פיות אפלות
את הרעיון לסיפור הזה נתן לי אבי.
באחת השיחות שלי אתו אמרתי לו שאני רוצה שיהיה שלום בעולם והוא ענה לי שכל עוד העולם מחולק לא יהיה שלום.
אז שאלתי אותו מה זאת אומרת מחולק והוא אמר שכל עוד כל אחד חי עם אמונה אחרת (אמונה דתית) במדינה אחרת אין מצב שיהיה שלות ושהדרך היחידה ליצור שלום היא לגרום לכך שכל העולם יהיה מאוחד תחת הנהגה של מנהיג אחד,שלא יהיה צבא וששימוש בנשק יהיה אסור,הוא אמר שזה רק חלום ושאין מצב שזה יקרה כי תמיד יש מתנגדים וכי זה לא הגיוני.אמרתי לו שאולי זה לא יקרה במציאות אבל בסיפורים הכל יכול לקרות.
אז כששאלתי את אבא שלי אם יהיה שלום הוא אמר שלא אבל הוא נתן לי רעיון מדהים לסיפור ואמר שאם אני הייתי המנהיגה של העולם הזה אז היה כאן הרבה יותר טוב....

עולם מושלם….תקציר

פיות אפלות 14/12/2012 917 צפיות 3 תגובות
את הרעיון לסיפור הזה נתן לי אבי.
באחת השיחות שלי אתו אמרתי לו שאני רוצה שיהיה שלום בעולם והוא ענה לי שכל עוד העולם מחולק לא יהיה שלום.
אז שאלתי אותו מה זאת אומרת מחולק והוא אמר שכל עוד כל אחד חי עם אמונה אחרת (אמונה דתית) במדינה אחרת אין מצב שיהיה שלות ושהדרך היחידה ליצור שלום היא לגרום לכך שכל העולם יהיה מאוחד תחת הנהגה של מנהיג אחד,שלא יהיה צבא וששימוש בנשק יהיה אסור,הוא אמר שזה רק חלום ושאין מצב שזה יקרה כי תמיד יש מתנגדים וכי זה לא הגיוני.אמרתי לו שאולי זה לא יקרה במציאות אבל בסיפורים הכל יכול לקרות.
אז כששאלתי את אבא שלי אם יהיה שלום הוא אמר שלא אבל הוא נתן לי רעיון מדהים לסיפור ואמר שאם אני הייתי המנהיגה של העולם הזה אז היה כאן הרבה יותר טוב....

תקציר:
תארו לעצמכם עולם אחר,עולם בלי מלחמות,בלי עוני ובלי שנאה. עולם שכולו מדינה אחת.
מדינה אחת שמורכבת מקהילות קטנות שבראשן עומד נציג שנשלח על ידי מנהיג העולם לפקח ולשמור על הסדר.
בעולם מושלם כמו זה אין דתות,ואין צורך בצבא או בנשק.הקהילות המפותחות יותר עוזרות לחלשות,אך למרות כל היופי והחופש שהקהילות מספקות יש אנשים שהיו רוצים לחיות אחרת. דוֹי רונלד הוא נציג קהילה צעיר שלא סגור על זה שהוא מעוניין להיות ראש קהילה,כל חייו הוא חלם להיות צייר אך אביו ,מנהיג העולם לשעבר,טוען שציור זה לילדים קטנים ושבנו צריך לעשות משהו מועיל למען העולם ולהיות נציג קהילה ואולי אפילו להפוך באחד מן הימין למנהיג.

תארו לעצמכם שמיים מלאי כוכבים ,ושדה מלא פרחים וגחליליות שמאירות את החשכה.
אבל אתם לא יכולים לראות את כל היופי הזה,כי נולדתם בקהילה הלא נכונה.
מאז ומתמיד רצתה אַלוֹריה לישון בחוץ אך פחדה לצאת בלילות.כך זה תמיד היה בקהילת דנייפר השוכנת על גדות הנהר,כל ערב ברדת החשכה היו יוצאים הגנבים והשודדים לעבודתם,וכל מי שהיה ניצב בדרכם מצא את מותו.
כשהגיע לקהילה נציג חדש,חשבה אלוריה שהמצב השתנה עכשיו,שהסדר יחזור להתקיים אך מהר מאוד היא מבינה שטעתה ולמרות חוסר האמון מצד חבריה ומשפחתה היא לוקחת את האחריות על עצמה ומנסה לשנות את חייה ואת חיי הקהילה כולה.


תגובות (3)

את ממשיכה ? ( לא זה לא שאלה)

14/12/2012 14:32

ממש אהבתי את הרעיון. ואני מסכימה עם אבא חחחחח
מחכה להמשך! D:

15/12/2012 00:39

חחחח איזה כיף שאהבתם ..זה לא דבר מובן מאליו כי בדרך כלל אין לי קוראים

16/12/2012 04:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך