עולמות שונים ~פרק 1 חלק ג'

Amy Pond 05/03/2013 141 צפיות תגובה אחת

באותו רגע אדי יצא החוצה והתיישב לידי. שנינו בהינו בשמיים זרועי הכוכבים.
"מה נעשה עכשיו?" שאלתי. "נדבר עם אנה." הוא אמר. אנה היא דודה של אדי. היא אחות של אבא שלו, והחברה הכי טובה של אמא שלי. אני לא יודעת איך היא תקבל את זה. אחרי הכל, לאבד את אח שלך ואת החברה הכי טובה שלך באותו יום זה קצת קשה לעיכול. יש לה שיער שחור כמו של אדי ועיניים חומות, וחיוך גדול תמידי על השפתיים.
לא סיפרתי לאדי על מה שקרה לאמא שלי. העדפתי שהוא יחשוב שהיא מתה, מאשר נעדרת. אני העדפתי לחשוב ככה. לא רציתי שהוא יכנס לתוך העולם הזה, עולם של שדים, מלאכים, ערפדים, אנשי זאב, פיות, מכשפים, צללים, סירנות והאל יודע מה עוד.
מאז ומתמיד בני האלמוות מתהלכים בינינו, וחיים איתנו. החיים המשותפים הובילו למלחמות בין בני האלמוות לקומץ בני התמותה שיודעים על קיומם. לבני התמותה שיודעים על קיומם של בני האלמוות קוראים 'ציידים'. הציידים הראשונים היו קיין והבל, הבנים של בן האדם הראשון. נכון, קיין קצת… רצח, את הבל, אבל שיהיה. כל הצאצאים שלהם שייכים לגזע הציידים, אבל רק הצאצאים הישירים שלהם, זאת אומרת הילדים שלהם, והילדים של הילדים שלהם וכך הלאה, יכולים לתפקד כראשי המסדר. בנקודה מסויימת בהיסטוריה, נוצרו המסדרים. המסדרים הם סוג של ארגונים, שכל בן אלמוות משתייך למסדר של הסוג שלו. יש מסדר של ערפדים- מסדר הדם, מסדר של אנשי זאב- מסדר הזאבים, אחד של מלאכים- מסדר הכנפיים, אחד של פיות- מסדר הכוכב (לפיות יש קטע עם כוכבים), אחד של צללים- מסדר החושך, אחד של סירנות- מסדר אקווה, ואחד של מכשפים- מסדר צ'ארם. גם לבני לציידים יש מסדר- מסדר החיים.
כשנבראו החיות, אחריהן האדם הראשון, ולבסוף כשנוצרה אוכלוסיית אנשים בני תמותה, נוצרו גם השדים הראשונים והמלאכים הראשונים- בני האלמוות. בני האלמוות נוצרו משילוב של מאפייני חיות ושל תכונות שונות של האדם.
המלאכים נוצרו מכנפי היונה והשלום אותו היא מסמלת, ומהתכונות הטובות- אדיבות, אהבה, שמחה- של בני האנוש.
הפיות נוצרו מכנפי הפרפר ומהחופש אותו הפרפר מסמל, ומרגשות סותרים של האדם- חביבות וקנאה, אהבה ושנאה, שבריריות וכח, אדיבות ואכזריות
צללים הם השתקפות של האדם על כל יתרונותיו ומגרעותיו, רק שהם באים לידי ביטוי באופן חזק וברור יותר- צל של אדם חכם ועצבני יהיה גאון וכועס, אדם יצירתי ושובב צילו עלול להפגין יכולות אומנותיות בלתי רגילות ורשע בלתי נשלט. לצללים יש עיניים אדומות, והרבה פעמים, כשיש רגש חזק כלשהו שהמקור מרגיש, גם הצל ירגיש אותו. אנשים נוהגים לקרוא לצללים בשמם המדעי יותר- שיבוטים.
ערפדים נוצרו מתכונות הלמידה, הרברבנות, היופי הפיזי, המהירות, השחצנות, החמדנות, השייכות וההשתייכות של בני האדם, ומתכונות של שתי חיות- עטלפי ערפדים (על שמם הם נקראים), ומהן לקחו את תכונת המעוף ואת ההצטרכות לשתיית דם; ומהאריות, מהם לקחו את תכונות המלכותיות, המנהיגות, השמירה על הטריטוריה, המהירות.
אנשי הזאב הם שילוב של תכונות השינוי והשוני, האכזריות, המנהיגות, המעמדים השונים, הבדידות אצל חלק אחד מהאנשים והחיים בקבוצה של חלק אחר שבאים לידי ביטוי גם בתכונה זו של הזאבים, שיש להם הסדרי מחיה שבה או שיש זאבים בודדים או שזאבים חיים בקבוצות
השדים הם בעצם סיוטים שמתגשמים. למשל, אם הסיוט הכי גדול שלי הוא… לא יודעת, דבורה עם ראש של דובון אכפת- לי, באיזשהו מקום בעולם ייווצר שד בצורת הסיוט שלי. זה יכול להישמע מאוד טיפשי, אבל תתארו לעצמכם שהייתם פוגשים את הסיוט הכי גדול שלכם באמצע הרחוב? אבל תודו שדבורה עם ראש של דובון אכפת- לי זה משהו קצת… מטריד, אם לא מפחיד.
המכשפים הם הכלאה בין מלאך או שד לבן אנוש, מה שעושה אותם חצי אנושיים. התכונות האנושיות השכליות, כמו דמיון, זכרון, חשיבה מהירה, מוגברות אצל מכשפים. לפעמים הם מקבלים אחת או כמה מהתכונות של ההורה בן האלמוות שלו.
הסירנות, או במילים אחרות- בתולות הים, הן נשים שכשבאות במגע עם המים צומח להן זנב של דג עם קשקשים זוהרים
ומבריקים בצבעים שונים ויפהפיים. יש רק סירנות ממין נקבה, והן יכולות להתרבות עם בני תמותה או בני אלמוות. אם הן יולדות בן, הוא מה שאביו- אם אביו בן אנוש, גם הילד הוא בן אנוש. אם האבא הוא בן אלמוות כלשהו, כך גם הילד. אם הן יולדות בת, הילדה היא סירנה, כמו אימן.
חוץ מבני האלמוות הרגילים, יש גם גזע אחד שונה של בני אלמוות- בני האנוש בני האלמוות. בני האנוש בני האלמוות הם בעצם בני אנוש שאם יש להם בן זוג בן אלמוות, בן זוגם יכול להפוך אותם לבני אלמוות אך הם עדיין ישארו אנושיים.
יש גם חיות קסומות, כמו חדי קרן, גריפונים ועוד כל מני יצורים שבדרך כלל קיימים רק באגדות.
לא רציתי שאדי ידע על כל זה, כי לא רציתי שהוא יקח בזה חלק. בסך הכל לא רציתי לסכן אותו


תגובות (1)

ואווו הסבר ארוך ..
התבלבלתי …
לא משנה >< אני אחכה לפרק הבא מחר XD

05/03/2013 08:26
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך