אשמח להצעות לשם הסיפור, למרות שהתקציר נורא מעורפל.

עדיין אין שם ~ הקדמה והרשמה

27/08/2015 762 צפיות 9 תגובות
אשמח להצעות לשם הסיפור, למרות שהתקציר נורא מעורפל.

הם לקחו אותי.
הם רצו שאני אבוא אתם לשם, אבל פחדתי.
יש משהו שהם לא רוצים שאני אדע.
משהו שקשור אלינו.
אבל ידעתי: ינסו לקחת את זה ממני ומחבריי.
לא אתן להם לקחת ממני את הכשרון היחיד שלי, אני יודעת מה הם עושים שם.
אני יודעת שאני צריכה לעשות משהו.
אבל אני לא יודעת מה.
***
הפשיטה התחילה ב-2310.
כל האנשים שועבדו, והשלטון התחיל בחיפוש אובססיבי אחרי ה"מיוחדים".
הם נאבקים כדי לשרוד, והכוחות שלהם יכולים להרוג אותם או להציל אותם.
קשה ללמוד לשלוט עליהם בלי הדרכה, אבל כל ה"מיוחדים" המנוסים נרצחו. המיוחדים הצעירים נחטפים לפנימייה שמציגה את עצמה כפנימיית נוער בסיכון, אך מתחת לכיסוי הזה פועלים בכדי לאמן את המיוחדים למטרות מלחמה.

משהו שיכול להרוס את בני האדם, משהו גדול, משהו רע .
במקרה הטוב- הם ימותו.

הרשמה:

שם:
גיל: (מ-14 עד-17)
מראה:
אופי:
רקע:
כשרון (על טבעי או לא על טבעי):
פחד: (או כמה פחדים, אבל חייב לפחות אחד.)
דברים נוספים:


תגובות (9)

מהמם, מחכה להמשך! מה זאת אומרת הרשמה?

27/08/2015 21:10

תשמרי לי דמות

27/08/2015 23:58

שם: אדם פינק (FINK)
גיל: 16
מראה: גבוה עם עור בהיר. יש לו שיער שחור ומעט פרוע (בצורה יפה), עיניים כחולות חמות ואף ישר. הוא מאוד שרירי (ברמה שרואים השרירים גם אם הוא לא מתאמן, לא מנופח) ויש לו כתפיים רחבות. הוא בדרך כלל לובש מכנסיים ארוכים ושחורים וחולצה ירקרקה (ירוק בהיר) עם צווארון (צווארון של חולצה מכופתרת) ומעליה ג'קט שחור בלי שרוולים -ככה שרואים רק את השרוולים ואת הצווארון (זה אמור להיראות טוב). כמעט תמיד הוא מסתובב עם ג'קט שחור ארוך אתו.
אופי: הוא דיי אדיש לאנשים ובעיות מטומטמות ויומיומיות של נערים בגילו גורמות לו לחשוב כל הזמן שהוא מוקף במטומטמים מפונקים. בפגישה ראשונית עם כל איש הוא יהיה אדיש ועוקצני בצורה מעצבנת ורק האנשים שיקבלו את מי שהוא בצורה הזאת הוא יעז להיפתח אליהם בצורה מעט יותר חברית ונעימה.
אדם נוהג לבלות לבד באימונים שלו – שזה כמעט כל הזמן, וחברות אצלו מתבטאת באנשים שיחייך אליהם כשיפגוש אותם או שידע לפנות אליהם בעת צרה (מה שלא קרה הרבה).
לאדם יש בעיות אמון רצינית באנשים ובדרך כלל תהיה לו חזית קרה יחסית.
כישרון: אני אלך עם הדמות הזאת במשהו פשוט – אדם שולט בכל ארבעת היסודות ובכל הצורה שהם יכולות אי פעם להתבטא בהן, גם בצורה הכי קטלנית ונוראית שיש. מצבי הרוח שלו יכולים לפעמים להשפיע על מזג האוויר, בדרך כלל אם זה באמצע אימון כלשהו. הוא גם חזק מאוד, אבל זה בגלל שהוא מתאמן כל הזמן.
פחד: לאדם יש איכמופוביה (פחד מחפצים חדים. אצלו זה מתבטא בלי נשק חדים), אתלופוביה (פחד מחוסר שלמות) ודמנטופוביה (פחד משיגעון).
רקע: את אדם תפסו וכלאו שהיה בן 13 וחצי, והוא לא ידע אם להודות על כך או לשמור טינה לנצח.
מגיל צעיר המשפחה שלו לא ממש התחבבה עליו והם העדיפו את אחיו הגדול שהיה הרבה יותר מוצלח ממנו – כך שבילה את ילדותו בהרבה מאוד העלבות קרות וחוסר תשומת לב אליו. בגיל 12 הוא גילה על הכוחות שלו והרגיש שהוא פסיכי ומטורף, ולכן העדיף לשמור את זה לעצמו. לאט לאט הוא גילה שרגשותיו קצת משפיעות על מזג האוויר וזה הפחיד אותו – הוא לא רצה שההורים שלו ישנאו אותו יותר, ומרוב הניסיון לשמור את הסוד מעצמו ניתק את עצמו לגמרי ממשפחתו.
כשהיה בן 13 וחצי בארוחת ערב אחת, היה לו ריב עצום עם משפחתו שכללה קללות של הוריו עליו. הוא כל כך כעס וכל הכעס במשך השנים התפרץ בפעם אחת בפיצוץ כוח עצום. הוא הצליח למוטט את רוב הבית, לפרוץ שריפה, לכבות אותה בפיצוץ של צינורות המים וכו'. האנשים (אלה שקשורים לסיפור) הוזעקו במהירות למקום וכך גם המשטרה. הם הצליחו יחדיו להשתלט על אדם ולהוציא אותו ואת משפחתו משם אך אחיו הגדול היה פצוע והובל לבית חולים (או משהו בסגנון)
אדם נלקח בלי לדעת מה שלום אחיו למקום ששם.
מאז במשך כל יום הוא עבד על הכוחות שלו, רב עם האנשים שעובדים שם כדי שישחררו אותו משם וחטף הרבה עונשים פיזיים. כל ערב הוא היה מתאמן על הכוח הפיזי שלו עד עכשיו.
לאדם עד היום יש סיוטים על אח שלו ועל מה שקרה. הוא פוחד להשתחרר ולבדוק מה קרה באמת, הוא פוחד ממה שהוריו יגידו עליו ומה שהוא יגיד אבל הוא גם לא רוצה להישאר.

28/08/2015 00:32

גדול! אממ אוקיי אני מציעה שתקראי לסיפור בשם שקשור לזה שהם מיוחדים, או בשם שקשור למה שעושים להם שם. אני חושבת שפשוט "מיוחדים" או "חטופה" או כל שם בסגנון. העיקר שיהיה קצר, לא יותר מארבע מילים. כי אם תקראי לזה "נחטפנו רק כי אנחנו מיוחדים ועכשיו אנחנו מאומנים לצבא" אני לא חושבת שמישהו יצליח לזכור את זה… הגזמתי קצת, לא נורא….
בכל מקרה, הנה הצעה לדמות:
שם: אדם (שם משפחה לבחירתך)
גיל: 16
מראה: גבוה, עיניים חומות כהות, שער חום כהה קצר וקצת מתולתל. עור לא בהיר במיוחד, אבל גם לא כהה.
אופי: אופטימי ומצחיק. מפרגן מאוד, לא קנאי, חבר של כולם, אבל עלול קצת להיגרר ולהשתלב במקום ללכת בדרך שלו. קל לו להתחבר עם אנשים, אבל הוא ממש גרוע בלשכנע. לפעמים יש לו הברקות, לפעמים הוא עושה מעצמו צחוק (בטעות).
רקע: נולד למשפחה עם הורים גרושים, ויש לו אח גדול (לא מיוחד) ספורטאי וחצי- אחות קטנה בת 10, יש שתי אופציות (תעשי מה שבא לך): א. הוא חשד שהיא מיוחדת, מה שהתגלה כנכון, וניסה להסתיר את זה מהשילטונות ללא הצלחה. היא נחטפה יחד איתו. ב. הוא חושד שהיא מיוחדת אבל אין לו דרך לבדוק את זה, בינתיים הממשלה לא יודעת מזה.
כשרון: מהיר באופן מדהים, בקרב פנים מול פנים הוא זז כל כך מהר שאי אפשר כמעט לפגוע בו, יש לו מהירות תגובה וריפלקסים מעולים עד כדי כך שהוא כמעט (רק כמעט) יכול לחזות את המהלכים של היריב שלו (תקף לגבי כשמנסים לירות בו). יכול ליהיות טבעי ויכול ליהיות לא טבעי, תלוי בך.
פחדים: חנק (כולל להיקבר בחיים, לטבוע, כל דבר שמערב חוסר חמצן), לאבד אנשים שחשובים לו, בעיקר אחותו.
דברים נוספים: מקווה שעזרתי ובהצלחה!

28/08/2015 01:01

אוי רגע השם כבר תפוס.. אז תקראי לו ג'וש

28/08/2015 01:10

אני רוצה לתת דמות אבל אני מהפלאפון עכשיו אז אני אכתוב לך רק בערב

28/08/2015 08:43

הגיע הערב! ואני בבית אחרי יום ארוף במיוחד…
שם: ג'ול אוקלוס
גיל: 15
מראה: היא לבקנית, בעלת עיניים כחולות בהירות כל כך שנראות כמעט לבנות. נוהגת ללכת עם בגדים כהים לרוב כדי להסוות את צבע עורה הבהיר – מה שלא מצליח במיוחד – ונעלי התעמלות אדומות.
אופי: קופצנית ומצחיקה. חברותית, אופטימית בצורה לא יאמנת, תמיד תמצא את הדבר הטוב, גם במצב הכי גרועה. בעלת חוש הומור שרק היא מבינה והרבה אנשים לפעמים לא מבינים על מה היא מדברת. חכמה מאוד ולפעמים יש לה הברקות שאחרים לא מצליחים להבין, היא מדברת בשפה גבוהה למדי וקשה מאוד להגיע לסוף דבריה. בקיצור, היא בן אדם בעל התנהגות מאוד משונה וכמעט בלתי מובנת. לפעמים, כשהיא נמצאת במקומות גבוהים, מתחיל אצלה דחף כמעט בלתי נשלט לקפוץ מהם, כמעט כמו דחף להתאבד והיא לא מבינה מאיפה הוא מגיע.
רקע: מגיל צעיר כולם צחקו עליה והקניטו אותה בשל לבקנותה. לא היו לה חברים והיא התבודדה ברוב הזמן. בסוף כיתה ה' היא רכשה חברה טובה שעזרה לה להתחבר עם אנשים והצליחה לשנות את דעתם עליה. בזכותה היא רכשה אומץ ותעוזה לנסות ולהתחבר עם אנשים, היא רכשה המון חברים ובסוף בית הספר היסודי כבר לא התרחקו ממנה ורק ניסו להתחבר איתה. כשחטפו אותה בגיל ארבע עשרה והביאו אותה לפנימייה, היא הופרדה מחברתה והמצב חזר להיות כמו שהיה פעם. אנשים התרחקו ממנה והיא שוב הפכה בודדה. אך זה לא עצר אותה מלנסות ולהתחבר לעוד אנשים. היא תמיד נשארה אופטימית, גם כשעשו עליה חרם, היא לא ויתרה ולבסוף הצליחה. עכשיו היא שוב בעלת חברים רבים.
כישרון: זיהוי. העיניים שלה יכולות לזהות אנשים – שם גיל והילה – היא יכולה לדעת אם הכוונות של אותו אדם טובות או רעות רק ממבט חטוף. הילה ירוקה סימן לטוב ואדומה לרע. אם היא עוצמת את עיניה היא עדיין תוכל לראות, אבל בצורה שונה, היא תוכל לראות דרך אשליות ובחושך, אך הכל בשחור לבן ובלי ראיית עומק. אם מסתכלים עמוק בעיניה יכולים לראות פסים ועיגולים הנעים בתוכן ויוצרים סוג של מעגל עקום סביב אישונה. אם צורות אלה יעלמו, סימן שיכולתה כבר לא עובדת, או שנפגעה איכשהו.
פחד: ים. היא שונאת ומפחדת מהים פחד מוות. היא מפחדת ממה שעלול לקרות לה שם ומכל החיות שבו. סולדת מאוד מדגים, ומדוזות הן השטן בהתגלמותו בשבילה. בכללי, היא לא אוהבת מקורות מים מכל סוג שהם, חוץ מאלה המשמשים לשתייה, הגיינה וכולי…
דברים נוספים: מצטערת אם הבנייה של הדמות לא עקבית, פשוט אני ממש עייפה…

28/08/2015 20:38

הדמויות מעולות!
תודה רבה לכם!

28/08/2015 20:44

אחלה דמויות יש לך כישרון ולדעתי ככה אתה צריך לקרוא לסיפור הכישרון

28/08/2015 23:58
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך