אשמח לקרוא הערות ולשמוע גם מה סתם דעתכם

סנדוויץ חלומי

27/01/2014 952 צפיות 2 תגובות
אשמח לקרוא הערות ולשמוע גם מה סתם דעתכם

בדיעבד הביקור הזה בבית חולים עלה לי ביוקר. כולה אנחנו חברים חודש כבר אני עושה שליחויות לפה ולשם,והיום מה הדרישה "תביא לי סנדוויץ חלומי מארומה לבית חולים" מארומה אתם מבינים מארומה כאילו לא טוב לה מהסופר. אחרי הכל בלעתי את התלונות,הלכתי עד לבית חולים יום לפני הבגרות ,תראו איזה השקעה, והבאתי לה את הסנדוויץ. הבאתי לה את הסנדוויץ והתמזמזנו קצת באחד החדרים שם .בדיוק שהתכוונתי ללכת בא הרופא האחראי שלה. התכוונתי ללכת בלי לשים עליו אבל קיבלתי ממנה מבטים של "תהיה נחמד". "אז אתה החבר של דורי שלנו" הדוקטור אמר ואני חשבתי לעצמי למה הוא קורא לה דורי כאילו הוא אבא שלה. אחרי שביליתי איזה שעה בבית חולים כבר היה מאוחר, חזרתי הביתה עייף והלכתי לישון.

קמתי בבוקר חולה מת. אחרי הבגרות, שהלכה לי מדהים דרך אגב ,קפצתי לבית מרקחת לפגוש אותה היא אמרה שהיא אוספת תרופות ( אמרתי כן כי רציתי איזה סקס חפוז בשירותים של הבית מרקחת) .נסעתי לי לתומי על הקטנוע לכיוון בית המרקחת עד שפתאום אני רואה אותה אוכלת פלאפל איתו, עם הפרופסור שלה. במצב רגיל הייתי יורד ואומר שלום אבל ראיתי שמשהו לא בסדר. היא נראתה מאוד טוב יחסית לארוחה פשוטה בין מכרים והמחשוף שהיה לה היה בגודל לא נורמלי. אז החלטתי לעקוב אחריהם לראות מה קורה. היא אכלה פלאפל והוא אכל איזה בייגלה שהוא קנה מאיזה ערבי עם עגלה. אחרי איזה עשר דקות שהיא מדברת איתו בלהיטות כזאת שהוא עוד שנייה התפלץ. הוא הולך. אני יורד מהקטנוע ניגש,מחבק,מנשק ואומר לה כך "מה נשמע מה את עושה כאן בשעה כזאת?" והיא עונה " בדיוק פספסת את הבוס שלי הוא הלך לפני שנייה" " מעולה אז אולי יהיה לנו איזה שעה לבד" לחשתי לה באוזן. ואז היא אמרה לי "נראה לך המנהל משמרת רובץ בפתח הבית חולים לראות מי מאחר ,הוא מושל בנו כמו משרתים" אז אני התבאסתי והלכתי הביתה ,לאונן .בדרך הביתה דיברתי עם חבר וסיפרתי לו הכל. הוא שכנע אותי שהיא בוגדת בי, לדעתו זה מובן מאליו, כל הסימנים מראים את זה . אמרתי לו לילה טוב והלכתי לישון. גברי הזה באמת חבר טוב.

זעם,זעם מצטבר בתוכי. לא יודע מה לעשות אם להתעמת איתה או לא באיזה זכות היא בוגדת בי כפוית טובה מה קורה לה. זה לא מה שהיה פעם. אני חייב להחזיר אותה למוטב חייב לתקן את מה שעשיתי. אני מוצא אותה באיזה סמטה חשוכה, היא צוחקת איזה צחוק מאולץ, ואני רואה אותו. הוא מאיים עליה, יכול להיות שהוא רוצה להרוג אותה אני תופס איזה מקל בצד הדרך רץ אליו באמוק מטורף כמעט פוגע בו ואז הוא עוצר אותי מצמיד אותי לקיר . פתאום הוא אומר לי "למה דודי למה?" אז אני אומר לו "מה למה?" "למה היית חייב לתקוף אותי למה באלימות. כוסעמק עם ההתערבות הזאת"הוא עונה אז אני מחזיר " מה איזה התערבות עם מי התערבת?" הוא עונה" התערבתי
עם גבריאל, אם תתקוף אותי או לא אני אמרתי שלא והוא אמר שכן". אני הייתי פשוט בשוק לא ידעתי מה להגיד ופשוט יצא לי "על מה התערבתם" אז הוא עונה לי "סנדוויץ חלומי" אז פשוט עניתי "בוא אני מכיר מקום מצוין לסנדוויץ חלומי".

ארבעה אנשים מתקרבים לדלפק שניים מהם עם בייגלה של מלאכים מעל הראש הם אומרים לבחורה שבדלפק "פעמיים חלומי אחד קפה הפוך ותפוזים " היא שואלת "לקחת" הם עונים שלא היא שואלת לשם המזמין כדי שתוכל לקרוא בשמו אז הוא עונה לה בשתי מילים "שמי גבריאל״.


תגובות (2)

זה לא פנטזיה וזה מוזר…

27/01/2014 09:59

אם אפשר ביקורת בונה

27/01/2014 10:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך