karinrin55
עכשיו בונוס!! אני הולכת לעשות פרק קולאב של ילדי הירח עונה שתיים ולעמוד בצל. זה יהיה פרק או שניים אבל מלאים באקשן. מקווה שתעקבו ותהינו משני הסיפורים. (את העונה השנייה של ילדי הירח אני אתחיל בקרוב כי אני יודעת שאתם לא יכולים לחכות, אני רוצה שתציאו שמות לעונה הזאת אחרת היא תיקרא ילדי הירח 2 ואני לא ממש מתלהבת מזה)

עונה שנייה של ילדי הירח הרשמה פיצית כל הקודם זוכה!

karinrin55 18/06/2014 827 צפיות 12 תגובות
עכשיו בונוס!! אני הולכת לעשות פרק קולאב של ילדי הירח עונה שתיים ולעמוד בצל. זה יהיה פרק או שניים אבל מלאים באקשן. מקווה שתעקבו ותהינו משני הסיפורים. (את העונה השנייה של ילדי הירח אני אתחיל בקרוב כי אני יודעת שאתם לא יכולים לחכות, אני רוצה שתציאו שמות לעונה הזאת אחרת היא תיקרא ילדי הירח 2 ואני לא ממש מתלהבת מזה)

ההרשמה היא לא לעוד חברי להקה אלא לאנשים שיופיעו במספר פרקים מצומצם. יש לי מספיק דמויות ללהקה ואני צריכה דמויות שיביאו בעיות, ילד ירח במנוסה, ערפד שמנסה להקים צבא ודברים כאלה.
פרטי ההרשמה:
שם: (לא חייב מלא)
גיל: (עם ערפד אז גיל אמיתי)
יצור: ערפד, ילד ירח, מכשף או אדם רגיל.
מראה:
אופי:
כוח אל-טבעי: (לערפדים וילדי ירח בלבד)
הבעיה שהוא גורם לה:

הרשמו המקומות מוגבלים!!


תגובות (12)

Save to mr place! I write!

18/06/2014 16:58

    Save me a place
    סורי אני גראמר נאצי

    18/06/2014 17:09

שם: רוג'ר (שם משפחה תביאי בעצמך)
גיל: 23
יצור: מכשף
אופי: רודף שמלות ובצע, כשהוא מחבב מישהו הוא נחמד, כשהוא שונא מישהו הוא מתעלל בו, מסור לעבודה שלו.
מראה: בעל שיער חום ועיניים בצבע הדשא, גבוה, נוטה למרוח איילינר שחור מתחת לעיניים, מתלבש בבגדים שחורים גותים לרוב
הבעיה: מנסה לחטוף את לונה כדי לשלול את הכוח שלה ולהאדיר את עצמו

מקווה שעזרתי (:

18/06/2014 17:15

שם: מלודי בלאק
[ילדת ירח]
גיל: 18
מראה: שיער ורוד צבוע (טיבעי בלונדיני) מעט גלי מדורג עד אמצע המותניים עיניים בצבע אפור-כחול ומסביב לאישון מעיין צבע חום-דבש שכזה מעט שחומה רזה וגבוהה יחסית.
אופי: נועזת אוהבת אקשן תמיד עוזרת לחברים, לא מחפשת צרות אבל כשהיא נמצאת באחת תמיד יודעת מה לעשות חרוצה אמיצה ומאוד יצירתית.
רקע: נולדה ילדת ירח כשהייתה בת 10 נחטפה הוריה חיפשו אחריה זמן רב. החוטף אירגן גופה והכל והראו להורים שלה שהיא מתה. הוריה עברו דירה והיא לא יודעת לאן לכן לא יכולה למצוא אותם בגיל 16 ברחה מהחוטף שהחזיק אותה במרתף והתעלל בה ומאז היא בנוסה ממנו תמיד מחפשת מחסה אצל אנשים או ילדי זאב אחרים. עדיין מחפשת את הורייה נודדת בעולם. פוגשת את הלהקה והם עוזרים לה להרוג את החוטף שלה ולמצוא את הוריה (?)
כוח: אמ…. סוגשל טלפורט יעני להעביר את עצמה ממקום למקום או מספר אנשים (רק למקומות שהיא הייתה בהם או מכירה) אם זה לא טוב את יכולה להמציא משו לבד.

מקווה שזה בסדר מכורה לסיפורים שלך D:

18/06/2014 17:47

שם:לולי
גיל:12 אם אי אפשר אז 16
יצור:נערה רגילה
אופי ויופי-כמו של בלה מדמדומים
הבעיה:אם אפשר שאחד מהערפדים מתאהב בה,כי הוא חושב שגם היא ערפדית,וכשהוא מבין את זה …(את תמשיכי את השאר…)

18/06/2014 17:50

ואת יכולה לקרוא לעונה הבאה-השינוי או משהוא מיסתורי אחר

18/06/2014 17:52

ילד ירח
שם:ג׳ייקוב
גיל: כמו של הלהקה (אני מודע שהוא לא חלק ממנה
מראה: שיער חום, כחוש במידה מאיימת, נמוך בכמה סנטימטרים משאר חברי הלהקה, ענייו ירוקות פראיות ומרתיעות.
אופי: ציני, יעל להיות רציני, מתבודד, נחמד, קשה להבין אותו, עושה לרוב רושם רע אבל אם יכירו אותו יגלו חבר טוב, לא אוהב להתחייב, לא אוהב להיות המרכז, שומר סודות, מיסתורי, יורד ליפעמים, שקט.
כוח: הוא מהיר וחזק
בעיות: עברו גורם בעיות, הוא בא ממשפחה שסוג של הובילה מהלהקה, ביגלל סבא-רבע-רבא-רבא שלו. כעת גם הוא מנודה וכאשר הוא מתחיל לעקוב (כשהוא יודע הרבה דברים, על כולם) אחריהם, הוא מעורר בעיות. קשה מאוד להביס אותו ולכן נחשב דיי חזק. הוא מתבודד ומערער את בטיחות הלהקה למרות שאין לו כוונות רעות. הוא הוגלה מכל מקום שאי פעם היה בו. כולם מחשיבים אותו לתור פושע מסוכן ומתרחקים ממנו, כאשר בכלל הוא אינו מזיק. איש לא מבין אותו. כולם שונאים אותו. אבל מאוד אשמח אם יהיה מישהוא/מישהיא שיתחבר אליו כידיד.
הערות: תוספי את הדמות

:) ואני עוקב אחרי הסידרה – פנטזיה זה בלב

18/06/2014 18:03

בנתיים הדמויות מדהימות ואני כבר חושבת על פרקים לשלב אותם

18/06/2014 19:08

הי לי רעיון אבל אין לי כוח לכתוב אותו וראיתי שיש לך מספיק דמיות אבל אם תרצי אותו אני אכתוב לך!!! :) ^-^!!!

18/06/2014 21:43

תראי, השם של העונה קצת תלוי בעלילה.
אני [אם הייתי במקומך] הייתי קוראת לזה משהו כמו… נפילת הירח. [כי אני יכולה רק לדמיין על מה תהיה העונה הבאה] [ספרי לנו תקציר] [המאחורה של הספר] [כי זה כיף לקרוא לזה ככה] [ואז נעזור לך]

18/06/2014 21:51

יש מקום לעוד דמות שתיים ואני אביא תקציר של העונה החדשה (המאחורה של הספר בשבילך ליזה) כנראה מחר או מחרתיים.

18/06/2014 22:11

    ואז אני אעזור לך לבחור שם. :P
    אם לא תשתמשי בנפילת הירח, אני אשתמש בסיפור משלי. תגידי לי אם כן או לא.

    18/06/2014 22:18
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך