עיניים מסתוריות פרק 1: הלנה ריין חלק ב'

l.a.h.i 10/02/2014 747 צפיות 2 תגובות

"חיפשת אותי?" היא שמעה קול קר אומר לה, היא הרימה את מבטה השמיים היו אפורים היא הבינה שסערה מתקרבת. היא ראתה בחור יושב לידה בתחנה הם היו לבד הוא לבש ברנדס שחור עמוק.
"מי אתה לכל הרוחות?" היא שאלה בקול רועד.
"אליזבת את מחפשת תשובות במקום הלא נכון, הלנה לא תחזור אל תחפשי את התשובות. את תפגעי בעצמך עם את תחפרי במקומות הלא נכונים." קולו היה קר ותוקפני.
"למה אני צריכה לאמין לך?!" היא שאלה בכעס כאב בעיניה. הוא תפס בידו את פניה מקרב את פניה עליו.
"את חייבת לאמין לי עם את לא רוצה שעוד דם יישפך תתרחקי משם, ותרחיקי את חברייך מהיער. עד שלא יגיעה ליל המלאכים שלוש לילות אלה יעברו היער יטוהר מהרע." הוא אמר בקולו הקר
"ליל המלאכים?" היא שאלה בהפתעה מביטה בספסל שבתחנה הוא לא היה שם. אז החל לרדת גשם חזק היא ישבה שם שעה ואז היא ראתה אופנועה עובר שם.
"היי ליז צריכה טרמפ?" היא הרימה את מבטה היא ראתה את מטביי יפה תואר החתיך של העיר. שיערו הבלונדיני היה רטוב,הוא הביט בעיניו האפורות הפחמיות שהיה בהם גוון ירקרק, גופו השרירי החזק וכתפיו המושלמות פיתו את כולם.
"כן, תודה מטביי." הוא נתן לה קסדה היא חיבקה אותו חזק מחזיקה.
"מה קורה מה את עושה כאן במזג אוויר כזה?" הוא שאל אותה נוסע הם נסעו ברחבי הכביש.
"היום הלנה……נמצא ביער……מתה," היא דיברה בקול עצוב מתקשה לדבר.
"הלנה ריין איך?" הוא שאל בקול מופתע.
"אני לא יודעת זימנו אותי לחקירה, וסיפרו לי שהיא נמצא באגם הגדול. רק היום דיברנו הבוקר בטלפון……" קולה נשמע עצוב הוא שתק לשנייה.
"אני מצטער ליז חבל מאוד היא היתה בחורה טובה." הוא אמר לה בקול רציני.
הם הגיעו לרחוב שלה הוא עצר מול ביתה, היא ירדה מאופנועה שלו מחייכת חיוך קלוש.
"מטביי תודה," הוא חייך אליה חיוך קטן.
"ליז ראית את אלינור היום? אני לא מוצא אותה כל היום." הוא הסביר לה היא שנאה את העובדה כשנכנסה השיחה על אלינור. אלינור עבורה היתה מכשול לליבו של מטביי.
"לא ראיתי אותה היא בטח עם ג'וד," איזבל ענתה בקצרה הולכת
"טוב, ביי." הוא אמר נוסע משם.
(שבוע לאחר)
המפקד סאם ישב שבוע שלם קורא את ההתאבדות שמצא בתוך התיקייה של הציורים שלה. {אני לא מסוגלת להתמודד עם החיים בלעדיך אהובי, אני לא רוצה לגדל את הילד שלנו לבד. אני עוזבת את העולם הזה והאדמה בלעדיך זוכרת בליבי את ליל המלאכים}.
"מי הוא לכל הרוחות עד שלא אמצא אותו לא אגלה את מניעה להתאבדות של הנערה." הוא ישב שוקל.
"רב רס"ר הנער לא נמצא." ג'ים אמר לו בקול מיואש מחיפושים.
"זה כמו מחט בערימת שחת למצוא אותו כנראה ג'ים כנראה נאלץ לסגור את התיק." סאם אמר באי רצון מוחלט.
(כעבור חודש)
"בית המשפט קבע כי הלנה ריין התאבדה." אחרי אכרזתו של השופט, הבחור בברנדס יצא מאולם המשפטים עוזב.
"ליל המלאכים רק מתחיל," הוא אמר בקולו הפראי.


תגובות (2)

המשך, אהבתי

10/02/2014 14:00

תודה, :) אני ממשיכה עכשיו את הפרק הבא.

10/02/2014 14:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך