ילדהמוזרהמאוד0-0
הנה המשך כי אח שלי אובססי עם הסיפור הזה.

סיפור שאח שלי הכתיב לי. תהנו. 2

ילדהמוזרהמאוד0-0 01/05/2015 734 צפיות 2 תגובות
הנה המשך כי אח שלי אובססי עם הסיפור הזה.

בשמיים התחולל קרב סופה, האור נגד האופל, האופל נגד האור.
גם הטבע התחיל להשתולל. הוא לא ידע מה לעשות אז הטבע החליט לפלוש למלחמה הזאת בתור צד האור.
הטבע שלח מליונים מול האפלים. ואני יצאתי גם, נתתי את כל מה שאני יכול מול השלדים האלו ששמם ראקגים. אחד מהראקגים ניסה לתקוף אותי מאחור אז אבא שלי שהוא גם במקרה האגדי של האור הצטרף גם הוא למסיבה. אבל אגדי האופל נתן לו מכה שהוא נפל מהשמיים לאדמה. הייתה רעידה אטומית, ואני הרגשתי מוזר. ואז אבא שלי כמעט נהרג. אז אני ניסיתי להחזיר אבל הוא העיף אותי כמו זבוב, וראקג ניסה לכלוא אותי בתוך הכלוב אבל הצלחתי לצאת מהעצמות שלו. הן הרגישו חלקות ומחוספסות.
ואז הגיעה הרוח בפתאומיות. אגדי הרוח ניסה לתקוף אחד מהיצורים שלנו הוא הצליח במשימה, אבל אגדי הרוח חיסל אותו באחד מהאשליות שלו. ואגדי הרוח ששמו רוקנס ניסה עוד פעם לתקוף אבל אבא שהספיק בינתיים כבר לקום נתן מכה שרוקנס לא ישכח.
והטבע תפס את רוקנס ברגלו והפיל אותו על האדמה. הטבע הוא כינוי של צמחיון, אגדי הטבע החזק ביותר. יצור רוח פלש לגופו של אחד מיצורי האור וגרם לו להתאבד.


תגובות (2)

נחמד מאוד!! אני לא יודעת מי ניסח את הסיפור אבל הוא כתוב יפה מאוד!

01/05/2015 12:27

    זה ניסוח משותף.
    אח שלי יודע הרבה מילים גבוהות כי אבא שלי מקריא לו הארי פוטר לפני השינה (משפחת תולעי ספרים!) אז הוא אמר לי מה לכתוב רוב הזמן, אני פשוט עשיתי קצת תיקוני שגיאות.
    בכל אופן, תודה על התגובה המעודדת שאח שלי ישמח מאוד לשמוע.

    01/05/2015 15:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך