yarden086
טם טם טם..חופשת קיץ שמחה ובטוחה..ביי,אה כן ותגיבוווו!!!!!!!! בבקשה!

עייני השטן המהפנטות פרק 19-התגלית

yarden086 11/07/2014 583 צפיות תגובה אחת
טם טם טם..חופשת קיץ שמחה ובטוחה..ביי,אה כן ותגיבוווו!!!!!!!! בבקשה!

-ליסה-
זה ממש הפחיד אותי ,אבל מה שהפחיד אותי יותר זה לראות אחרי זה את ההשתקפות שלו במראה שלי ,שהייתה מונחת ליד המחשב,קפצתי מבהלה."יואו איך הבהלת אותי!!".אמרתי לו,לרוח של נאט גווסט ה-5."מצטער".הוא השיב."אז אתה הרוח של נאט ה-5,אה?".שאלתי בספק."אה,כן,גילית אותי!".הוא חייך,הוא נראה צעיר,לא בהרבה,ואני חייבת להגיד שדי חתיך,רזה,עם עיינים כחלחלות מנצנצות להם מבעד שערו החום והרך."גם אתה מתת,באותה הדרך של נאט ה-1?".שאלתי,השאלה הזו הטרידה אותי כלכך,לא רציתי שנאט ימות סתם ככה,בדרך,איך להגיד,מסורתית."כן".הוא ענה בצער והשפיל את מבטו."אז מה הקטע הזה בכלל,ההורים מספרים לילדים שלהם שהם התאהבו מאהבת אמת והם פשוט הולכים אחריהם,מנסים להעתיק אותם במעשיהם ,ושזה לא קורה,הם פשוט מתים אחרי כמה שנים?".אני התכוונתי לזה,שכול הנאטים מנסים למצוא את אהבת האמת שלהם,ובסוף שהם מוצאים אותה 'ונכשלים' אז הם פשוט מתים אחרי כמה שנים."לא יודע,אבל זה מה שקרה לי,ולנאט הקודם שלי,והקודם,והקודם…". בקיצור כן."הבנתי,אז זה כן".השבתי לו."ומה עם נאט,סליחה מה עם נאט ה-7 ,נאט שאני מכירה,זה שהישתלט עליו שד ,זה נורמלי,לה..'מת אחרי כמה שנים',ז'את אומרת זאת הסיבה שהשתלט עליו שד?,זאת הסיבה שהוא ימות ממנה?".שאלתי בחשש."כן,אבל…"."אבל מה?".שאלתי בתקווה,ידעתי שיש פיתרון,ממה שהילרי אמרה,אה,וגם שהוא די פשוט."אבל ,את יכולה אולי,להסיר את הסיבה הזו,שהוא אולי לא ימות".יש!!,טוב ידעתי את זה."ומה אני יכולה לעשות בדיוק?"שאלתי בחוסר סבלנות."את יכולה למנוע ממנו למות".הוא השיב,נמאסו עליי כולם,למה אני צריכה לחשוב על הדרך,ולמה יש כאלה שיודעים איך למנוע ממנו למות ולא אומרים לי?."למה אתה פשוט לא יכול להגיד לי את הפיתרון,אני יודעת שאתה יודע".אמרתי."אני לא יכול להתעסק עם השטן".'אבל אתה מת,מה אכפת לך?'.חשבתי."בסדר,תודה על העזרה,וחוץ מזה, מה קרה בשבוע שלא באתי לראות את נאט ה-7?"."אה,זה,הוא החזיר את כל יצירות של המוזאון".הוא השיב לי ונעלם,מה?! אבל נאט מושלט על ידי שד איך הוא עשה את זה?,זה קשור אליי איכשהו,אני בטוחה.הערב ירד במהרה,ואני התארגנתי לשינה ,תוך כדי חושבת מה כבר יכלתי לעשות אז.
אולי זה הדבר הפשוט, שעשיתי אז,אבל מה, אני בקושי זוכרת, אני זוכרת שכמעט ערפתי לו את הראש, כמעט, אבל רק קרעתי לו קצת מהקולר הזה,והוא כבר נפל על הרצפה תשוש,ואז,אז פרצופו השתנה לשל נאט!..זהו זה, זה היה הקולר!!


תגובות (1)

תמשיכי!
~לא היה לי כוח להגיב אתמול ושלשום חח~
אגב, אני מעלה היום פרק :)
ו, הכי חשוב…. (איך יכולתי לשכוח מזה לרגע?!)…..
סיימתי את הסיפור!!!!!! וההוווווו 0_o

13/07/2014 13:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך