sabriel123
מה לעשות.. פרק הבא..יום רביעי...

סיפור אהבה בסיפור אימה פרק -13-

sabriel123 09/04/2012 840 צפיות 41 תגובות
מה לעשות.. פרק הבא..יום רביעי...

תהנו..סורי גייס אין נשיקה..לא להתעצבן..

פרק -13-

קייט ישבה עוד כמה דקות על הספסל, ממררת בבכי, ואז לפתע קמה בהחלטיות מהספסל וצעדה לעבר שירותי הבנות. היא שטפה את פניה והסתכלה על עצמה בראי. עיניה היו עוד אדומות מהבכי ואפה היה אדום, אבל יחסית היא נראתה די בסדר. היא נגבה את פניה ויצאה מהשירותים לעבר השיעור הראשון בתולדות הקסם.
היא נכנסה לתוך הכיתה והתיישבה ליד מארי שהסתכלה עליה בדאגה. היא חייכה לעברה קלושות והסתכלה על ג'סיקה ו-ונסה שישבו ספסל אחד לידן. היא הוציאה מתוך תיקה את ספר תולדות הקסם; מזווית עיניה היא ראתה את ריצ'ארד והבחורה היפה נכנסים, שלובי זרועות צוחקים.
היא ראתה את ריצ'ארד צועד ומתיישב ספסל אחד לשמאלה, כך שמצד ימין מארי ישבה ליד ג'סיקה ו-ונסה, ומצד שמאל קייט ישבה ליד הבחורה היפה וריצ'ארד.
פרופסור בינס ריחף לתוך הכיתה דרך הקיר וכעבור כמה דקות השתרר שקט והוא התחיל לדבר. קייט התחילה לסכם את הפרופסור אך כעבור זמן מה היא התייאשה וחדלה. היא הוציאה מתוך תיקה את מחברת הציורים שלה והתחילה לצייר את ריצ'ארד שישב וסיכם במרץ את דבריו של הפרופסור. היא לא הבינה למה ריצ'ארד עושה לה את זה. היא ראתה את ריצ'ארד עוצר מסיכומו ופונה להביט בה, אך היא החזירה לו מבט קר וחזרה לציור. היא שמעה בחצי אוזן את הפרופסור מספר על קורות חיו של לוקהס בינגברד, היצור האגדי שהיה במלחמת הענקים. קייט עצרה מלצייר והרימה את ידה לשאלה, הפרופסור, שלא היה רגיל לזה שעוצרים אותו, הסתכל על קייט מופתע ואז שאל, "כן, העלמה בונס?"
היא חייכה ושאלה, "פרופסור, האם ללוקהס בינגבלד הייתה אישה שהוא אהב?"
פרופסור בינס הביט בקייט, מופתע, ואז אמר, "ללוקהס בינגבלד אכן הייתה אישה שאהב. מישהי בשם רונדה."
קייט העיפה מבט קצר בריצ'ארד שישב קפוא על מקומו ואז הסתכלה בחזרה על הפרופסור והמשיכה, "האם רונדה הייתה בת תמותה?"
"אכן, רונדה הייתה אנושית לכל דבר. זה נכון שללוקהס הייתהה נטיות לאלימות ולפרצי כוח בלתי נשלטים, אך הוא ידע להישמר מהם ועדיין להיות עם אהובתו."
קייט הסתכלה סביבה וראתה שהתלמידים התעוררו והסתכלו עליה בסקרנות. היא הסתכלה על ריצ'ארד ופצתה את פיה לומר משהו אך באותו רגע ריצ'ארד אמר, "אבל איך הוא היה מסוגל להישאר לידה כשהוא יודע שכל רגע שהוא נמצא לידה מהווה לה סכנה?"
הפרופסור הנהן ואמר, "כמו שאמרתי הוא ידע להישמר, והחיה שהייתה בתוך לוקהס הייתה מופיעה פעם בכמה חודשים. באותו זמן הוא היה נשמר לא להתקרב אל רונדה."
ריצ'ארד העיף מבט בקייט שהסתכלה על ריצ'ארד ואז שאל, לא גורע את מבטו מקייט, "פרופסור, אם לוקהס היה יצור שלא יודע מתי החיה בתוכו לפרוץ החוצה, וכל מי שנמצא סביבו בסכנה, האם הוא היה נשאר עם רונדה?"
באותו רגע הצלצול נשמע והתלמידים אספו את חפציהם ויצאו מהכיתה. קייט אספה את חפציה ויצאה מהכיתה ביחד עם חברותיה, אך כעבור רגע היא הרגישה משיכה בזרועה. היא הסתובבה וראתה את ריצ'ארד מסתכל עליה.
"מה?" שאלה בכעס.
"אני צריך לדבר איתך," אמר.
היא הסתכלה עליו ואמרה, "נראה שאמרת את כל מה שרצית להגיד לי היום בבוקר. מי ברת המזל?"
הוא הסתכל עליה ואמר, "קייט, אני רציני,"
היא נשמה עמוק ואז פנתה לחברותיה ואמרה, "אני אראה אתכן אחר כך."
הן הנהו והלכו משם. הבחורה היפה יצאה מהכיתה והסתכלה על ריצ'ארד ואז שאלה, "שנלך?"
הוא הסתכל עליה ואז אמר, "תתחילי ללכת, אני אתפוס אותך אחר כך,"
היא חייכה, נשקה לו על הלחי ואז צעדה לעבר האולם הגדול.
קייט הסתכלה על ריצ'ארד ושאלה, "מה אתה רוצה?"
הוא הסתכל עליה ואמר, "קייט, אני לא רוצה שתכעסי עליי.. אני עושה את זה לטובתך."
היא הסתכלה עליו בהלם ואז פרצה בצחוק מריר ואמרה, "אתה הרבה דברים ריצ'ארד גולדמאן-רוז, אבל אף פעם לא חשבתי שאתה גם שקרן בנוסף לכל המגרעות שלך."
הוא הסתכל עליה ואמר, "קייט… את לא מבינה… אני…"
היא הסתכלה עליו ואמרה, "אולי כדאי שתסתום את הפה שלך! אתה שקרן ואני שונאת אותך, אם אתה מעז יום אחרי שאנחנו כמעט! כמעט ביחד, ללכת ולהיפגש עם מישהי אחרת אז מה שאני יכולה להגיד עלייך זה שאתה חסר לב!"
היא הסתכלה עליו, הדמעות צצו בעיניה והיא המשיכה, "אני שונאת אותך! אתה מפלצת. אתה צודק, בבית ספר חיה מפלצת שאם מישהו היה יודע עליה הוא היה בורח ממנה. אתה צודק ריצ'ארד, אתה באמת מפלצת! תתרחק ממני ואל תדבר איתי לעולם." ובמילים האלו היא ברחה משאירה אותו לבדו.
ריצ'ארד הסתכל בחוסר אמון על קייט הרצה לעבר האולם הגדול. הוא לא היה מסוגל לשמוע את קייט אומרת את המילים האלו. הוא רצה להרוס משהו, כל דבר. הוא הרגיש את העקצוץ בכפות ידיו, הוא הרגיש את הכוח העצום הזורם בידיו, הוא הרגיש איך בית הספר עומד להתמוטט…. איך חייהם של כל התלמידים יכולים להילקח ברגע… הוא היה קרוב כל כך לעשות את זה, אך באותו הרגע הוא חשב על קייט ומה יקרה לה אם היא תפגע… הוא היה מוכן לפגוע בעצמו ככל האפשר כל עוד קייט לא תהיה בסכנה.
הוא צעד בשקט ובזריזות לעבר האולם והתיישב ליד אנה, שחייכה אליו חיוך מתוק. הוא ראה את קייט מעיפה בו מבט מלא שנאה ואז חוזרת לדבר עם חברותיה.
"אתה רוצה קצת לחם?" שאלה אנה והרימה את מגש הלחם.
הוא הסתכל על אנה ואמר, "לא, תודה."
הוא אכל בשתיקה את ארוחתו הקטנה שכללה בשר בלבד ואז קם מהכיסא. הוא הסתכל על אנה ואמר, "אני עולה לחדר, אני אדבר איתך מאוחר יותר?"
היא הנהנה ואז שאלה במתיקות, "אתה לא שוכח משהו?"
הוא הסתכל עליה ואז התקרב לעברה ונשק קלות ללחייה. הוא עזב את האולם, צועד לעבר חדרו.
קייט הסתכלה על ריצ'ארד ואז חזרה לצלחתה. כעבור כמה דקות היא קמה מהשולחן והסתובבה לצאת מהאולם הגדול ששמעה את אנה קוראת לה בשמה.
היא פנתה להביט באנה שחייכה חיוך מתוק ואז שאלה קייט, "קרה משהו?"
אנה הסתכלה על קייט ואמרה, "אני יכולה לדבר איתך לבד?"
קייט הנהנה בראשה והן עזבו את האולם. הן נעמדו במסדרון הקריר וקיט פנתה הביט באנה שלפתע הסתכלה עליה במבט קר.
"קייט, אני לא יודעת וגם לא מזיז לי מה היו היחסים בינך לבין ריצ'ארד כל מה שיש לי לומר לך עכשיו זה שהוא שלי! ושאת לא תיקחי לי אותו, זה ברור?"
קייט הסתכלה על אנה בהלם למשך מספר דקות ואז לאחר מכן אמרה בזעם, "את יכולה לשמור את החבר האידיוט שלך לעצמך, אני איתו גמרתי, ואין לי שום קשר אליו." והיא הסתובבה ורצה לחדרה. היא נכנסה פנימה ונשכבה על מיטתה, היא הרגישה כל כך עייפה שנרדמה.
היא התעוררה לקול צחוק ודיבורים, היא פקחה את עיניה וראתה את חברותיה יושבות על הרצפה משחקות משחק קלפים קסום.
"מה השעה?" שאלה קייט בעייפות, משפשפת את עיניה. היא הסתכלה מבעד לחלון, השמיים היו אפורים, מדי פעם ברק הבזיק ומיד לאחריו קול רעם מהדהד נשמע. הגשם ירד בממטרים כבדים, סמיכים, מסתיר אפילו את האגם שנשקף בדרך כלל מחלון חדרן.
"תשע וחצי, ישנת שלוש שעות.. את קולטת?" שמעה קייט את מארי אומרת.
קייט הסתכלה על מארי ואז שאלה, "מה אתן עושות?"
"גומרות לשחק, ומתארגנות לשינה. עוד שעה כיבוי אורות."
קייט התיישבה על המיטה והסתכלה על חברותיה האוספות בזריזות את הקלפים, מחזירות אותם לתוך הקופסה. הן נעמדו והחלו להתארגן למקלחות, כעבור זמן הן היו לבושות בפיג'מה, מוכנות לשינה.
ונסה התיישבה על מיטתה. היא הסתכלה על קייט ואז אמרה, "קייט, מה המצב בינך לבין ריצ'ארד?"
קייט קפאה על מקומה ואז אמרה בקול קר כקרח, "שום דבר."
ונסה החליפה מבטים עם מארי וג'סיקה ואז המשיכה, "את רוצה לדבר על זה?"
קייט הסתכלה על חברותיה שראו מודאגות וסקרניות בו זמנית ואז אמרה, "זה לא חשוב. מה שאני כן יכולה להגיד שריצ'ארד הוא דו פרצופי." והיא התיישבה על המיטה.
ג'סיקה הסתכלה על חברותיה וכעבור כמה דקות של שקט שבמהלכן כל אחת הייתה שקועה במחשבותיה היא אמרה, "טוב, מה זאת אווירת הנכאים הזאת?"
מארי חייכה ואמרה, "תשאלי את קייט."
ג'סיקה הסתכלה על מארי בהלם ואמרה, "לא! זה מביך, היא בחיים לא תענה על זה."
קייט הסתכלה על מארי וג'סיקה ואז אמרה, "נו, תגידו לי! מה זה?"
ג'סיקה הסתכלה עליה ואמרה, "טוב, היום בסעודה, כשאת נחרת לך…" באותו הרגע קייט זרקה על ג'סיקה כרית.
"אאוצ'." אבל היא צחקה ואז המשיכה, "בכל אופן, כמה בנות ישבו סביב השולחן והתחלנו לדבר ואז מישהי שאלה אותנו שאלה. מה הדבר שבחיים לא היית עושה בפומבי?"
קייט הסתכלה על ג'סיקה בסקרנות ושאלה, "נו, מה אמרת לה?"
ג'סיקה חייכה ואמרה, "אני לא גיליתי, מה זה מביך מידי."
קייט חייכה ואז אמרה, "יש לי רעיון!"
הבנות הסתכלו עליה בסקרנות והיא אמרה בחיוך ממזרי, "כל אחת תספר את הדבר שהיא בחיים לא הייתה עושה בפומבי."
הבנות הסתכלו אחת על השנייה ואז הנהו בראשן לאות כן, וג'סיקה הסתכלה על קייט ואמרה, "את ראשונה."
קייט הנהנה בראשה ואמרה, "אני מניחה שהדבר שבחיים לא הייתי עושה בפומבי, זה להתנהג כמו כלבה מלוכלכת."
הבנות הסתכלו עליה בהלם והיא המשיכה, צוחקת, "לא, שלא תראו אותי ככה! אני לא הייתי רוצה להראות כמו בת שמתלבשת בצורה לא צנועה בעליל ומתנהגת כמו כלבה משוגעת."
הבנות הנהנו בראשה ואז מארי אמרה, "עכשיו תורי!"
הבנות הנהו בראשן ומארי פצתה את פיה לומר משהו אבל באותו הרגע קייט אמרה, "חכו שנייה, נראה לי שהמשהו בדלת." היא קמה מהמיטה וצעדה לעבר הדלת, שהייתה פתוחה לכדי חריץ, היא פתחה את הדלת לרווחה, אך אף אחד לא עמד שם, היא הביטה לצדדים וכעבור רגע סגרה את הדלת בחזרה ואמרה, חוזרת למיטתה, "כנראה הדמיון שלי."
ונסה הסתכלה על מארי ושאלה בחיוך, "מה רצית להגיד לנו מארי?"

אנה צעדה במהירות לעבר חדרה שבמעונות, חברותיה לחדר ישנו שנת ישרים הודות לשיקוי השינה ששמה בכוסם. היא התיישבה על הרצפה ואמרה, "הגבירה אָמָארָה?"
כעבור רגע דמות בברדס הופיעה מול אנה והיא שמעה אותה שואלת, "עשית כמו שביקשתי ממך?"
אנה הנהנה בראשה ואמרה, "כן, הגבירה אָמָארָה."
אנה יכלה לראות את החיוך המרושע שבצבץ מבעד לברדס ואז שמעה את אָמָארָה שואלת, "ומה לגבי ריצ'ארד?"
"הוא לא יודע מזה כלום, ולמרות שקייט עכשיו לא מוכנה לדבר איתו, הוא עדיין לא נראה מרוחק מספיק."
אָמָארָה הוציאה מתוך הגלימה בקבוק עם נוזל בצבע כסוף ואמרה, "לא להרבה זמן. עכשיו שאת יודעת מה הוא הפחד של קייט את חייבת למהר ולתת לה לשתות את השיקוי. ואז… אנחנו נראה כמה ריצ'ארד ידאג לקייט."
אנה חייכה חיוך מרושע ואמרה, "כמובן, גברתי."
"עבודה טובה, אָנַלֶנְיוּס. לילה טוב." ואָמָארָה נעלמה.
אנה ישבה עוד כמה דקות ללא תזוזה על הרצפה ואז קמה מהרצפה בזריזות וצעדה לעבר חדרה של קייט. היא נכנסה בשקט לתוך החדר וצעדה לעבר המיטה של קייט שישנה שנת ישרים. אנה הוציאה את הבקבוק שנצץ לאור הבהיר של הירח המלא. היא חלצה את הפקק ואז פתחה את פיה של קייט. היא מזגה את השיקוי לתוך פיה ולאחר שווידאה שקייט לגמה את כל השיקוי, היא הסתכלה על קייט ואמרה, "חלומות מתוקים, קייטלין."
והיא עזבה את החדר צועדת, כולה מלאת ניצחון לעבר חדרה.


תגובות (41)

עאעאעאעאעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!! המשכת!!!!!!!
איזה כיף אני ראשונה!!!!!!!!!!!!
עפה לקרוא!=)))))

09/04/2012 12:02

ואוווווו איזה יפה!!!!!!
המשךךך בדחיפות!!!!!!

09/04/2012 12:15

זהו מריים? יפה? זהו?
סתם..סתם..עזבי משעמם לי ואין לי מה לעשות!!

09/04/2012 12:17

את יודעת משהו, סבריאל? יש לך כתיבה מדהימה!
אני לא חושבת שיצא לי לקרוא סיפורים שלך [או שכן?] אבל אני רוצה לעקוב אחרי זה…הוא מעניין! אני אשתדל לקרוא את הפרקים הקודמים ולהשלים פערים!~
בהצלחה בהמשך! D:

09/04/2012 12:22

לא ולא חמדתי!
את ממשיכה מחר!
שמעת? יופי!
מחר אני רוצה המשךךךךך!!!!

09/04/2012 12:24

חחחח, סבריאל, אני רואה שאת רוצה מחמאות, אה?
טוב- הפרק היה מקסים, מרתק, מדהים, משגע וכ'ו וכ'ו….
אני שונאת את אנה שעובדת לאמארנ, ובכלל אני שונאת את אמארה!!!!

09/04/2012 12:26

חחח מהמם
מדהים
נפלא
חמוד
נחמד
שנון
מעלף
מצחיק
מרגש
מתוק
הכול חוץ מיפה סתם גם זה
את יודעת שעם קייטוש מתה את משלמת על זה נכון סבריאלוש?
בלי לבעוט באנה
ולמעשה גם לריצ'רד לא יודעת למה אבל בלי
אה כן נזכרתי למה כי הוא לא עם קייט!!!!
חיחיחיחי טפשונת היום לא יום רביעי היום יום שני
חחחחחיום רביעי זה בעוד יומים חח את מציחקה
ביי אוהבת יובלי

09/04/2012 12:29

שקדי..לא ולא!!
א. לא שמעתי ראיתי..
ב. אני לא חמדתי..אני מתוקתי!!
וג. את תמשיכי מחר. .. אני אמשיך ביום רביעי.. חיחיחחחיחיח
וMeowamina תודה מאמי..גם אני אוהבת את הזיפור שלך..הוא ממש מעניין..ומקסים..וחמוד..ומשעשע..ואני חולה על אנימציות יפניות!! ובגלל זה כל כך התאהבתי בסיפור שלך..כי הוא סגנון יפני!!!!! (זה מחמאה!!)

09/04/2012 12:29

אוךךך שחכתי מרתק באסה חשיבה יפה שקד

09/04/2012 12:30

ייייייייייייייייייייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי תמשיייייייייייייכיייייייי אני פשוט יכולה להרוווג אותך עם לא תמשייייייייייייייכייייייייייייי ! ♥

09/04/2012 12:35

פרק מדהים!!!!
ויאי…… משקה אל תוך מי השתייה?
מה הן מתכננות לעזאזל???
עוד פעם אני במתח???
מה קורה אתכם אנשים????????

09/04/2012 12:37

אה… סורי… אז ככה (עכשיו אני הולכת לחפור לך……)
ווואאאאווווווווווווווווווווווווווו אני מתה מתה מתה על הסדרה הזאת!!!!
אני אומרת לך את צריכה לכתוב ספר!!!! את כותבת מדהים,
יש לך כישרון אדירררררררר!!!!!!
תמשיכי במהירותתתתתתתתתתתת! אם את לא רוצה שאני אשלח אלייך את הביריונים שמחכים עכשיו ומתעצבנים, כי אני לא משחררת אותם שיהרגו אותךךךךך!
האמת היא שהייתי שמחה לשחרר אותם כבר!!!!!
אבל… לא המשכת אז איך אדע את המשך הסיפור??
ומי תכתוב סיפורים כאלה יפים??
ומרגשים?
וסופר מדהימים..????
—— בדיוק כמו מי שכתבה אותם…———-( למוגבלים שבינינו— אתת!!!!!)
חחחחחחחחחח….. נווו חפרתי מספיק???..
אממממ… לא,
לא נראה ליייייייייייייי!!!
בקיצור.. לא באריכותתת…..
את כותבת מדהים!! ויש לך סיפורים מגה מגניבים!!
ויש לך כושר כתיבה מיוחד במינו!!!!
זההההההוווו??? הספיק לך?? נדמה לי שכן…
ותזהרי שתשאלי בפעם אחרת!!
והמשךךך במהירות…!!!
לוב יו=)))

09/04/2012 12:37

אה… סורי… אז ככה (עכשיו אני הולכת לחפור לך……)
ווואאאאווווווווווווווווווווווווווו אני מתה מתה מתה על הסדרה הזאת!!!!
אני אומרת לך את צריכה לכתוב ספר!!!! את כותבת מדהים,
יש לך כישרון אדירררררררר!!!!!!
תמשיכי במהירותתתתתתתתתתתת! אם את לא רוצה שאני אשלח אלייך את הביריונים שמחכים עכשיו ומתעצבנים, כי אני לא משחררת אותם שיהרגו אותךךךךך!
האמת היא שהייתי שמחה לשחרר אותם כבר!!!!!
אבל… לא המשכת אז איך אדע את המשך הסיפור??
ומי תכתוב סיפורים כאלה יפים??
ומרגשים?
וסופר מדהימים..????
—— בדיוק כמו מי שכתבה אותם…———-( למוגבלים שבינינו— אתת!!!!!)
חחחחחחחחחח….. נווו חפרתי מספיק???..
אממממ… לא,
לא נראה ליייייייייייייי!!!
בקיצור.. לא באריכותתת…..
את כותבת מדהים!! ויש לך סיפורים מגה מגניבים!!
ויש לך כושר כתיבה מיוחד במינו!!!!
זההההההוווו??? הספיק לך?? נדמה לי שכן…
ותזהרי שתשאלי בפעם אחרת!!
והמשךךך במהירות…!!!
לוב יו=)))

09/04/2012 12:37

אה… סורי… אז ככה (עכשיו אני הולכת לחפור לך……)
ווואאאאווווווווווווווווווווווווווו אני מתה מתה מתה על הסדרה הזאת!!!!
אני אומרת לך את צריכה לכתוב ספר!!!! את כותבת מדהים,
יש לך כישרון אדירררררררר!!!!!!
תמשיכי במהירותתתתתתתתתתתת! אם את לא רוצה שאני אשלח אלייך את הביריונים שמחכים עכשיו ומתעצבנים, כי אני לא משחררת אותם שיהרגו אותךךךךך!
האמת היא שהייתי שמחה לשחרר אותם כבר!!!!!
אבל… לא המשכת אז איך אדע את המשך הסיפור??
ומי תכתוב סיפורים כאלה יפים??
ומרגשים?
וסופר מדהימים..????
—— בדיוק כמו מי שכתבה אותם…———-( למוגבלים שבינינו— אתת!!!!!)
חחחחחחחחחח….. נווו חפרתי מספיק???..
אממממ… לא,
לא נראה ליייייייייייייי!!!
בקיצור.. לא באריכותתת…..
את כותבת מדהים!! ויש לך סיפורים מגה מגניבים!!
ויש לך כושר כתיבה מיוחד במינו!!!!
זההההההוווו??? הספיק לך?? נדמה לי שכן…
ותזהרי שתשאלי בפעם אחרת!!
והמשךךך במהירות…!!!
לוב יו=)))

09/04/2012 12:37

אנה הבת @#$@#%$#%$#^$#^#%^#$^$#^$#^$#^$#^$#^&^**))^%Q@! תמשיכי :)

09/04/2012 12:41

מריים לא קצת הגזמת עם כמות הפעמים שלחצת על הכפתור "הוספת תגובה"?
אבל תודה, בובה!!
אני נורא ביישנית ונורא קשה לי להבין אם אוהבים את הכתיבה שלי..אני לא ישירה כמו שקד ששאלה אותי להגיד לה כמה הכתיבה שלה גרועה.. חחחחח (עזבי, אני התחרפנתי!!)
ולא..נראה לי את יכולה להשאיר את המחבלים אצלך.. כמה שיותר רחוק מני ככה יותר טוב!!

09/04/2012 12:43

סבריאל! אני רואה מה את כותבת! (חצופה!)

09/04/2012 12:49

חחחחח כעע בטחחח!!!
אני מארחת אותם אצלי עד שתמשיכי את הסיפור ותסיימי אותו..
או שאני יכולה פשוט לשחרר אותם עכשיו…..יותר טובבב!!!
אני לא צריכה מתנחלים בבית=))
סתםםםםםם… אבל יש אחד חתיך…. אז… את יודעת.. אם.. בא.. לך…שיעשה לך ת' לילה!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!

09/04/2012 12:49

מריים..לא את הלילה..את היום..יצא איתי לשופינג.. יקנה לי ואולי בסוף היום כשניפרד.. אולי.. אולי.. אני אתן לו נשיקה, על הלחי!! (אחרי הכל, אני שומרת נגיעה..)
ושקדי, זה הייתה המטרה..חחחחח

09/04/2012 13:00

אחחח סבריאל…סבריאל…
מתי תתבגרי???… חחחחחחח=))
ומה?! את שומרת נגיעה?????
ועוד משהו שמעיק לי ויושב לי חזק על הלב…
למה?! למה?! אוייי! אלוקים!!!!!!
למה לא כותבים אף פעם.. וכשאני כותבת אף פעם אני ממש ממש ממש
מתכוונת לאף פעם לא כותבים את שמי נכון?????????????????? למה???
כותבים— מ ר י ם !!!!!! לא מריים ולא מירים ולא עוד המצאות חדשניות
שמעולם לא הכרתי!!

09/04/2012 13:09

חה חה מגיע לך מיריום!!!!
חחחחחחחחחח זהו!!! בכיתה אני מתחילה לקרוא לך ככה!
וסבריאל!!!!
להתחתן בגיל 19 לדעתי זה לא הזוי… אלא פשוט מוקדם.. עדיין לא התחלת את החיים שלך נורמלי ואת כבר מתחתנת.. שמעי דתייה או לא.. זאת לא הסיבה… עזבי אותך שידוכים!! שידוכים אפשר לעשות תמיד…. אבל עדיין… עשרים ואחת, עשרים זה גם סבבה… אלוקים אדירים!!!! 17????? רציני??? טוב נו… חסידים…
יאללה אין לי כוח לדבר פה על דתיות… חחח אם אני מדברת על דת עם אנשים זה הופך לוויכוח ואז בכלל זה נשמע כאילו אני רוצה לחזור בשאלה ושטויות כאלה חחחחח

09/04/2012 13:14

סליחה, סליחה, סליחה, אלפי סליחות!!! מרים!! סליחה!!
אני כל כך מצטערת!!
כן, אני שומרת נגיעה, דתיה.. נעים להכיר..
בואנה האתר הזה גרם לי להפתח בפני אנשים זרים.. מדהים..טוב, תמיד הייתי בן אדם חברותי למדי!!
ולמה להתבגר, אני בת 17.5 עוד שנה ככה ושידוכים..(אל תשאלי!!)

09/04/2012 13:16

מה???? אני פספסתי משו??? אה?! טליקליקון שלי??
חחחח שם מגניב… זה דומה לבבון!!!!!!!!!!!!!! חחחחחח אכלתת אותה!!
פפככככככ!!!!!! מעפנה ומעפנה!! נה נה ננה נהההההההה!!!!!
אה ודרך אגב רוברט הוא האדם הכי חתיך בכול היקוםם כולווווווווווו!!!!!!!
אה אה אה!!

09/04/2012 13:18

מרים, מתוקתי לא הפסדת כלום! מי זה רוברט??
טלי את דתיה? מגניב, תני כיף! (אני חרדיה מודרנית…) אבל די, באמת בואו נעזוב את הנושא.. ממש אין לי כוח לדבר על זה..

09/04/2012 13:29

חחח סורי איילת (זה בסדר שאני אקרא לך איילת? ולא… אני לא מאמינה בבולשיט הזה שאם אומרים שמקצרים לך את השם זה מקצר את החיים…)
ואמממ אני לא דתייה… לפני כמה זמן חשבתי על להתחזק… אבל אין לי כוח לזה… מספיק אני שומרת שבת וחגים.. טוב חוץ מעומר שאני שומעת שירים….אבל עדיין לדעתי זה כבר מספיק…. אני גם ככה לומדת בבית ספר דתי שמונה שנים שזה כבר יותר מידי… וזאת השנה האחרונה שלי ברוך השם!!!!
חחחח וגם ככה… מספיק לי מי שאני.. כמו שאומרים … כל אחד באמונתו יחיה.. לא? חחח
האמת שחשבתי לשמור נגיעה ולהתלבש צנועה… אבל אין לי כוח לכל הזבל הזה… מספיק שמירה וזהו…
והיייייייייייי!!!!!!!
יש מחר המשך??????

09/04/2012 13:43

חחחחח טלי? להתחזק??? חחחחחחחחח תעשו לי טובה!!!
חחח סתם לוב יו טליקליקון !!! הכול מאהבה…. נכון???
וסבריאל.. רוברט… זה דדאאאאאאאאאאא מי שבתמונה!!! שלי !! תעשי תעשי בגדול…
נווווווו איך??
אין אין!!!!!!! אין ויכוח!!!! הוא הבן אדם הכי חתיך בכול היקום!!!!!!!!!!!!

09/04/2012 13:53

טלי, לא.. יהיה רק ביום רביעי המשך…. אולי אולי, לא מבטיחה מחר יהיה…
את צודקת.. אני לא באה אלייך בטענות, כמו שאמרת איש ואמונתו יחיה..
רק אל תגידי שזה זבל כי זה לא נכון.. (אל תתוכחי איתי, גם לי זה קשה כל הקטע של צניעות, ועדיין..)
ולא טלי, אני לא מרשה לך לקרוא לי איילת, זה לא השם שלי.. דרך אגב בחיים שלי לא שמעתי שאם מקצרים ת'שם זה מקצר חים..מעניין…
אני שונאת שקוראים לי איילת, קראי לי אלצ'וק קראי לי נושי מה שבא לך לך רק לא איילת!

09/04/2012 13:54

מרים, היה לי קראש עליו ואחותי המאומצת קנתה לי פוסטר ענק שלו.. עכשיו כבר אין לי קראש עליו.. אז אין לי שימוש בפוסטר..לא שהיה לי אי פעם.. (אימא שלי לא הסכימה לתלות את התמונה..פוסטר) אז אם את רוצה את יכולה אותו…
למה לא להתחזק?

09/04/2012 13:57

אאאאאאאאאאהההההההההה !!!!!!! תביאיייייייייייי!!!!
יווווווו אני לא מאמינה!!!!! חחחח אשכרה פוסטר שלו בחדר שלי לא יזיק!!!
וגם לא מצאתי פוסטר שלו אף פעם=((
חחח סתם שאלה : איפה את גרה?????

09/04/2012 14:03

ואוווווו זה פשוט משגע!!
סבריאל, או איילת חן אם את רוצה, זה פשוט מעלףףף!!
איךךך איךךך איךךךך את עושה את זה?!
כל פרק יותר מפתיע מהשני… זה מושלם!!
והתאורים שלך מעולים, והכתיבה שלך מסקרנת, בקיצור- מושלמת!
חח קצת מחורפנת…
טוב, הייתי ממשיכה לשעמם אותך עם המחמאות שלי אבל אני חייבת לעוף לאמבטיה… אז…
מקלחת נעימה לי!! ייאיי!!
חחח אההה, ותמשיכי מהר חיילת!!
חיילת טובה…
אההה!! ועוד משהו אחד קטן!!
נכון שאתמול הבטחתי לעצמי שאתפוס את התגובה הראשונה וכל זה?
אז בסוף לא הספקתי! (כמו שאת יכולה לראות בעצמך…)
אז למחר תכתבי עוד פרק כדי שאנסה להגיב ראשונה, סבבי בבי?
יופי חיילת…
חח אוהבת!!

09/04/2012 14:07

זהו.. את הפוסטר אחותי קנתה לי בלונדון כשהיא נסעה עם אחותי השנייה..
אה.. טוב, אנשים זה לא לעיניים שלכם, רק למרים! אבל זה סוד, את לא מגלה לאף אחת.. וחסר לכן אם מישי תנסה לאתר אותי..
לא אני אשלח לך הודעה בצור קשר.. זה נראה לי מוזר להגיד את זה כאן…
רגע, את לא איזה רוצחת סידרתית נכון? כי שמעתי על כאלה אנשים ותאמיני לי, אבא שלי מיומן מאד מאד בקראטה, ואני עם הבעיטות שלי!
ובכלל יש להורים שלי קשרים עם המשטרה אז תזהרי!!!

09/04/2012 14:10

חחחח הלווווו עשית אותי… חחחחח
אל תדאגי!! אני כולה נערה מתבגרת שחיה בסרט שאני פגוש את רוברט=)

09/04/2012 14:22

איזה. סיפור. מדהים.
איך אני עדידי פיספסתי כזה סיפור ?!
אויי מי גאד בבקשה תמשיכי!
ואני ממש אוהבת את הכתיבה שלך היא שונה, מיוחדת כזו אבל עדיין תקינה ומובנת זה ממש יפה ותמשיכי (:

09/04/2012 14:28

ואני עדידי..חולה על המחמאות שלך.. ;-)

09/04/2012 14:34

אעאעאעאעאעאע תמשיייייכי ! אהבתי (:

09/04/2012 14:36

אוווחחחח אני כל כך שונאת את אנה המפגררת הזאת!!!!
ואת אמארה!!!!!!
שתי כלבות זונות מרושעות ומפגרוות!!!
איזה בובה קייט אני לא יכולהה!!!!
יאללה המשך בראבבק!!!!!!
חחחחחחח יאללה, התחלת לעבוד? להקליד?

אני עדיין מחכה שתתחילי!! מה חשבת שאני לא רואה?
אני-רואה-הכל! (תקראי את זה בקול מיסטי-מאיים…חחיחיחיחי)
לאאבייוו !!

09/04/2012 15:29

וואו, כתיבה מדהימה מדהימה מדהימה!!!!!!!
אני מתה על הכתיבה הזאת שלך!
היא מאוד מרתקת!!!!!!!!!!!, משאירה טעם של עוד.
אמארה הזו כלבה, ועוד את אומרת שהיא לא כזו רעה ושיש לה את הסיבות שלה. כן בטח!
טטטפפפפפפפפפפפפפפ!!!!!!!!
תמשיכי מהר, ולא……
אני אגנוב לך את ריצ'ארד!

ואלה? מה אמרתי עכשיו?. טוב עזבי אני מחורפנת!

09/04/2012 16:18

יווווואו דייייי איייזו כתיייבה !! תמשיייייכייי !

10/04/2012 02:09

באמת?,אולי במקום לכתוב תגובות תתחילי להעלות את הפררררק הבאאאאאאאאאאאאאאאאאא !!!!!!!! יש לי מחסן של כלי נשק תזהרי ממני !!!
תמשייייכי עכשיו עכשיו עכשיו ולא יום רביעי !!

10/04/2012 04:23

ולי יש מכת קראטה שתהרוס את הכלי נשק…נראה, אני לא מבטיחה..
השם שלך זה לאררה? לרה?

10/04/2012 05:33

לרה מוחעחעחחעחעחחעחעחחעחעחעחחחע מכת קראטה לא תצליח על כלי הנשק שלי ♥

10/04/2012 11:48
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך