sabriel123
כן..אני יודעת שהשיר הוא של אבריל לאבין. what the hell... וכן באותם רגעים היה לי משעמם והחלטתי להכניס ת'קטע הזה...
וכן אני יודעת שהפרק אולי משעמם.. שכן כמו שאפריל ונטלי נהנות להגיד לי כל הזמן.חייבים פרקים משעממים..
דרך אגב... מישהי אמרה לי שהכתיבה לא נראית שלי..ז"א שלא נראה כאילו אני יכולה לכתוב את זה...
רציתי לשאול אתכם מה דעתכם..אם יש דברים לתקן (חוץ משגיאות הכתיב הקלות!!!) משהו.. לא, אני רוצה שתהיו כנות!!!!!!!
אני מוכנה לקבל הערות..אם הם אמיתיות ולא באו כדרך נקמה...
תהנו..פרק הבא..כנראה מחר... :)

סיפור אהבה בסיפור אימה פרק -8-

sabriel123 02/04/2012 868 צפיות 10 תגובות
כן..אני יודעת שהשיר הוא של אבריל לאבין. what the hell... וכן באותם רגעים היה לי משעמם והחלטתי להכניס ת'קטע הזה...
וכן אני יודעת שהפרק אולי משעמם.. שכן כמו שאפריל ונטלי נהנות להגיד לי כל הזמן.חייבים פרקים משעממים..
דרך אגב... מישהי אמרה לי שהכתיבה לא נראית שלי..ז"א שלא נראה כאילו אני יכולה לכתוב את זה...
רציתי לשאול אתכם מה דעתכם..אם יש דברים לתקן (חוץ משגיאות הכתיב הקלות!!!) משהו.. לא, אני רוצה שתהיו כנות!!!!!!!
אני מוכנה לקבל הערות..אם הם אמיתיות ולא באו כדרך נקמה...
תהנו..פרק הבא..כנראה מחר... :)

אני מאד מקווה בשבילי ובשבילכן שלא פספסתי את העאלות של היום..
ואפריל אני מקווה מאד מאד בשבילך שהולך להיות היום איזה קטע חזק ככה בין קטניס למייק.
ונטלי..נטלי היקרה… אם לא יהיה היום משהו תשוקתי כמו..לא יודעת.. את אמורה לחשוב על הרעיונות לסיפור שלך.. אני אהרוג אותך!!!!!!!!!
תהנו..

פרק -8-

"טוב, אני לא יכולה להגיד שאני מופתעת," אמרה קייט והסתכלה על חברותיה שהסתכלו עליה בבלבול.
"על מה את מדברת?" שאלה ג'סיקה.
זו הייתה שעת ארוחת הערב וקייט הסתכלה על מארק, הבחור החדש שצעד לעבר שולחן הבית שלו, סלית'רין. לאחר שנקבע מקומו על ידי מצנפת המיון.
קייט ראתה צועד ביהירות לעבר שולחנו ואז פנתה להביט בחברותיה ואמרה, "הוא מפחיד, לא ציפיתי שהוא יהיה בבית אחר. רק להסתכל עליו מעביר בי צמרמורות." והיא הצטמררה ברעד.
ונסה הסתכלה על ג'סיקה ואז חזרה להביט בקייט מחייכת ואמרה, "חשבתי שהיחיד שמעביר בך צמרמורות הוא ריצ'ארד."
קייט נעצה מבט זועם בונסה ואמרה, "אני לא מבינה למה אתן חושבות שאני מאוהבת בו. הוא… הוא שחצן, יהיר, מעצבן, חושב שהוא יותר טוב מכל אחד אחר ו-"
"הוא מושלם בשבילך?" הציעה מארי בחיוך.
קייט התרוממה מהשולחן בכעס, היא לקחה את צלחתה והתיישבה ליד שתי בנות משנה ראשונה שנראו נלהבות לשבת לידה.
היא הרימה את מבטה מצלחתה וראתה שהיא יושבת מול ריצ'ארד. הוא הסתכל עליה במבט מוזר ולפני שהספיק לומר מילה קייט סיננה מבין שיניה, "שלא תעז לומר מילה."
ולקחה ביס מהשניצל שהיה בצלחתה.
היא ראתה מזווית עיניה את ריצ'ארד מחייך ואז חיוכו נעלם כשהתכל על מישהו מאחוריה.
קייט הסתובבה וראתה את מארק נועץ מבט מאיים בריצ'ארד. קייט הסתובבה חזרה אבל ריצ'ארד כבר לא היה שם.
קייט נאנחה. היא סיימה לאכול את ארוחתה במהירות ועזבה את האולם, צועדת לעבר מועדון גריפינדור.
היא נכנסה לתוך המועדון. הוא היה ריק מתלמידים והאח בערה, מחממת את החדר. היא רצה לעבר המדרגות ונתקלה בריצ'ארד.
היא הרימה את מבטה והסתכלה על ריצ'ארד שנעץ בה מבט. הוא היה ללא חולצה וקייט ראתה את גופו היא חייכה ואמרה, "עזבת מוקדם?"
הוא הנהן. לפתע קייט הסתכלה על גופו וראתה שהוא מלא שריטות וחבולות. היא הסתכלה על ריצ'ארד בבהלה ואמרה, "ריצ'ארד, מה קרה לך? למה אתה כל כך חבול?"
ריצ'ארד נסוג לאחור ואמר בקול קר, "זה כלום, אני נפלתי על הרצפה."
קייט צעדה לעברו ואמרה, "על מה אתה מדבר? אתה כולך מלא בשריטות, אתה צריך ללכת למאדם פומפרי בדחיפות שתטפל לפחות בחלק מהשריטות."
"זה כלום," אמר ריצ'ארד בעקשנות והלך עוד כמה צעדים אחורה, הוא הסתובב ללכת לחדרו וקייט ראתה את גבו החבול.
היא רצה אחריו ותפסה בכתפו וסובבה אותו כך שעמדו פנים מול פנים.
"אתה לא יכול ללכת ככה, אתה יכול לחטוף זהום," אמרה.
הוא חייך חיוך מריר ואמר, "אני לא חושב שזה משנה."
היא הסתכלה עליו ואמרה, "חכה כאן," והיא רצה לחדרה, אך רגע לפני שעלתה במדרגות היא הסתכלה על ריצ'ארד ואמרה, "אל תברח."
היא רצה לחדרה במהירות ולקחה משם את העזרה ראשונה הקסומה שלה, שאימא הכריחה אותה לקחת. היא יצאה מהחדר וצעדה במהירות לעבר מגורי הבנים. ריצ'ארד לא היה במסדרון והיא הבינה שככל הנראה נכנס לחדרו.
היא צעדה לעבר חדרו ואז דפקה על הדלת. כעבור רגע דלת החדר נפתחה וריצ'ארד עמד מולה, לבוש בחולצה.
היא נכנסה לחדר והסתכלה עליו, "שב, ותוריד את החולצה."
הוא חייך ואמר בעדינות, "קייט, אני לא חושב שזה יעזור."
היא משכה אותו לעבר המיטה והושיבה אותו בעדינות. היא הסתכלה עליו במבט נוקב והוא נאנח ופשט את החולצה.
קייט פתחה במהירות את התיק הקטן והוציאה בקבוק קטן וחבילת בד. היא הסתכלה על ריצ'ארד שלא אמר כלום. היא פתחה את הבקבוק ושמה על ידה מעט משחה. היא הניחה את ידה על חזהו ועשתה עם המשחה את מקום השירטות, לאחר כמה שניות היא התרחקה ושמה את הבד על מקום השריטות. היא סגרה את הבקבוק ושמה את הכל חזרה במקום ואז פנתה להביט בריצ'ארד ואמרה, "אני לא יכולה לשים בכל מקום אבל שמתי לפחות במקומות שנראו לי הכי טריים."
הוא הנהן וקייט קמה כדי לשטוף את ידיה. היא נכנסה לתוך חדר האמבטיה וחייכה לעצמה. המקום היה מבריק, "כאילו אף אחד לא היה פה" חשבה לעצמה.
כעבור כמה שניות יצאה מהחדר וראתה שריצ'ארד עדיין יושב על המיטה. היא התקרבה לעברו והתיישבה לידו ואז אמרה, "אז… אתה אומר שנפלת?" והסתכלה עליו.
הוא חייך חיוך עקום ואמר, "כן."
היא הנהנה. לפתע ריצ'ארד דחף אותה בעדינות על המיטה והיה מעלייה. היא הסתכלה עליו מתקרב לעברה. היא לא ידעה למה, אבל היא רצתה שיעשה את זה, שינשק אותה. היא לא ידעה למה, מצד אחד זה היה ריצ'ארד, הבחור המעצבן והיהיר שהכירה. ומצד שני היה בו משהו שונה, משהו שלא הכירה, כאילו מכל החזות הקפואה יש עוד משהו. היא רצתה לדעת.
ריצ'ארד הביט בקייט שהביטה בו ואז הוא התרחק ממנה ואמר, "קייט, בבקשה, תעזבי אותי."
היא התרוממה מהמיטה והסתכלה עליו, אבל הוא לא היה מוכן להביט בה. היא לקחה את חפציה ועזבה את החדר במהירות.
היא עלתה לחדרה במהירות. היא פשטה את בגדיה ונכנסה לתוך האמבטיה. היא פתחה את ברז המים החמים ושקעה בתוך האמבטיה. היא חשבה על ריצ'ארד. היא לא הבינה למה היא מרגישה ככה, למה היא פתאום רוצה לחזור אליו ולנשק את שפתיו שנראו לה פתע כל כך רכות.
היא זכרה רגע לפני שהתרחק ממנה את מבטו, מבט של תיעוב עצמי. היא רצתה להוריד את המסכה הזאת מפניו ולראות מה מסתתר מתחת, היא רצתה להבין, לראות. היא ישבה עוד כמה דקות באמבטיה, מעבירה יד רטובה על צווארה והרגישה את השריטה, שבנתיים התחילה להגליד. היא נאנחה וכעבור כמה דקות נוספות יצאה מהאמבטיה. היא התלבשה במהירות ונכנסה לתוך המיטה הקרה.
רגע לפני שנרדמה היא חשבה על הצרחן שנשלח לריצ'ארד. היא הייתה בטוחה באלף אחוזים שמי ששלחה את הצרחן שלחה גם את מארק לעקוב אחרי ריצ'ארד.

ריצ'ארד ישב כמה דקות ללא תזוזה על המיטה ואז קם מהמיטה ודפק את ראשו קיר בכוח.
"לעזאזל," מלמל לעצמו. הוא תלש את התחבושת שהייתה על חזו ונכנס לתו חדר האמבטיה לשטוף את המשחה מעליו.
הוא הסתכל על עצמו במראה ונאנח, "אמארה תהרוג אותי." מלמל ריצ'ארד ואז הוא התעתק לעבר הטירה שלו.
הוא צעד במהירות לעבר הסלון וראה את אמרה יושבת על הספה מול האח, קוראת ספר. ברגע שנכנס היא הרימה את מבטה מהספר והביטה בו.
הוא השתחווה ופצה את פיו לומר משהו, אך אמרה הרימה את ידה ואמרה, "שקט."
הוא סגר את פיו וחיכה למוצא פיה ואכן כעבור כמה שניות היא התחילה לדבר, "אתה נהנה להמרות את פי, נכון? אני מבינה שאלפיים וולט של קסם מקולל לא מספיק לך, אני צריכה להגביר את עוצמת הכוח?"
הוא הסתכל על אמרה ואז אמר בשקט, "אני מצטער, אמרה."
"אבל הצטערות שלך לא מזיזה לי! לא איכפת לי אם אתה מצטער, אתה מפר את פי, אתה מצטער ואז חוזר לעשות שטויות," אמרה בזעם.
הוא לא ענה והסתכל עליה כשנעמדה בכעס, הגלימה שלבשה כיסתה את כול כולה.
הוא חיכה שתירגע ואז אמר, "את צודקת אמרה, מגיע לי עונש, אני אתייצב בחדר השחור עכשיו."
אמרה הסתובבה להביט בו ואמרה, "זה לא עוזר, אני מטהרת אותך אבל נראה שזה לא עוזר, מעניין אם הפעם נשתמש באש המאכלת, אולי זה יעורר אותך להקשיב לי."
ריצ'ארד פנה להביט באמרה בהלם ואמר, "אמרה, אני לא…"
"שקט, לא ביקשתי לדעת את חוות דעתך." אמרה בכעס. היא הסתכלה עליו ושאלה "יש משהו שברצונך לספר לי?"
הוא הנהן ואמר, "קייט הצליחה לראות את השריטות שהיו על הגוף שלי, למרות קסם הטשטוש."
היא הסתכלה על ריצ'ארד בתמיהה והוא המשיך, "נראה שאולי היא הבחורה שדיברו בנבואה."
היא הסתכלה עליו מספר שניות ואז פרצה בצחוק מרושע. "נראה לך שרק בגלל שאתה לא יודע לעשות קסם פשוט כל כך היא נהפכת להיות הבחורה מהנבואה?"
ריצ'ארד התכווץ במקומו ואמרה אמרה, "אבל אם אתה באמת רוצה להיות בטוח אני אגיד למארק לבדוק אותה. אתה לא תתקרב אליה."
ריצ'ארד הנהן בראשו.
"ועכשיו נלך לחדר השחור," אמרה אמרה והם צעדו שניהם לעבר החדר.

קייט התעוררה למחרת בבוקר לקול פטפוט חברותיה. היא פקחה את עיניה וראתה את ג'סיקה וונסה מפטפטות בעליזות. היא התיישבה על המיטה והתמתחה בעייפות.
"בוקר טוב, סאנשיין." שמעה קייט את קולה של ג'סיקה.
היא חייכה ושאלה בעייפות, "איפה מאר?"
"נוכחת," שמעה קייט את קולה של מארי. היא סובבה את ראשה וראתה את מארי מחוץ לחדר האמבטיה מאורגנת.
"בוקר," אמרה קייט וקמה מהמיטה לעבר האמבטיה.
כעבור חצי שעה הן כולם היו מאורגנות. הן ירדו לעבר האולם הגדול והתיישבו בשולחן הבית שלהן.
קייט הסתכלה סביב וראתה את ריצ'ארד אוכל בחוסר חשק את ארוחתו. היא רצתה לקום ולדבר איתו אבל היא לא ידעה איך הוא יגיב ולכן חזרה להבי בחברותיה שהסתכלו עליה בסקרנות.
"מה?" שאלה קייט.
"כלום," אמרה ונסה בקול מתמם.
קייט הסתכלה עליהם בחשדנות אבל הן התעלמו ממבטה והמשיכו לאכול בשתיקה.
לאחר שסיימו את ארוחת הבוקר פנו לעבר השיעור הראשון שלהם, תולדות הקסם.
קייט צעדה בשתיקה ליד חברותיה ולפתע שמעה את מארי צורחת, "ברייאן."
והיא ראתה את מארי קופצת על בחור גבוה ושרירי. היה לו שיער חום בהיר, ועיניים חומות בהירות. הוא הרים את מארי ונשק לה בלהט.
קיייט הסתכלה על ג'סיקה ושאלה, "אז זה ברייאן המדובר?"
ג'סיקה הנהנה בחיוך ואמרה, "הם כל כך חמודים ביחד."
קייט הנהנה וכעבור כמה דקות שבהם ראתה שמארי לא מתכוונת לעזוב את ברייאן צעקה, "אזעקת שיעור. מארי, אם לא תפסיקי להתמזמז עם החבר שלך אנחנו כולנו נאחר לשיעור."
מארי התנתקה מבריאן ואמרה במבוכה, "את צודקת." היא נשקה שוב לברייאן והם צעדו שלובי זרועות לעבר השיעור.
קייט גלגלה עיניים ונכנסה ביחד עם חברותיה לתוך הכיתה.
במהלך השיעור קייט לא הקשיבה, היא ישבה ושרבטה במחברתה בשעמום. לבסוף היא שמעה את מארי לוחשת לה בשקט, "קייט, את בסדר?"
קייט הסתכלה על מארי ואמרה, "כן, רק משעמם לי!"
מארי חייכה ואמרה, "ובכן, זאת השיגרה, היא משעממת."
"אולי נעשה משהו היום בערב, משהו משוגע? משהו שאף אחד לא עשה?" שאלה והסתכלה על מארי בעיניים נוצצות.
מארי חייכה ושאלה, "על מה חשבת?"

הם ישבו בארוחת הערב אוכלות ומפטפטות בעליזות. קייט הסתכלה על מארי בחיוך והיא הנהנה בראשה.
קייט הסתכלה על הבנות מההתים האחרים והן הנהנו בראשן.
"מוכנות?" שאלה קייט בחיוך את חברותיה ואת הבנות שהיו לידה.
הן הנהנו בראשן וקייט נעמדה על הספסל ואמרה, "יש לי הודעה להכריז."
האולם השתתק וקייט יכלה לראות את כל העיניים ננעצות בה. היא הסתכלה על מקגונגל שנעצה בה מבט חשדני, אבל היא התעלמה וצעקה, "מוזיקה!"
באותו הרגע המוזיקה נשמעה וכל הבנות נעמדו על הספסלים. כאילו לפי בקשת קייט השולחנות התרוקנו מאוכל והבנות עלו השולחנות, מתחילות לרקוד לפי הקצב. ואז היא ושאר הבנות שמעו את הפזמון התחילו לשיר ביחד.
All my life I've been good but now
I im thinking what the hell
all I want is to mess around
and I don’t really care about
If you love me
If you hate me
you can't save me
baby baby
all my life I've been good but now
whoooooo what's the hell
קייט הסתכלה על ריצ'ארד שכששרה, הוא הסתכל עליה וחייך חיוך קטן ואז ראתה אותו קם ועוזה את האולם.
היא נאנחה והמשיכה לשיר.
בסוף השיר היא ראתה את מקגונגל נעמדת ואומרת, "אני לא יודעת מה לומר, אני המומה."
האולם השתתק מצפה למוצ פיה ולבסוף היא אמרה, "עשר נקודות לגריפינדור על התעוזה ועוד עשר נקודות לעלמה בונס שלקחה על עצמה את התעוזה."
האולם הריע בעוז וקייט ירדה בחזרה לרצפה לקול תרועות חברותיה.


תגובות (10)

חחחחחח קרעת/רצחת/הרגת אותי!!!!! תמשיכיכיכיכיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי מיד בבקשה אני מתחנננת בבקשהההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני מכורה לסיפור שלך

02/04/2012 13:19

אהבתי =]

02/04/2012 13:20

חחחחח אהבתי!!
משעמם?!
פככככ… איפה את חיה?!
זה היה הפרק-הכי-לא-משעמם-שקיים-מאז-שהדינוזאורים-נכחדו-מהעולם!!
אני לא צוחקת, אני ממש רצינית!
איזה חמודה קייט, וריצ'ארד הזה ממש מסתורי…
מה זאת הנבואה הזאת לעזאזל?!
יווו ואיזה יצור ריצ'ארד?
יווו תמשיכי!!

02/04/2012 13:54

אוי אני ממש עצובה שזה נגמר אוף
עוד עוד עוד
את ממשיכה מהר וכמובן ארוך כי מסתבר שזה סיפורי אהבה קצרים
זה-הדבר-הכי-קצר-שראיתי-מאז-שהמציאו-את-המילה-קצר!!
חחח נטלי

02/04/2012 15:29

נווו תמשיכי יא חתיכת ~סופרתמעולהעםכישרוןעלטבעישכמותך~
מחכה למחרררררררררררר

02/04/2012 16:01

זה היה כ"כ לא משעמם!
זה סיפור כזה מרתק שגם אם תכתבי רק שורה אחת אני אחשוב שאין עליך.(שלא תעזי לעשות את זה! )
ו…אפשר לתקן שלמות?
באמת,הכתיבה שלך מושלמת ואין לי שום הערה,חחחח,שלא נדבר על הארה!
אוהבת …..

02/04/2012 16:51

פרק מדהים !!!!!!!!!!!!!!!!!
בכלל לא משעמם חחח תמשיכי מיד =)))))))))))))))

03/04/2012 01:07

מדהים, אני פשוט מתה על הכתיבה שלך, היא ממש מרתקת, תמשיכי מהר?…
בשבילי..?…
~פרצוףכלכלביוחמוד~

03/04/2012 03:20

היו שגיאות כתיב??? לא שמתי לב, אבל אוליי הייתי פשוט שקועה מידיי בשביל לשים לב לפרטים כאלה…..
סבריאאל!!! אני מתה על הסיפור שללך!!!! והפרק הזה לא-משעמם-בעליל!!!!!!
שמעתי נכון???
לא, רגע..
קראתי נכון???????
את מעלה היום עוד פרק?????
ייייייייייייייייייייייייאאאאאאאאאיייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טוב אז תעלי כבר!
חחחחחח לאאביו דארלינג

03/04/2012 04:08

חחח גריפינדור לשילטון!!!!!!!!!!!
פרק מעולה!!
עפה לקרוא את ההמשך!!

03/04/2012 14:08
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך