yarden086
סליחה שלא העלתי מלא זמן, היו טיולים ועבודות לחופש,והיה לי יום הולדת... בבקשה תגיבו!!!ושאלתי בפרק הקודם מהי הדמות האהובה עליכם,וללא תשובה,אז בבקשה תגידו לי ואם אתם לא זוכרים את הדמויות פרק 3 . חג פסח שמח וכשר שיהיה לכם :)

עייני השטן המהפנטות פרק 11- הכניסה הסודית דרך מרצפת הכסף-

yarden086 19/04/2014 628 צפיות 4 תגובות
סליחה שלא העלתי מלא זמן, היו טיולים ועבודות לחופש,והיה לי יום הולדת... בבקשה תגיבו!!!ושאלתי בפרק הקודם מהי הדמות האהובה עליכם,וללא תשובה,אז בבקשה תגידו לי ואם אתם לא זוכרים את הדמויות פרק 3 . חג פסח שמח וכשר שיהיה לכם :)

-ליסה-
"אה,עכשיו הבנו".לא יודעת איך אך כולם ענו זאת בבת אחת.
"אבל, איזה קשר יש לך עם הרוח הזאת?".שאל אותי צ'ארלס לאחר כולם במהירות.
"אין לי מושג ,באמת שאין לי מושג איזה קשר יש לי עם הרוח המוזרה הזאת ,כל מה שרציתי זה ללכת לישון,וכנראה שאם הרוח הזאת לא היתה באה לא היה נמחק לי הזיכרון".עניתי.
"טוב,אז כל מה שנשאר עכשיו לעשות זה לבדוק איך אנחנו משמידים או יותר נכון מחזירים את נאט".אמר מייקל בפרצוף של "באסה"."נלך לבדוק בספריה".אמר צ'ארלס."מה??"אמרה ווילו בתדהמה."נלך לספריה ונבדוק עם יש דרך להחזיר את נאט לקדמותו.".הוא השיב."למה שיהיה בספריה ספרים על שדים?,בני אדם לעולם לא יבינו אותם".שאלתי."חח..וואו את פשוט מצחיקה ,את באמת חשבת שנלך לספריה רגילה ונחפש שמה הכול על שדים?,חכי את עוד לא יודעת כלום.".אמרה ווילו.כולנו הלכנו לכיוון מחסן כלי הנשק ,אבל לא ניגשנו אליו ,עקבתי אחריהם,הלכנו בטור, צ'ארלס היה ראשון וווילו היתה לפניי."שימי לב".היא פנתה אליי ועקפה את כולם.היא דרכה על מרצפת כסף שברצפה והקיר שליד מחסן הנשק נפתח כלפי מעלה והראה כניסה סודית לספריה. אף אחד לא התלהב,הם הכירו את המקום ,אבל אני פערתי את פי מרוב כל הספרים והארונות שהיו שם, לכל ארון היה שם משל עצמו ובו הספרים על פי שמו של הארון:שדים ,רוחות,פיות רעות, מכשפות מרושעות,מפלצות, טרולים ,ענקים,דינוניי ענק,חיות מיתולוגיות,ערפדים ,אנשי זאב..ועוד אלפים של אלפים של ארונות וסיפורים,אנחנו ניגשנו אל הארון "השדים".צ'ארלס לקח את הספר:"סוגי שדים והריגתם"."אוקיי,אז, תוכן העיניינים,הנה זה,"השד השתלטן" עמוד 1023".הוא אמר."ואוו , יש בספר הזה המון עמודים".אמרתי בקול."ועוד אך המון עמודים".השיב לי ג'ון.צ'ארלס המשיך:"טוב אז אני מתחיל לקרוא,"השד השתלטן" הוא שד מסוגיית השטן אשר ביכולתו להפנט אדם או יצור חיי ,שד זה מסוגיית השטן מכיוון שכמו ברצונו של השטן להרוג אנשים כך גם שד זה מסוגל לעשות,הוא יכול לגרום לאדם מהופנט להרוג את עצמו או לגרום להריגת אנשים אחרים".צ'ארלס הפסיק לקרוא למרות שהייתה עוד רשימה ארוכה , היו לו דמעות קטנות על עייניו אך הוא ניגב אותן עוד לפני שהשאר ראו."למה הפסקת?".שאלתי אותו,ואז הוא סיפר לנו דבר ששינה את התדמית שלי עליו:"שהייתי קטן הוריי נהרגו על ידי שד שתלטן,הם פשוט הרגו את עצמם מול עייניי".נדהמנו אף אחד לא ידע זאת,חוץ מאליס."אוי, צ'ארלס כולנו משתתפים בצערך".אמרה אליס בשם כולנו,וליטפה את כתפו."אני אמשיך לקרוא".אמרה ווילו."השד השתלטן הוא מסוגי השדים המסוכנים ביותר ויש להרגו במהרה,על ידי עריפת ראש האדם או הייצור שהשד השתלט עליו.".סיימה ווילו לקרוא, ופרצופה נגעל למראה תמונת ההמחשה שנראתה בספר."איכס!".אמר ג'ון ולאחר מכן גם אליס. לאחר מכן אני שאלתי:" אבל ,אנחנו לא נערוף לנאט את הראש,נכון?


תגובות (4)

נמנמנמ. פרק חמוד ^^
ונראלי אליס…
תמשיכי! !

19/04/2014 23:05

תודה רבה!!! חג שמח ^^

20/04/2014 11:41

סוף סוף! אינטרנט!
פרק יפה ^^
ואני אוהבת את ווילו.. או את אנג׳ל…
תמשיכי ^^

22/04/2014 10:28

תודה!!

22/04/2014 18:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך