עולם אחר-פרק 1

קאט 19/02/2015 608 צפיות תגובה אחת

הצלצול הדהד ברחבי הכיתה.
כל התלמידים ארזו מהר את המחברות ורצו החוצה להפסקה.
רק אני הלכתי לאט במסדרון בדרך ללוקר שלי.
פתחתי את הלוקר והוצאתי ממנו את הספר והמחברת של ביולוגיה-השיעור הבא. התכופפתי כדי להחזיר את המחברות של אנגלית ומתמטיקה כשפתאום ראיתי בתוך הלוקר משהו שלא היה שם קודם-ספר עב קרס, שכריכתו נראתה ישנה. לקחתי את הספר, על הכריכה היה כתוב "The Book" ומתחתיו ציור של פיה עם שמלה ארוכה ורודה.
הרגשתי נגיעה בגב שלי. כמעט קפצתי ממקומי. זו הייתה חברתי הטובה ביותר (והיחידה) קורה.
"היי, אמה!" היא קראה בהתלהבות.
מיהרתי להחביא את הספר בתיק. "היי" השבתי לה "מה כבר קרה היום?" חייכתי אליה "היום יש מסיבה בבית של אנדראה, את באה? זה ב-21:00" היא אמרה "אני לא חושבת שהוזמנתי" אמרתי, הייתינרגילה לזה שלא מזמינים אותי למסיבות… חיי החברה שלי לא מלהיבים במיוחד "אז את מוזמנת עכשיו! כל אורח יכול להביא חבר" היא קרצה אליי "תתלבשי יפה!" "לכבוד מה המסיבה?" שאלתי "סיום שנת הלימודים, זוכרת? עוד חודש בדיוק!" "אוקיי… נתראה שם?" שנת הלימודים הזאת הייתה ארוכה כמו הנצח…. "נתראה שם!" קורה אמרה בהתלהבות ורצה במעלה המדרגות.
הצלצול נשמע שנית, ונכנסתי לכיתה.


תגובות (1)

בינתיים הסיפור נשמע מעניין, והכתיבה שלך מאוד טובה, אבל אני חושבת שכדאי לך לעשות פרקים טיפה יותר ארוכים, לא לעשות רק סצנה אחת בפרק.
בכל מקרה אהבתי ואני מקווה שתמשיכי!! ;)

19/02/2015 15:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך