yarden086
מואאהה מואהה חח...

עיניי השטן המהפנטות פרק 4 – זיכרונות ילדות של ההווה

yarden086 16/03/2014 663 צפיות 3 תגובות
מואאהה מואהה חח...

-צ'ארלס-
התחלנו היום את האימונים של ליסה … היא די טובה, למרות פרצופה של אליס הנראה מקנא, אני לעולם לא אעזוב אותה אנחנו חברים מגיל צעיר מאוד שאפילו אני לא זוכר , אני מקווה שגם היא חושבת כך… בכול מקרה הראתי לליסה את מחסן הציוד שלנו במתחם : חרבות , סכינים, רובים מיוחדים לשדים , קשתות , קלפי הרחקה מיוחדים וכו' . ליסה בחרה את החרב הארוכה והעבה הנוצצת , בחירה טובה החרב הזאת בערך בת יותר מ-1000 שנים, אמרתי לליסה שאני אהיה היריב שלה בקרב הזה והיא אפילו לא היססה , אה והיא גם אפילו כמעט הורידה לי את הראש…, דיווחו היום במשטרה כי נגנבו יצירות מן המוזיאון העתיק שבעיר שלנו , יותר מ-50 יצירות מפורסמות ביותר נגנבו אם זה התמונות היפיפיות והפסלים המרהיבים ואם זה הנברשת הגדולה מצופת יהלומים שערכה כ-50,000 שקלים, אשר הייתה תלויה בתקרת המוזיאון , חשבתי לספר לחבר'ה כי אני רוצה שנחקור את העניין לעומק , אולי כי מדובר בשד או רוח אבל זה לא נראה לי רלוונטי כרגע אז וויתרתי מלספר להם. אני זוכר כי אהבתי ללכת למוזיאון הזה עם סבתי לאחר שהוריי מתו בגלל שד שהשתלט על גופם ונתן להם להרוג את עצמם, שדים מהסוג הזה אני הכי לא סובל , ותמיד שאני נתקל בשד כזה אני לא יודע איך להרוג אותו ולכן צריך להרוג את הבנאדם שהשד משתלט עליו, אך האם זה הפתרון היחיד? אני לא יודע. נ.ב ליסה השתפרה יותר ויותר במהלך השבוע האחרון :)

–לאחר שבוע –( של אימונים ללא הפסקה)

-ליסה-
היי שוב, קניתי היום משקפי-שמש ! היום אחרי הלימודים אני והקבוצה הולכים לחוף הים ו'מתאמנים' שם … אז כן, סיימתי ללמוד וצעדתי לכיוון המתחם שמה כולם חיכו בקוצר- רוח לחופשה המהנה , נסענו בקרוון של צ'ארלס לים , היה כיף בכללי שיחקנו כדור עף , היינו בים הבאנו רדיו ושמענו שירים עד שצ'ארלס העביר תחנה ( מה נראה לו בכלל!) , אבל טוב שכך שמענו שמצאו את היצירות של המוזיאון ביער הגדול שבסוף העיר , וישר ללא הבדל של חופשה לעבודה אמר צ'ארלס:" חייבים ללכת , קדימה להתארגן הולכים ליער!" , וככה נשמע בנאדם שרוצה להתאבד.. כולנו התארגנו ונסענו ליער…,יצאנו לקראת הלילה, וביער אפלולי כל העצים נראו כאילו יצאו מתוך תסריט של סרט אימה ,.." מואהה מואאאההה" שמעתי את ג'ון מסתלבט מאחורי ,למרות שידעתי שגם הוא פחד , טוב כולנו פחדנו….. הרוחות הקלילות התחזקו מידי פעם והזכירו קולות של הרוחות…


תגובות (3)

תמשיכי ^^
אה ואם את רוצה שאני אקרא תשתדלי להעלות יותר קרוב לערב… את יודעת שאני אדם עסוק. פרק 24 היום! (אולי).

17/03/2014 14:05

    תודה רבה , אשתדל יותר בערב!

    17/03/2014 14:15

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/06/2014 23:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך