אושרת963
נכון מעולה??
רננה12 עזרה לי..היא פשוט מעולה!!
עפתי לראות בית אנוביס..

ספורה של ניחטפת פרקים 1+2:

אושרת963 28/01/2013 550 צפיות תגובה אחת
נכון מעולה??
רננה12 עזרה לי..היא פשוט מעולה!!
עפתי לראות בית אנוביס..

פרק 1
בחלון הגדול עמדה שירלון כשהיא נותנת לדמעותיה לזלוג ללא ערף.
כשהיא מחכה למושיע שיציל אותה מהמוסד וחשבה מה קרה לה באותו יום..
בבית הספר, היא קיבלה במבחן בתורה 0,לעומת המבחן בגיאוגרפיה שבו היא קיבלה 10.
ובנוסף לכל הצרות (אחד הבנים זרק עליה תפוח..)באותו יום הגיע אבא שלה למוסד…הוא נתן לה את הסיוט הגדול ביותר בחיים שלה, מהטפת מוסר וכלה בעונש הרחקה…

ושירלון עמדה ליד החלון מחכה לשמש שתעלה ותביא לה את המושיע.
ציפור דרור, עפה בקרבת השמיים,ועצרה ליד החלון היא לכסנה את מבטה והביטה בהשירלון במבט מזורגג, הציפור מתחה את כנפיה,ושירלון את ידה וליטפה ללא פחד את גב הציפור החום.
ואז בלי אזהרה מוקדמת פתחה הציפור את פיה והתחילה לשיר.
שירלון, שהיתה שקועה בציפור השרה לא הבחינה באיש שעמד מאחוריה, גלימה חומה כיסתה את פניו, ועל חגורתו נתחב בריפיון אקדח חום, האיש התקדם צעד אחד לעבר שירלון ושלף את אקדחו, הוא דרך אותו והצמיד אותו לראשה.
פרק 2
שירלון קפאה במקומה באחת,הציפור הפסיקה לשיר,והתעופפה הרחק בקולות צווחה רבים.
"אל תוציאי הגה ואל תדברי אם חייך חשובים לך." אמר האיש ותפס את ידה של שירלון, שירלון ניסתה להתפתל אך ככל שהתפתלה האחיזה נעשתה כואבת ומהודקת יותר.
האיש שלף ממחתה מכיסו והצמיד אותה לפיה ולאפה של שירלון "שנטי היטב." לחש. "כי הבוקר הוא יום חדש.
האוויר התהבך סביב ראשה של שירלון והיא התעלפה.
האיש הביט לעבר הכניסה וכשווידה שאין שם אף אחשד, שלף שק מכיסו והכניס את שירלון פנימה, לאחר מכן הוציא פאלפון מכיסו וכתב משפט אחד:תפסתי את הילדה אם הסם חיים.


תגובות (1)

מדהים תמשיכי

28/01/2013 09:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך