עוד פעם: איזה סיפור הכי תרצו לקרוא? בבקשה תאמרו לי!!!

VNKL 05/05/2015 608 צפיות 2 תגובות

סיפור ראשון- סיפור דרקונים- קללת הדרקון- דוד שלי נתן לי מתנה. זה היה תליון. קמע שכזה. המון זמן שלא ידעתי בכלל מה הוא עושה, עד שיום אחד דוד שלי מת. זה היה בדיוק שנתיים, בדיוק, לאחר היום הולדת שלי שבו דודי נתן לי את המתנה הזאת.
משום מה, כשהסתכלו על הגופה שלו בדירתו, לא היה שום סימן שזה משיבה טובה או מהתאבדות. לא ידעו מהי הסיבה למוות.
אבל מה שזה לא יהיה, כמעט בטוח שזה קשור לתליון הזה. אני ניסיתי להיפטר מהתליון הזה כל הזמן, אני אומר לכם, כל הזמן, אבל כל הזמן הוא חזר אליי שוב פעם.
שכחתי להציג את עצמי בפניכם, אני ג'ייסון, ואני בן 13, ועכשיו אספר לכם על מה שעברתי, חווית הדרקונים המזעזעת שלי:

סיפור שני- סיפור מתח- על גג האחוזה- התפשטה שמועה בכל רחבי עיר יהלום העד. בכל העיתונים בכל העלונים, בכל הטלוויזיות, ובכול ערוצי החדשות, בהכול! בהכול שמעו על הרצח הזה, הרצח שהתרחש באחוזת גרינהלד. בעלת האחוזה, גברת סטפמופר, הנרצחת, נרצחה בשעה שהיו שישה אנשים באחוזה, כך סופר על ידי מיטב הבלשים: האדריכל, מר לווי, שעשה שיפוץ אצל גברת סטפמופר, המשרתת, גברת אנה, המנקה, דלגורד, המבקר שביקר את סטפמופר, סר וויליאמס, הצבעי, שנשלח על ידי סטפמופר כדי לצבוע את קירות האחוזה, מר קורי, ועורך הדין, שקפץ לביקור באותו יום הרצח, מר גבריאל. לכולם הייתה סיבה משמעותית לרצוח את בעלת האחוזה, גברת סטפמופר, ולכולם היה מניע. אף בלש לא הצליח לפענח את מקרה הרצח, כולם חוץ מבלש אחד. כיוון שמקרה רצח זה היה קריטי ביותר כי גברת סטפמופר הייתה חברה חשובה של ראש הממשלה, קראו לבלש הזה מחו"ל, מצרפת, הבלש ז'ן קורג, הבלש הטוב ביותר בעולם, כך מספרים, ו.. זה אני. אני ז'ן קורג. אני חקרתי את מקרה הרצח באחוזתה של גברת סטפמופר ועכשיו אני אספר לכם על זה:

סיפור שלישי ואחרון- סיפור פנטזיה- מסע מהשמש- אולי לא ידעתם את זה, אבל כן, יש חיים על השמש, חיים אין סופיים, פשוט אני, פיטר, וכל העם שלי, שמנו עליה הגנה של חום כך שאף אחד לא יוכל לנחות עליה, לא טובים, אבל בעיקר… לא רעים.
לעם שלי קוראים הדוגים. אנחנו נראים בדיוק כמו אנשים רגילים, רק שיש לנו כוחות בלתי רגילים: התעופפות, שליטה בחום, להוציא מהידיים כמויות ענקיות של אש וגם מהרגליים, וכל מיני כוחות נוספים.
מי אלה הרעים שאתם חושבים שבגללם שמנו הגנה על השמש? אלה התושבים שעל הכוכב שממש מאחורינו, הכוכב השחור, כוכב x. אף אחד לא ראה אותו, גם לא בני האדם האנושיים, מסיבה כלשהי.
מה קרה, אתם בטח שואלים, נכון? אז… ההגנה שלנו נפגעה. יש רק דבר אחד שיוכל לתקן אותה, וזה השרביט השחור והקסום של מלך הכוכבים הלא ידוע, שנמצא על הכוכב הגדול ביותר בכל הגלקסיות, כוכב XL מהמילה של אקסטרה לארג'. אנחנו היינו צריכים לשמור כמה שיותר על הגנה על השמש מפני תושבי העם על כוכב x, שדרך אגב קוראים לעם הזה עם הרשע, שם די צפוי לא?
אני ועוד חבורה מעם הדוגים נבחרנו להישלח אל מלך הכוכבים ולתקן את ההגנה על השמש כמה שיותר מהר, לפני שעם הרשע יצליח לפלוש אל השמש. עם הרשע רוצה לפלוש אל השמש כיוון שמהשמש הם יוכלו לספוג המון כוח ולשלוט בכל הגלקסיה.
אז הנה, אני מתחיל לספר:


תגובות (2)

הראשון/ השני זה נשמע ממש מעניין…
תעשה את שניהם

05/05/2015 22:13

תודה

06/05/2015 07:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך