a dream within a dream
הוספתי עוד שתי דמויות... תודה לכל מי שנתן דמויות ^^ אני כותב לאט אז מחר בבוקר יצא הפרק הראשון. -קלייד

על דם, מאבק וחלומות מתוקים-דמויות

a dream within a dream 04/08/2014 544 צפיות אין תגובות
הוספתי עוד שתי דמויות... תודה לכל מי שנתן דמויות ^^ אני כותב לאט אז מחר בבוקר יצא הפרק הראשון. -קלייד

שם: רד
גיל: 18
חיה: שועל שחור עם עין אחת לבנה והשנייה שחורה, ובטן לבנה.
מראה: שיער שחור משחור קצר מאד, עיניים כמו לצורת החיה שלה אחת לבנה והשנייה שחורה, עצמות לחיים גבוהות, חיוורת, זריזה, תמיד לובשת מעיל שחור ארוך מעור.
אופי: ערמומית, צינית, עצמאית, חשדנית, סקרנית, חדת הבחנה, לא אוהבת להיכנס למריבות בציבור, היא מעדיפה לעשות זאת במסתוריות במקום בלי עוד אנשים, מאופקת, לא נפתחת בקלות אבל כשהיא כן היא מצחיקה ותומכת, נאמנה.
היא לא אוהבת להיקלע למצבים בהם שליטתה העצמית מתערערת, וכשהיא מתחילה להרגיש מעורערת היא מוצאת לעצמה מערה ויושבת שם מכונסת בעצמה כמו שועל.
שליטה במצב החיה: שולטת במצב החיה בצורה מושלמת שאנשים יכולים לחלום עליה.
רקע: כשהוריה גילו על…החיה שבתוכה הם נטשו אותה אצל מכבי אש. כבאי בשם ג'ון לקח אותה תחת חסותו ולימד אותה הגן על עצמה, ולשלוט בעצמה. הם עדיין שומרים על קשר, אבל נראה שיש יותר מדי ביניהם בכדי שתוכל להמשיך להיות בקרבתו, הוא לא מבין את מצבה.

שם: מיי
גיל: 15
חיה: זאב לבן
מראה: השער שלה שחור, יש לה עור חיוור, עיניים אפורות יפות שמשנות צבעים, יש לה טיפה נמשים על האף ואוזניים מחודדות. היא רזה ואתלטית. היא גמישה.
אופי: היא מצחיקה, לא רצינית כל כך, לפעמים היפראקטיבית. קשה לה להתרכז אבל כשהיא פומה היא מסוגלת לזאת יותר. היא ערמומית לטובה ובעלת מאות רעיונות. היא תמיד מסתורית והיא מאז גיל קטן שיחקה רק עם בנים.
היא נאמנה ויכולה להקריב את עצמה למען אחרים. אבל החיסרון שלה הוא שהיא מקנאה לפעמים, היו לה חיים קשים וכשהיא רואה שאחרים מתנהגים כמו מפונקים היא יכולה להתעצבן. נקודת החולשה שלה היא כשמזכירים את אחותה. שבגדה בה.
לא שולטת בשינוי צורה, לפעמים היא מתעלפת ממאמץ.
רקע: היא נולדה בכפר שבו שנאו אותה מרגע שנולדה כי אבא שלה היה מרושע וחסר לב. התעללו בה אבל כשהייתה בת שש זה כל כך נמאס לה שהיא שברה לילד שהציק לה את היד. מאז היא ניסתה להתרחק מכולם כי היא פחדה שתהרוג מישהו. אחרי שההורים שלה מתו, אבא שלה נרצח ואמא שלה מתה ממחלה, היא החליטה שהיא רוצה לחיות ביער.

שם: גריי
גיל: 17
חיה: טיגריס לבן
מראה: שיער שחור חלק, עיניים בצבע חום זהבהב . העור שלו די בהיר, אין אף צלקת או סימן, או פגם כלשהו. חטוב, אבל לא בצורה מוגזמת (כאילו לא שרירים בולטים). בקטנה. גבוה.
אופי: הוא לא אוהב הרבה רעש, או הפרעות. בכללי, הוא לא אוהב כשמתריעים אותו. הוא לא אוהב אנשים רועשים מידי, או כאלה שנראים לו טיפשים מידי. אבל הוא לא סנוב, הוא פשוט אוהב את השקט שלו. הוא בכללי טיפוס די מתבודד, אבל אם מישהו יתחבר אליו, או להפך, הוא ידבר איתו יותר, ואפשר יהיה להוציא ממנו גם חיוך. הוא גם מאוד אחראי.
שליטה: הוא שולט בשינוי הצורה.

שם: קריסטל
גיל: 17
חיה: לביאה
מראה: שיער בלונדיני בהיר ארוך וחלק כמו הפרווה של הלביאה, עיניים כחולות אפורות בהירות מאוד, גם לחיה שהיא הופכת יש צבע עיניים כמו שלה. לא ממש גבוה אבל לא גמדה, רזה. אף סולד ושפתיים עבות, עצמות לחיים גבוהות.
אופי; עצמאית מאוד, לא אוהבת שמחליטים בשבילה ו/או שאומרים לה מה לעשות. היא יודעת לדאוג לעצמה, בעלת ביטחון עצמי גבוה, היא דואגת ואכפתית רק לחברים שלה,קצת סנובית בהתחלה שמכירים אותה, מתעצבנת מהר, צינית. פלרטטנית ואוהבת לטפח את עצמה, אמיצה ובדרך כלל די מפחדים ממנה.
שולטת בשינוי.

שם:נץ
גיל:18
חיה: תופתעו אבל נץ.
מראה: שיער חום עם גוונים בהירים, לבנים בלונדיניים. עיניים שחורות גדולות,
גבוה, עור שזוף, שרירי, עצמות לחיים גבוהות, קצת זיפים.
אופי: יש לו חושים חדים, חשדן מאוד וסקרן, אוהב להיכנס לריבים ולמלחמות, לפעמים הוא מעצבן אנשים בכוח. הוא חכם מאוד ומצחיק. אחראי ושם לב לפרטים הכי קטנים שיכולים להיות, חשוב לו מאוד כל הקטע של נאמנות ולסמוך על אנשים ומי שמפר לו הבטחה או משהו או ינקום בו ויכעס מאוד. נקמן ואמיץ.
שליטה: הוא בדרך כלל שולט אבל לפעמים שהוא חושד יותר מדי או מעצבנים אותו הוא משתנה ללא שליטה.
רקע: חסרת רעיונות.

שם: ג’מה
גיל: 16.5
חיה: וולבי
מראה: שיער בלונדיני כהה ועיניים חומות קצת יותר מממוצעת.
אופי: שנונה, ממש מהירה וקופצת רחוק מאוד, היא די אחראית ותעזור לכולם. היא נאמנה לעצמה ולאחרים ולעולם לא תבגוד במישהו. היא לא ממש סלחנית וכשצריך היא יכולה להיות מאוד לוחמנית אך אף פעם לא תהרוג מישהו גם אם הוא האויב.
שולטת היטב בחיה שבה.

שם: מרטין
גיל: 20
חיה: זאב אדמוני
מראה: שיער שחור עם גוונים זהובים מעט פרוע, עיניים זהובות ירוקות, צלקת על יד עין שמאל, לא שרירי במיוחד אבל לא צנום, חיוור.
אופי: כריזמטי, מנהיג מלידה, אוהב להיות בשליטה, אחראי, נאמן ולפעמים הוא יעשה כל דבר, אפילו דברים קיצוניים בשביל האנשים להם הבטיח את נאמנותו, לפעמים בוטח באנשים יותר מדי וכך הוא נפגע, חברותי ומצחיק.
לא תמיד שולט במצב החיה שלו, במיוחד לא כשמשקרים לו או מנצלים אותו.
רקע: בא מהמשפחה האמריקאית הטיפוסית, אביו לא קיבל אותו אך אמו לקחו אותו אליה ולמדה אותו להיות כל מה שהוא היום. הוא ואביו לא מדברים כבר עשר שנים, ולא נראה שאביו מתכוון לקבל אותו בזמן הקרוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך