חש בכל רגע.
כוח: הוא לא ממש יודע להשתמש בכוח שלו. למעשה, הוא ממש לא מודע לגבולותיו או לאיך הוא עובד. כל מה שהוא יודע זה זה- לפעמים, כשהוא מסתכל ממש ממש ממש עמוק לתוך עינהם של אנשים, ומגיע לריכוז עילאי, הוא מצליח לראות את העולם דרך העיניים שלהם, לשמוע את המחשבות שלהם כאילו היו אלא המחשבות שלו, להרגיש את הדם שלהם פועם כאילו היה זה הדם שלו.

06/09/2014 23:24

    אה, ו-
    מראה זאבי: הוא זאב ארוך ודק, בעל פרווה אפורה בהירה ברוב גופו, על גבו יש כתם כהה יותר שגולש קצת גם לראשו ואפו הארוך, עיניו נעשות זהובות זורחות.

    06/09/2014 23:32

    הי אני בטוחה שהשקעת מאד בדמות הזאת(רואים את זה), אבל בעיירה שלי כולם מכירים את כולם אז כל הקטע של הזהות הבדויה לא ממש תופס…
    אני יכולה אבל להכניס אותו בתור דמות משנה לכמה פרקים :)
    סליחה

    07/09/2014 07:08
סיפורים נוספים שיעניינו אותך