Ghost Dog
סליחה, אני יודעת שקצת משעמם.. P=
מקווה שאהבתם בכל מיקרה :]

על טיבעי – פרק 6 – פרק מיוחד

Ghost Dog 25/01/2013 725 צפיות 3 תגובות
סליחה, אני יודעת שקצת משעמם.. P=
מקווה שאהבתם בכל מיקרה :]

פרק מיוחד – נקודת מבט : ג'ייק

תחושת העליונות עדיין גאתה בי, אני ניזכר בפניו המבוהלים של שיילו בזמן שהוא כורע על ברכיו מולי, ומחייך.
אין לי חשק לנערה הזו, היתקרבתי אלייה במהירות, ושברתי את מיפרקתה. מיד לאחר מכן יצאתי חזרה אל המיסדרון, אל שיילו שעדיין נישאר כורע על ברכיו, תפסתי את חולצתו בשתי ידי, הרמתי והצמדתי אותו לקיר, הוא שתק, ורק היתנשף בכבדות, בכאב. משום מה, נהנתי מן העליונות הזו, נהנתי..להכאיב לו..
"איפה אנחנו?" הוא גימגם בלחש, מבועת, "היסתכל לי בעיניים." פקדתי עליו. הוא לא ציית לי. "אני לא הכלבלב שלך." אמר לי, מרים את מבטו אליי ותופס בגרוני. זקרתי את גבותי לכיוונו. הדם האנושי חיזק אותי, ושיילו, שיילו הקטן והחלש, לא יכל להזיק לי כלל וכלל. "אוה, לא?" שאלתי בתמימות מזויפת, הצמדתי אותו לקיר שוב, לאחר שהיתקדם קדימה כדי לחנוק אותי. זרועי השמאלית על גרונו. ציפורניו שרטו בבשרי בניסיונו הנואש לנשימה. העברתי את זרועי על גרונו באיטיות, כף ידי ניסגרה על גרונו, ובדחף מטורף להוכיח את העליונות שלי עליו, יצרתי חתך עמוק בגרונו. שיחררתי אותו, ידו עלמה מיד כדי לאחוז בפצעו, ובמהרה הוא צנח מטה שוב. בקלות הזזתי את ידו מגרונו וניבי החדים, הקטלניים, חדרו לפיצעו. גופו היתקשה מיתחתי כאשר ירדתי איתו, שואב את הדם מגופו, עד שנישכב על הריצפה. הוא ניסה להדוף אותי מעליו, ללא הצלחה.
עצרתי לפתע, שתי אצבעותי סתמו את החורים שניבי יצרו כדי לא לאבד שליטה בזרם הדם. לחשתי לאוזנו משהו שגרם לו להתחיל ליבכות.

נקודת מבט : שיילו

"זוכר את הנער ההוא שהרגת? אני הורג באכזריות כפולה כל לילה, ואני אלמד אותך לצוד בני אנוש באותה הדרך." לחש ג'ייק לתוך אוזני, הוא נשא אותי בידיו לחדר בו היתעוררתי כשעה קודם לכן והשכיב אותי על המיטה. בתנועה מהירה שעיני לא הצליחו ליקלוט הוא היתיישב לידי, ידו מונחת על חזי ומונעת ממני לזוז.
שנאתי אותו, על כך שהוא מוציא את זעמו עליי. שנאתי אותו כל כך. אני מניח שהוא ראה את מבט התיעוב בעיניי כי עיניו הבזיקו לעברי והעירו אותי מהחלום בו אני נימצא. היסתכלתי בו בחשש מסוים, "אתה חייב להבין, זהו טיבעם של שדים. הרג, רצח. הרוג אותם מהר אם אתה חייב, אבל, הרוג אותם!" אמר לי בנוקשות, זו לא הייתה אימרה, זו הייתה פקודה.
"אתה בוגר מספיק להבין, שעכשיו, ניגמרו המישחקים, אני אלמד אותך איך לחיות בלהקה, ואתה תקבל את זה, שאני האלפא." אמר לי. הבטתי בו בחוסר אמון מוחלט, מי החליט שהוא האלפא?!


תגובות (3)

את בטוחה שהם לא….גייז? חחח
תמשייכי

25/01/2013 22:25

הם לא XD
ג'ייק פשוט אגרסיבי (מידי..)

26/01/2013 06:34

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח….גם היא חושבת שג'ייק ושיילו הם גייז!!
האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!! גוסט הגזמת טיפה!
וג'ייק אידיוט!! (את זה את כבר יודעת!!!)

27/01/2013 13:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך