yarden086
בבקשה תגיבו!!!! כדי לי להאריך את הפרק?,אני מאוד לא החלטית בזמן האחרון..תעזרו לי!בבקשה... שיהיה לכם יום טוב..^^

עייני השטן המהפנטות פרק 14 -שני הג'ונים-

yarden086 08/05/2014 787 צפיות 4 תגובות
בבקשה תגיבו!!!! כדי לי להאריך את הפרק?,אני מאוד לא החלטית בזמן האחרון..תעזרו לי!בבקשה... שיהיה לכם יום טוב..^^

-ליסה-
ג'ון התעלף, אולי בגלל הריח הנורא ,אבל נראה לי שבגלל שהוא ראה את הגופות,יותר הגיוני,הרמנו לו את הרגליים כדי שהוא ינשום יותר טוב,אבל עם הריח הזה לא נראה לי שמישהו יכול לינשום יותר טוב…לפתע ראינו שוב דמות שחורה ברקע,רחוקה מאיתנו באמצע גוש של גופות,היא התקרבה אלינו לאט לאט,לרגע חשבתי שזה נאט ,למרות שערו השחור ועייניו האדומות שלא נצצו כלל לעומת נאט שעייניו האדומות אכן היו מנצנצות מידי פעם,ניחשתי שהדמות אינה נאט,אך לפתע זוג עייני ננעצו בגופה אחת,תאמינו לי הגופה נראתה בדיוק כמו הדמות שהתקרבה אלינו ,הדמות שכולה שחור הייתה חיוורת למידי בדיוק כמו הגופה..
"אז תגידו לי,מה ילדים כמוכם עושים במקום שכזה?".הוא שאל בקולו הצרוד שרק גרם לי לחשוד בו אפילו יותר."סתם ,מבלים".ענה לו מייקל בציניות,לא בילינו ולא נהנהנו מרגע קט אפילו."מבלים ,אה מעניין".הוא השיב שוב, בקול נעים יותר, אך חייך חיוך מרושע וקטן על פנייו,הוא הסתכל על ג'ון המעולף וחיוכו התרחב אף יותר."סליחה, מי אתה?".שאלה בהתפרצות קולה ווילו."אני,אני,אין לי שם".הוא השיב בקרירות,וחשדתי אליו גברה."אני ווילו,המגניבה,ואלה הקבוצה שלי".אמרה כך בדיוק,אהמ..שוויצרית,והיא הכירה לזר הזה אותנו,כשהגיע התור שלי להכירות הוא מחק את חיוכו,והריח המסריח הזה שנטף ממנו,איכס,אני גם חשבתי שראיתי על ידו דם!,מה לעזאזל קרה כאן לפני שבאנו?!,מי זה האיש הזה ?,הוא טוב?,הוא רע?,האנשים שכאן על רצפת הבקתה הם שדים?,צפו במוחי מיליון שאלות,אך שאלותיי שבמוחי פסקו,לאחר כי הפנסים שלנו הפסיקו לדלוק ,הם הבהבו במהירות רשעית כזאת ויכולתי להרגיש שהאפלה חוזרת אליי בחושך,עייניו של הזר זהרו באדום שטני ויכולתי לראות שהם זזות לכיוונינו,אך לא,פנסי לרגע נדלק,וכיוונתי אותו כלפי האיש,גוש זפת,משהו שחור,כיסה את ג'ון,זה מה שראינו לרגע קט,ושנייה אחר כך הזפת השחורה זזה ממנו,ולפתע ניהיו שני ג'ונים מעולפים על הרצפה…
(רק אל תצפו שנבדיל בין שניהם..)


תגובות (4)

תעריכי סיפור מעניין רק חבל שאת לא מעלה ארבה :))))))))))))))))))))))) תמשיכייי בבקשה אני במתח :)))))

08/05/2014 22:07

יאי סוף סוף המשכת! (אל תשאלי מה עשיתי באתר בשעה הזאת).
פרק ממש מותח, את חייבת להמשיך מייד! ולגבי להאריך… תלוי אם את רוצה לשמור על המתח, כי בינתיים זה מצליח ^^

09/05/2014 00:07

חחח…תודה לכם, אוי בנוגע לפרק לא יודעת :(

09/05/2014 10:55

נמנמ. תמשיכי!!

09/05/2014 11:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך