♣ סוליטר עכביש ♣
תודה לכן על התגובות על הפרק הקודם. ניסיתי לכתוב את הפרק לפי ההמלצה שנכתבה לי בפרק הקודם. אני מקווה שתאהבו את הפרק :)
אשמח לראות תגובות, הערות והארות.
תודה D: וקריאה נעימה!

ספרים מעופפים- פרק 2

תודה לכן על התגובות על הפרק הקודם. ניסיתי לכתוב את הפרק לפי ההמלצה שנכתבה לי בפרק הקודם. אני מקווה שתאהבו את הפרק :)
אשמח לראות תגובות, הערות והארות.
תודה D: וקריאה נעימה!

פרק 2:

-"אני מצטער לומר לך שלא תחזרי שוב הביתה. יש לך עוד זמן להתחרט. את רוצה לחזור?"
הבנתי שאם אחזור אני אפסיד את ההרפתקה שלי. את ההרפתקה שכה רציתי! ההרפתקה שבגללה קינאתי בדמויות מסיפורים אחרים.
-"ל- לא…" עניתי בהיסוס
ניקולאי החל לנפח בלונים בשביל המזוודה שלי. בזמן הזה, אני סקרתי את הנוף היפה הזה. לראות את עציי המייפל של העיר שלי זזים ברוח. לראות את איש העסקים שתמיד פגשתי ברחוב ממהר לאיזו פגישה חשובה. הכל נראה קטן כל כך. זה נתן לי את ההרגשה שאני מעל ומעבר לכל מה שארצי. הרגשתי שזו ההזדמנות לפתוח דף חדש ולנקות מהראש את כל הלימודים והלחץ ולהתחיל ליהנות כמו גיבורה מסיפור אגדות ולהבין ש- סוף- סוף חלומי התגשם!!!
-"אורלן"
-"מה?" הוא העיר אותי מהמחשבות שלי
-"אני יורד שנייה למטה לחבר בין המזוודות שלנו" הוא אמר תוך כדי שהחזיק 2 רצועות עור
-"בסדר"
-"רק תביאי לי את הדבר הזה שנראה כמו סלסילה. היא אמורה להחזיק את המזוודות שלנו צמודות.
ראיתי את ניקולאי דופק עם פטיש ומסמר על העור על מנת להצמידו ל"סלסילה". זה הצעד הראשון להרפתקה של חיי. באופק ראיתי פס מואר. מה שאומר שעוד מעט השמש שוקעת. קרניי השמש העירו את הכל באור מוזהב והעננים נראו יפה. הרגשתי רגועה יותר מתמיד.
-"מה התחנה הראשונה שלנו?" שאלתי
-"אני רוצה להתחיל ממחר לגנוב את הספר על הרכבות. לאחר שנגנוב אותו אנו נעלה על הרכבת שלוקחת אותנו ליעד הראשון"
-"איפה נישן בלילה?"
-"אנחנו נחפש בית נטוש ונהיה שם הלילה. ממחר מוקדם בבוקר אנחנו נתגנב לספרייה"
כבר כמה שעות של חיפושים ומצאנו בית נטוש ומפחיד בסמטת "וורפר" המפחידה. שם, עכברושים גדולים התרצו לנו בין הרגלים וג'וקים? בשפע. הדבר שיחידי שליווה אותנו היה הצל שלנו. מתחת לשמיי הלילה הסמטה הייתה מפחידה. הצבע של הקירות היה מקולף ועובש היה בכל מקום. הרעש של המים המטפטפים הפחיד אותי נורא. סרקתי בפחד את השטח שלא תקפוץ עליי איזו מפלצת. הכל נראה מפחיד כל כך. אני לא יודעת איך אני אשרוד את הלילה הזה!
-"אורלן? הכל בסדר? את נראית חיוורת"
-"כ- כן! ב- בחיים לא הרג- שתי טוב יותר!" שיקרתי
-"טוב, אנו נישן פה הלילה"
-"אבל זה בית נטוש ומסריח…"
-"למה ציפית? לאחוזה מפוארת עם משרתים?!"
-"לא… אבל גם לא ציפיתי לזה"
פתחנו את שקיי השינה שלנו והלכנו לישון. החושך הזה הפחיד אותי למוות. כמעט הייתי משותקת מרוב פחד. התקפלתי כמו קיפוד בתוך שק השינה. החדר היה כמעט חשוך לגמרי. לפתע, שמעתי רעש של משהוא נזרק וראיתי משהו שנראה כמו יד שקופה. הכל נראה כמפחיד ברגעים אילו. רעש הזריקה הדהד באוזניי. לא הצלחתי להירגע.
-"ניקולאי! קום עכשיו!!!"
-"מה קרה?" הוא אמר בקול קצת עייף
-"שמעתי משהו"
-"אין שם כלום! תחזרי לישון"
אתם מכירים את ההרגשה המפחידה הזו שמישהו מביט בכם אבל אין שם אף אחד? אז זו בדיוק ההרגשה שלי עכשיו. מעולם לא הרגשתי ככה בעבר.
-"די! ניקולאי! בוא נחפש מקום אחר אני מפחדת"
-"נו באמת! מה כבר…" הוא נקטע על ידי קול צעקה
-"מ- מה זה ה- היה?!" שאלתי בפחד
-"אני ממש לא יודע"
לפתע ראינו פנים צועקות מולנו! פה חושף שיניים עם עיניים מפוחדות. הצעקה הייתה מקפיאת דם והיה ניתן לחוש בסבל של מי שצעק את הצעקה. לקחנו במהירות את חפצינו ורצנו הכי מהר שאפשר הרחק מהחדר. כמעט בכיתי מרוב פחד אבל עצרתי את עצמי. בחיים שלי לא פחדתי כמו עכשיו! כל הדרך מהסמטה צעקתי בפחד.
-"אז כנראה שנישן היום על ספסל כמו הומלסים" ניקולאי אמר
שנינו תפסנו ספסל שונה וישנו עליו עד הבוקר. אני לא הצלחתי להירדם מהר. הצעקה לא יוצאת מאוזניי. אני לא מסוגלת לשכוח אותה ואת הזריקה. זה מהדהד בראשי, מה אפשר לעשות? התחלתי לבכות בשקט מרוב פחד. שכבתי מקווצת כמו קיפוד. חיבקתי את הדובי שלקחתי איתי ובעקבות זה נרדמתי לאט לאט…


תגובות (8)

מושלם!!!
תכתבי עוד פרק בבקשה :)

31/07/2013 11:22

תמשיכי (:

31/07/2013 11:23

וואו! תודה :)
אתן משמחות אותי D:

31/07/2013 11:25

הרבה יותר טוב! עכשיו תארי איך נראות הדמויות :) עדיף בדרך עקיפה.. ככה זה לא קוטע את הסיפור, ומאפשר לקורא להתחבר לאט לאט לדמות (למשל: הבטתי בעיניו החומות\ירוקות\כחולות\כל דבר של ניקולאי בפחד, ושיערי הבהיר\הכהה\כל צבע שבא לך התנופף ברוח)
דברים כאלה יעזרו לקורא להתחבר לדמויות, וככה הוא לא ירצה להפסיק לקרוא!

אהבתי מאוד את הפרק. ובעיקר את חלק האימה… נשמע כמו סיפור מקורי שיהיה כיף לעקוב אחריו.

31/07/2013 12:36

תודה רבה D:
כל התגובות משמחות אותי ואני גם אנסה לתאר את הדמויות בפרק הבא (אני מקווה שאצליח)

31/07/2013 12:48

בהחלט יש שיפור, וזה מעניין 3:
רק זה קצת מחשיד שהיא מיהרה ללכת עם ילד שהיא לא מכירה.
בכל אופן היא ממש דומה לי, גם אני מתה על הרפתקאות ומחפשת ריגושים בחיים ~

31/07/2013 12:56

סוליטר, אני יכולה בכיף לעזור לך עם התיאורים אם את צריכה
אם יש לך סקייפ: Lucy.koren חפשי אותי :)
אם את רוצה, אז במייל: [email protected]

31/07/2013 13:00

תודה על ההצעה :)
כרגע אני אנסה ללמוד ולנסות לבד אבל אם אני אצטרך עזרה אני אפנה אלייך :)

31/07/2013 13:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך