a dream within a dream
זה הסיפור הראשון שלי באתר... והערה קטנה: כשאמרתי "חיות שלא מוכרות לאדם" הכוונה היא לא למפלצות כמו מנטיקורים, מינוטרואים וכו' (ואני לא מפקפק כלל וכלל במינוטאורים ומנטיקורים או כל סוג מפלצת אחר), אלא לתת זנים שונים לחיות שכביכול אנחנו כבר מכירים, למשל כמו... נשר לבן ראש ואדום נוצות (המצאתי אותו הרגע...נראה לי). שוב תודה מראש לכל מי שיירשם ^^ -קלייד

על דם, מאבק וחלומות מתוקים-הקדמה והרשמה

a dream within a dream 04/08/2014 675 צפיות 15 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי באתר... והערה קטנה: כשאמרתי "חיות שלא מוכרות לאדם" הכוונה היא לא למפלצות כמו מנטיקורים, מינוטרואים וכו' (ואני לא מפקפק כלל וכלל במינוטאורים ומנטיקורים או כל סוג מפלצת אחר), אלא לתת זנים שונים לחיות שכביכול אנחנו כבר מכירים, למשל כמו... נשר לבן ראש ואדום נוצות (המצאתי אותו הרגע...נראה לי). שוב תודה מראש לכל מי שיירשם ^^ -קלייד

מזמן שאנחנו חיים את חיינו בחורשת יער כה יפה שמוחותינו לא יכולים לחלום עליו מאבק עומד להתחיל. מאבק על היכולת להיות חופשיים בעולם בו הנורמליות היא דבר שבלעדיו המציאות תתפרק, מאבק על חופש.
קבוצה של נערים ונערות שיש כאלו שיאמרו שהם השלב הבא של האנושות נמצאת בחורשה זו, ועוד נערים ונערות ממשיכים לבוא. הדבר ה…משונה בקבוצה הזו הוא שכל אחד ואחת מהם יכול לשנות את צורתו לחיה, מדי פעם אפילו חיות שלא מוכרות לאדם.
כל הנערים והנערות הללו מבולבלים, חלקם שולטים בשינוי הצורה וחלקם עדיין נאבקים בתודעה של עצמם על השליטה בגופם. הם רוצים חופש, ושלווה אבל נראה שלא כולם מסכימים איתם ולכן הם יהיו חייבים להיאבק על היכולת שלהם לחיות את חייהם בשלווה וחופש.

להרשמה:
שם:
גיל: 14-22
חיה אליה הוא/היא הופכים:
מראה: (מושפע מעט מצורת החיה של הדמות)
אופי:
שולטים או לא בשינוי הצורה:
רקע:

תודה לכל מי שיירשם ^^


תגובות (15)

שם: מיי
גיל: 15
חיה: (סליחה, זאת החיה היחידה שאני מעלה בדעתי, לא מפלצות.) פומה- אדם חתול משהו כזה.
פומה קסומה?
מראה: השער שלה שחור, יש לה עור חיוור, עיניים אפורות יפות שמשנות צבעים, יש לה טיפה נמשים על האף ואוזניים מחודדות. היא רזה ואתלטית. היא גמישה.
אופי: היא מצחיקה, לא רצינית כל כך, לפעמים היפראקטיבית. קשה לה להתרכז אבל כשהיא פומה היא מסוגלת לזאת יותר. היא ערמומית לטובה ובעלת מאות רעיונות. היא תמיד מסתורית והיא מאז גיל קטן שיחקה רק עם בנים.
היא נאמנה ויכולה להקריב את עצמה למען אחרים. אבל החיסרון שלה הוא שהיא מקנאה לפעמים, היו לה חיים קשים וכשהיא רואה שאחרים מתנהגים כמו מפונקים היא יכולה להתעצבן. נקודת החולשה שלה היא כשמזכירים את אחותה. שבגדה בה.
ויש לה סוד. לא אומרת משהו.

04/08/2014 17:31

פומה עם כנפיים

04/08/2014 17:32

    זאת לא יכולה להיות פומה עם כנפיים (למרות האדירות של החיה הזו) כי זה יוצא יותר מדי מהגבולות של המציאות, והחיה לא חייבת להיות שונה מחיות שאנחנו מכירים.
    גם פומה זאת חיה מעניינת בפני עצמה.

    04/08/2014 17:39

    ותודה על הדמות ^^

    04/08/2014 17:40

אממ..אפשר אפשר?:>

שם: גריי
גיל: 17
חיה: טיגריס לבן
מראה: שיער שחור חלק, עיניים בצבע חום זהבהב (נו לאדעת איך להסביר את הצבע><). העור שלו די בהיר, אין אף צלקת או סימן, או פגם כלשהו. חטוב, אבל לא בצורה מוגזמת (כאילו לא שרירים בולטים). בקטנה. גבוה.
אופי: הוא לא אוהב הרבה רעש, או הפרעות. בכללי, הוא לא אוהב כשמתריעים אותו. הוא לא אוהב אנשים רועשים מידי, או כאלה שנראים לו טיפשים מידי. אבל הוא לא סנוב, הוא פשוט אוהב את השקט שלו. הוא בכללי טיפוס די מתבודד, אבל אם מישהו יתחבר אליו, או להפך, הוא ידבר איתו יותר, ואפשר יהיה להוציא ממנו גם חיוך. הוא גם מאוד אחראי.
שליטה: הוא שולט בשינוי הצורה.
רקע: אה.. אינלי מושג, כך ש… פנייה לדמיון כותב הספור^^"

מקווה שהוא ייתקבל, וגם אם לא, שהפרק הראשון יעלה בקרוב. זה נשמע מעניין

04/08/2014 17:51

שם: קריסטל
גיל: 17
חיה: אוף נו אני חסרת רעיונות… לביאה?
מראה: שיער בלונדיני בהיר ארוך וחלק כמו הפרווה של הלביאה, עיניים כחולות אפורות בהירות מאוד, גם לחיה שהיא הופכת יש צבע עיניים כמו שלה. לא ממש גבוה אבל לא גמדה, רזה. אף סולד ושפתיים עבות, עצמות לחיים גבוהות.
אופי; עצמאית מאוד, לא אוהבת שמחליטים בשבילה ו/או שאומרים לה מה לעשות. היא יודעת לדאוג לעצמה, בעלת ביטחון עצמני גבוה, היא דואגת ואכפתית רק לחברים שלה,קצת סנובית בהתחלה שמכירים אותה, מתעצבנת מהר, צינית. פלרטטנית ואוהבת לטפח את עצמה, אמיצה ובדרך כלל די מפחדים ממנה.
שולטת בשינוי.

04/08/2014 17:52

תודה לכולכם! כשיהיו לי עוד כמה דמויות אני אעלה את הפרק הראשון ^^

04/08/2014 18:02

שם: ג'מה
גיל: 16.5
חיה: וולבי (ניסיתי משהו מקורי)
מראה: שיער בלונדיני כהה ועיניים חומות קצת יותר מממוצעת.
אופי: שנונה, ממש מהירה וקופצת רחוק מאוד, היא די אחראית ותעזור לכולם. היא נאמנה לעצמה ולאחרים ולעולם לא תבגוד במישהו. היא לא ממש סלחנית וכשצריך היא יכולה להיות מאוד לוחמנית אך אף פעם לא תהרוג מישהו גם אם הוא האויב.
שולטת היטב בחיה שבה.

04/08/2014 18:07

אפשר לכתוב עוד דמות? ואמ לא חייב להוסיף :D

שם:נץ
גיל:18
חיה: תופתעו אבל נץ.
מראה: שיער חום עם גוונים בהירים, לבנים בלונדיינים. עיניים שחורות גדולות,
גבוה, עור שזוף, שרירי, עצמות לחיים גבוהות, קצת זיפים.
אופי: יש לו חושים חדים, חשדן מאוד וסקרן, אוהב להיכנס לריבים ולמלחמות, לפעמים הוא מעצבן אנשים בכוח. הוא חכם מאוד ומצחיק. אחראי ושם לב לפרטים הכי קטנים שיכולים להיות, חשוב לו מאוד כל הקטע של נאמנות ולסמוך על אנשים ומי שמפר לו הבטחה או משהו או ינקום בו ויכעס מאוד. נקמן ואמיץ.
שליטה: הוא בדרך כלל שולט אבל לפעמים שהוא חושד יותר מדי או מעצבנים אותו הוא משתנה ללא שליטה.
רקע: חסרת רעיונות.

04/08/2014 18:13

שמחה שגם אתה אוהב אותו :)
נכנסתי?

04/08/2014 18:14

הי, אני משנה את הדמות לזאב לבן. אנשים, הדמויות שלכם כל כך טובות שאת שלי הוא בטוח יזרוק… באמת.

04/08/2014 18:55

    שלי לא שולטת בשינוי צורה, לפעמים היא מתעלפת ממאמץ.
    (אתה בן? או את בת? אני לא הבנתי, סליחה.) בכל מקרה שכחתי את הרקע! הדמות שלי היא מיי.
    רקע: היא נולדה בכפר שבו שנאו אותה מרגע שנולדה כי אבא שלה היה, רשע? וכדומה. התעללו בה אבל כשהייתה בת שש זה כל כך נמאס לה שהיא שברה לילד שהציק לה את היד. מאז היא ניסתה להתרחק מכולם כי היא פחדה שתהרוג מישהו. אחרי שההורים שלה מתו, אבא שלה נרצח ואמא שלה מתה ממחלה, היא החליטה שהיא רוצה לחיות ביער.
    מקווה שזה טוב

    04/08/2014 19:00

    היי הדמות שלך ממש טובה! אל תרדי על עצמך, יש פה עוד דמויות טובות אבל שלך לא פחות טובה.

    04/08/2014 19:04

    אני בן…

    04/08/2014 19:14
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך