elisha123
אם יש לי טעות כל שהיא למשל בסימני פיסוק תכתבו בבקשה בתגובות כי אני די חדש בקטע הזה תודה אלישע

עולם אחר פרק 3

elisha123 18/12/2015 532 צפיות 3 תגובות
אם יש לי טעות כל שהיא למשל בסימני פיסוק תכתבו בבקשה בתגובות כי אני די חדש בקטע הזה תודה אלישע

בתוך הכדור היה אפשר לראות אנשים כמו שראיתי באותה הפסקה מוזרה בבית הספר "אבא אתה מכיר את האנשים האלה שרואים בתוך הכדור " שאלתי הוא חשב קצת ואז ענה "ידעתי שלא אוכל לשמור על סודי במשך זמן כה רב" הוא התנשף קצת והמשיך "אמך היא לא אמך האמתית אמך האמתית לא ידוע מה עלה בגורלה" הוא נגב את הדמעות שלו והמשיך "וגם אנחנו לו מכדור הארץ אנחנו מגלקסיית "דרך החושך" בכוכב הלכת נרנון ,היחיד המואר בכל גלקסיית דרך החושך וברחנו בגלל המורדים" הוא התיישב ואמר לי להצטרף אליו והתחיל בסיפור על הכוכב שלנו ולמה הוא ברח.
"לפני שנים רבות כל הקוסמים היו מאוחדים אבל קוסם אחד התנתק מהקוסמים והתחיל לנסות קסמי אופל קסמים שאף אחד לא ניסה לעשות עד עכשיו , אלה היו קסמים שכל אחד פחד מהם חוץ מאחד הקוסם הקטן הוא היה קוסם פשוט שהפיץ את הקסם בכל הארץ אבל הוא ידע לעשות את הקסם שרק אחד בכל דור ודור ידע לעשות הוא היה כנראה המובחר מבין הקוסמים בכוכב.
יום אחד הקוסם הרשע ניסה להטיל קסם אפל על הקוסם הקטן (שקראו לו קורצינק) הקוסם הקטן נעלם ב"פוף"והקוסם הרשע (שקראו לו קוזינקו) ברח משם למקום לא ידוע אמך היתה מבין צאציו של קוזינקו שלא הלכה בדרכיו ואפילו התחתנה צאצא של קורינצק הכן כן את הוא הילד האשון בכול העולם בעל שתי סוגי הכוחות הטוב והרע".
'זה הדבר האחרון שהיתי צריך לשמוע עכשיו שיש לי כוכות ואני לא מהעולם הזה חשבתי' לעצמי פתאום עלה לי רעיון מי זה הזר שזרק את הכדור.


תגובות (3)

יפה מאוד.
הוסף סימני פיסוק.
יש כמה טעויות, אבל תמשיך בכל זאת

18/12/2015 14:32

אשמח אם תקרא גם את הסיפורים שלי

18/12/2015 14:33

כותב יפההה

19/12/2015 20:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך