royayalon
ביקשתם סיפור שהוא לא אהבה, קיבלתם פנטזיה. אני טוב בזב כמו שאני טוב בסיפורי אהבה?

עושה לי עיניים.

royayalon 24/04/2014 781 צפיות 15 תגובות
ביקשתם סיפור שהוא לא אהבה, קיבלתם פנטזיה. אני טוב בזב כמו שאני טוב בסיפורי אהבה?

כה ישבנו שנינו, ללא נעליים, אני עם הבגד ים שלי והיא עם הביקיני היפה שלה. חיבקתי אותה והרגשתי בגג העולם. היא חייה אלי והחזרתי לה חיוך. החלטנו שנאכל משהו. אכלנו אבטיח. כל אחד נתן ביס והתחלקנו לנו כה באבטיח. היה כל כך כיף. מה שקרה אחר כך לא יכלתי לנחש.
היא הפילה את ראשה אל כתפי ואני הרמתי את ראשה. הסתכלנו אחד בשני, ראשינו התקרבו ונגעו, ורגע לפני שעצמתי את עיני למשיקה סוערת וסוחפת ראיתי את זה.
ראיתי את העיניים האדומות, עם אישונים ארוכים וקצרים בצבע של אש.
נרתעתי בבהלה. שאלתי: " מה קרה?" היא ענתה בקול מפחיד: "ככה אני תמיד, מפלצת, ככה אני תמיד הרגשתי עד שהפכתי באמת למפלצת.
צעקתי לה: "את לא מפלצת, יש בך משהו מיוחד."
"שאין לי כלום מיוחד." אמרה בתגובה וירקה כדור אש ענקי.
היא כבר לא הייתה הנערה השקטה שהכרתי.
"אבל למה את חושבת שאת מפלצת?"
" תסתכל מסביבך, אתה לא ראית עד היום את העולם בבירור?"
הסתכלתי ומאחוריי היו שדים, רוחות וכל מה שתמיד ראיתי בסרטים.
"לא, זה לא יכול להיות, זה לא יכול להיות, איך לא ידעתי עד עכשיו?"
"אתה חיית באשליות, כמו רוב בני מינך האנושיים" היא אמרה.
" חשבתי שאת אוהבת אותי" צעקתי.
"אוהבת?" היא גיחכה. " אני לא אוהבת אותך רק רציתי לאכול אותך."
כל העולם הסתחרר מסביבי. לא ידעתי מה לעשות. טורנדו החל להופיע וגם השדים והרוחות התקרבו אלי, ואיתם אהובתי.
"הפסיקו, הפסיקו, בבקשה" צעקתי,מנסה להתגבר על רעש הטורנדו.
" אנחנו רעבים מאוד" הם ענו כולם במקהלה.
החלטתי לעשות מעשה פזיז. רצתי לתוך הים, צללתי ונשארתי מתחת למים.
זהו, החלטתי, מפה אני לא יוצא. אני מעדיף למות פה מאשר שהם יאכלו אותי.
הבנתי שאלו הם השניות האחרונות והקדשתי אותם לזיכרונות מהעבר.
מה שאני ואהובתי כייפנו, טילנו, ארוחות משפחתיות, העבודה שלי. ל חיי עברו מנגד עיניי.
זהו, הרגשתי שיש לי עוד 5 שניות לנשום.
ספרתי לאחור: 5, 4, 3, 2, 1…

התעוררתי בצעקות כשאני בקושי נושם.
זה היה רק חלום, זה היה רק חלום, זה היה רק חלום…


תגובות (15)

גדול!!!
אהבתי…
מלחיץ!!
אבל אהבתי…

24/04/2014 19:44

    תודה רבה.

    24/04/2014 19:46

אבל. זה עדיין. מראה כמה היא שברה לך את הלב.
אני לא יכולה לומר שזה לא סיפור אהבה. זה סיפור אהבה מוחבאת. כתוב טוב עם כמה שגיאות ומקסים.

24/04/2014 20:01

    ברור. זו הכוונה. אמרתי כבר. על אהבה אני לא מוותר! בחיים לא! אני יכול להחביא אותה אבל היא תמיד תפרוץ. אני חושב שזה סגנון הכתיבה המועדף עליי וזה הדבר שאני הכי אוהב ונהנה לכתוב.
    בכל מקרה תודה לך.

    24/04/2014 20:27

    לדעתי, אהבה היא הדבר השובר ויותר והמרומם ביותר.
    תבחר בזהירות למי להעניק את ליבך

    24/04/2014 20:33

    אני בהחלט אזהר

    25/04/2014 06:22

זה מהמם. ממש אהבתי.
אתה צריך לכתוב סיפור, אתה כותב ממש יפה וזה יכול לצאת לך מאוד יפה.

24/04/2014 20:36

    הבעיה היא שכשאני כותב סיפור הוא יוצא לא טוב ולא יפה, ללא רגשות שלי ואני לא מסיים אותו. יש למישהו טיפים בשבילי?

    24/04/2014 20:38

    אין לי ממש טיפים, אבל שווה לך לנסות.. אתה כותב יפה ויכול להיות שיצא לך סיפור ממש יפה ומעניין.
    ועם הבעיה שלך זה לגמור אותו אז תתכנן בראש שלך את הסוף(כמו שעושים בספרות של כיתה ה'; התחלה, בעיה, פיתרון- שזהו הסוף.)
    מקווה שעזרתי לך ואליי באמת תיכתוב סיפור(:

    24/04/2014 21:29

וואו, נלחצתיי!
אהבתי את הדימוי של האהובה שמתגלת בתור מפלצת, שמראה כמה האהבה אכזרית, וכמה היא יכולה לפגוע ולסנוור את כל מה שמסביבך, עד שכל מה שאתה רואה זה שלמות, אבל בסוף היא מתפוצצת לך בפנים

24/04/2014 21:10

    תודה רבה וניתוח יפהפה של השיר. יפה!

    24/04/2014 21:11

    אתה פשוט מוכשר! ממש אהבתי את הקטע

    24/04/2014 21:15

    תודה על המחמאה, אבל מוכשר אני לא יודע אם אני…

    24/04/2014 21:18

ממש אהבתי! בעיקר את איך שסיפרת על ההתעוררות…. רוב האנשים שכתבו משהו כזה כתבו בסגנון 'ואז התעוררתי', אבל אתה… כתבת את זה בסגנון מקורי, סגנון שאפשר להזדהות איתו… יפה:))

24/04/2014 23:04

    כן אני לא אוהב לעשות כמו כולם אני אוהב להיות מקורי. ככה גם יש לך יותר קוראים

    25/04/2014 06:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך