the one sitting next to you
אז הנה לכם הדמויות! תודה רבה לכל מי שנתן דמות כי באמת הדמויות שנתתם הן דמויות אדירות כל כךךךך ואני באמת מתה עליהן ועל העובדה שממש התפרעתם על המידע הקטן שנתתי לכם. למעוניינים, אני אשמח לעוד דמות אחת של בן אם תוכלו. :) אני יושבת לכתוב את הפרק הראשון כבר! לא כל הדמויות נכנסות כבר בפרק אחד, אז אם הדמות שלכם לא בכמה פרקים הראשונים זה לא כי שחכתי אותה, זה כי לוקח לי זמן להכניס את כולם ואני כן רוצה להתרכז בכל מי שאתם נותנים. -the story teller

על נבואות וצרות אחרות-דמויות

the one sitting next to you 09/12/2014 772 צפיות 7 תגובות
אז הנה לכם הדמויות! תודה רבה לכל מי שנתן דמות כי באמת הדמויות שנתתם הן דמויות אדירות כל כךךךך ואני באמת מתה עליהן ועל העובדה שממש התפרעתם על המידע הקטן שנתתי לכם. למעוניינים, אני אשמח לעוד דמות אחת של בן אם תוכלו. :) אני יושבת לכתוב את הפרק הראשון כבר! לא כל הדמויות נכנסות כבר בפרק אחד, אז אם הדמות שלכם לא בכמה פרקים הראשונים זה לא כי שחכתי אותה, זה כי לוקח לי זמן להכניס את כולם ואני כן רוצה להתרכז בכל מי שאתם נותנים. -the story teller

שם: ג'מיניי (Gemini) מריוות'ר
גיל: 17
מראה: (מראה אופציונלי) שיער כחול כהה (מגיעה עד כתפייה) שהופך בהיר יותר עד שהוא לבן לחלוטין לקראת הקצוות, עיניים בצבע כחול בהיר על גבול האפור והלבן, עצמות לחיים גבוהות, חיוורת. לבוש בעל אפקט מעט מסתורי, מעיל ארוך שמגיעה כמעט על סוף רגליה, לרוב איזה צעיף או כובע (או שניהם).
יצור: משנת צורה.
בעצם היא לא באמת משנה את צורתה שלה אלא גורמת לאלא בסביבתה לראות את איך שהיא רוצה שהם ייראו אותה, או כל דבר אחר בסביבתם גם כן. היא יוצרת מציאויות וגורמת לך להאמין שזה מראה נורמלי לחלוטין, ואותו דבר היא עושה עם גופה שלה.
אופי: עקשנית, רודפת צדק, שונאת כשמשקרים לה אך מוצאת שלפעמים שקרים מצדה שלה הם הכרחיים (שונאת את העובדה שהיא יוצאת צבועה במיוחד בגלל זה), יודעת איך להעמיד אנשים במקום, דייקנית, צינית, היא לא סוג האדם שאתה חושב להיות החבר הכי טוב שלו אלא זה שתפנה אליו כשאתה באמת צריך איזו עצה, נשמה של זקנה, יכולה להישמע מעט מתנשאת למרות שהיא באמת לא, אמיצה, נאמנה, היא לא אוהבת להשתמש בכוח שלה על אנשים אשר קרובים אליה אך בפעמים קיצוניות ביותר בהחלט אין לה ברירה.
שונאת: מזג אוויר חם, אי כנות, כשבוגדים בה, מרחבים מתחת לפני האדמה. חיבוקים (!)
אוהבת: שלג, גשם, לרקוד בגשם בלי שום סיבה, ספרים, שוקו חם.

שם: ג’ונתן מק’ פטריסיוס
גיל : 17
מראה: שיער חום חלק שעם האור מקבל גוון צהבהב כזה, עיניו בוהקות ואפורות. חלק מהאנשים שיביטו בו יחשבו שהוא עיוור. אבל הוא ממש לא עיוור.
הוא שרירי עם שפתיים דקיקות, וצלקת שעוברת מהכתף עד לסוף צלעותיו.
הוא עוף החול ( או בשמו השני הפניקס)
הסבר על היצור: הוא יכול להשתנות למין ציפור ענק כזו עם כנפיים כתומות וזנב צהבהב, יש לו שיניים חדות אך הוא לא משתמש בהם למטרות תקיפה.
הוא משמש בקרב כיותר מרפא מאשר לוחם. דמעותיו יכולות לרפא וברגע שהוא מת הוא עולה באש וחוזר חזרה לחיים ללא כול זיכרון מחיו הקודמים. (אשמח אם תשלב את זה בסיפור) למרות כוחותיו המרפאים יש לו גם כוחות מאוד חזקים, הוא פועל על פי שיטת נקמה.
משהו שהוא אוהב: בנות ציניות וקשוחות. כאלה שיתפסו אותו קצר.
משהו שהוא לא אוהב: הוא שונא את האויבים שלו, ברגע שמתגלה אצלו אויב הוא יכול להיות מאוד נקמני.

שם:דארק פייר
גיל:17
מראה: לבקן-עור בהיר ושיער לבן (בזכות הכוחות שלו הלבקנות שלו לא משפיע עליו), שרירי טיפה, עיניים לבנות-כתומות.
אופי: פטיל קצר, עצבני, זורם, מקובל (לא יודעת אם זה נחשב אופי) וכ’ו… הבנת את העיקרון-פסימי בד-בוי, הוא נוהג לרדת על מי שהאופי שלו יותר נחמד משלו (שזה אומר כמאט כולם).
יצור והסבר עליו:יסודן-יסוד האש, חסין לאש וחום בכל צורה, ככל שחם יותר או שהסביבה דליקה יותר הוא חזק יותר. בסביבה של מעל 200 מעלות צלזיוס עיניו נדלקות באש שחורה (האישונים) והוא מאבד שליטה על כוחותיו ותוקף את הדבר הקרוב ביותר.
דברים שהוא אוהב: חום, לחמם (לא פיזית, במריבות), לחמם (כן פיזית ^^), לראות אחרים רבים מכות, ללכת מכות. בנות שלא מפחדות אם הוא יאיים עליהן אבל הוא אף פעם לא מצא אחת כזו.וכמה שזה לא קשור בעלי חיים.
דברים שהוא שונא: קור, אנשים מטומטמים מידי, אנשים חכמים מידי, אנשים נחמדים (אבל הוא אוהב לרדת עליהם, זה מספק את הצרכים המרושעים שלו >:-))
, מבוגרים שחושבים שמגיע להם הכל, פרחות, מורים. (הרשימה ארוכה יותר מזה אבל זה בקטנה).

שם: אנני ווסט
גיל: 16
מראה: שיער שחור וחלק, ארוך מאוד, ועיניים דקות (היא יפנית מעט), מצומצמות ושחורות. לובשת בדרך כלל חליפות כאלה: חצאית דקה וכהה וחולצות מכופתרות עם עניבה מפוספסת בלבן ואפרפר.
אופי: מאוד דקדקנית ומסודרת, קשוחה ובדרך כלל לא תוותר כשמדובר בפקודה שניתנה לה. היא מאוד עצמאית מלבד הפעמים בהן היא משרתת אנשים כעוזרת בנוגע למה שהיא; למטה.
היא קוראת מחשבות ומקיימת המון הומור ציני וביקורות בנוגע למחשבות, אך בדרך כלל לא פולשת לפרטיות של אנשים. ואם היא יכולה להיות חלק מסוג של מסדר של משני צורה… שם היא גדלה וחונכה. בנוסף, הכוח שלה כולל כמה בעיות ויתרונות: היא לא קוראת מחשבות אישיות, לא יכולה יותר נכון לקרוא מחשבות (אהבה) על מישהו שאדם חושב עליו ואפילו לא אם זו היא, היתרון הכי טוב- היא שולטת בטלקיניזיס, קצת: להרים דברים קטנים בכוח המחשבה.
דברים אהובים: סדר, נקיון ומשלט כמה שיותר הגיוני.
דברים שנואים: אנשים מטופשים, אי סדר, אנשים בעלי כוחות שלא משתמשים בכוחות שניתנו להם בהיגיון.

שם: ג’ן (ג’ני) צ’ידיפ Jen chedipe
גיל : 16
מראה: לג’ן יש שיער גלי בצבע קרם בהיר שכאילו נושבת בו רוח תמידית ועיניים חמימות כהות מלוכסנות. כשהירח המלא מגיע האישונים שלה מתרחבים והופכים מימיים ומבהילים למראה.
ג’ן היא בעיקרון מכשפה\ערפדית ששולטת וניזונה מרוח נעורים. מה שקורה זה שהירח עושה אותה רעבה והיא מתגנבת לחדרי שינה ונושכת את הישנים- לא בצוואר אלא ברגליים. כל עוד היא עוצרת את עצמה בזמן (לפני שהיא שותה הכל), לא נגרם שום נזק. בשעות היום היא יכולה לשלוט במוטיבציה של אנשים.
אופי: היא מאוד נחמדה אבל כל חד הבחנה מבין שזו בעצם רק העמדת פנים. היא מבועתת מעצמה האחרת שבאה בלילה ולא מדברת על זה כמעט.. כולם תמיד מבקשים ממנה עזרה בלימודים (הגברת המוטיבציה) אבל היא מסרבת כי “זה צריך לבוא מהם.” שני ההורים שלה מוזרים מאוד, כמו תיאומים סיאמיים שתמיד מדברים במקביל.
משהו שהיא אוהבת: השמש, הטבע ואת הלימודים, בעיקר כי הם מסיחים את דעתה מכל העולם שמסביב. היא מצאה פתק קטן ומשונה במקום נסתר, והחליטה לשתול שם פתק תשובה. לאחר זמן מה היא קיבלה מענה וכתבה שוב, וכך היא והזר המסתורי הפכו לחברים הכי טובים בלי להכיר אחד את השני. הוא הסוד שלה.
משהו שהיא לא אוהבת: חוסר שליטה, רעב וחושך. היא שונאת גם עשן, אנשים חטטנים, וכאלה שלא עובדים מספיק קשה.

שם: אלני אבר נלני (Alani Ever Nalani)
גיל: 16 וחצי
מראה: שיער כחול חשמלי חלק וקצר, עד כמעט סוף העורף, עיניים כחולות כהות גדולות. העור שלה חיוור וחלק, והיא רזה מאוד, מה שגורם לה להיראות קצת כמו בובת ברבי. היא גבוהה.
אופי: היא עדינה ושברירית, כמו המראה שלה, אבל היא מאוד לא יציבה. אם משהו יעצבן אותה והיא תכעס, אז נותר לכם רק להתפלל ולקוות . היא כמו בובת חרסינה עם פצצה מחוברת אליה, עדינה,אבל קטלנית.
היא לוחמת מעולה, גאונה ומצליחה בערך בכל דבר שהיא עושה.
היא מעוררת קנאה, אבל כל פעם שאומרים לה את זה היא לא מבינה על מה הם מדברים. לדעתה היא סתם עוד מישהי חסרת ייחוד, ולא משנה כמה היא תצליח ותשיג לא תשנו את דעתה.
מה היא: נוודית זמן.
כשפרופסור לינדן גילה על נוודי הזמן הוא לקח אותם, עינה אותם, עשה בהם ניסויים. הוא עשה בהם דברים שלעולם לא יוכלו להיאמר בקול (לפחות לא על ידי אדם עם שמץ כלשהו של חמלה ורגש כלשהו), מה שהוביל למוות של כל משפחתה וכל כפרה. היא שנאה אותו, ולכן הוא כבר לא איתנו בין החיים.
דברים שהיא אוהבת: ללמוד, אבל רק דברים שמעניינים אותה. אם זה נושא משעמם היא תקום ותלך.
שלג וגשם, היא שונאת את הקיץ.
דברים שהיא שונאת: חוסר צדק. היא לא יכולה להיות עדה לחוסר צדק בלי להתערב. ואוכל, היא לא אוכלת הרבה כי היא שונאת את רוב סוגי האוכל.

שם: אקסל
גיל: 18
מראה: שיער בלונדיני ממש בהיר וקרוב ללבן המגיע לו עד לכתפיים, עיניים אדומות בוהקות, עור ממש חיוור. רזה מאוד, ולא ממש גבוה. לרוב יש לו צללים מתחת לעין בגלל עייפות.
מה הוא: הוא בן אנוש רגיל, רק שהבעיה היחידה שלו היא זה שהוא תקוע במראות, ויכול לעבור ממראה למראה (או חפץ אחר שיכול לשקף). זו קללה שמכשפה הטילה עליו, בגלל שהתיידד עם ביתה ללא הסכמתה. מאז (גיל 6) הוא תקוע במראה.
אופי: די מרוחק, אוהב לחלום בהקיץ, אבל למרות זאת הוא יכול להיות חברותי. הוא לעולם לא יעשה את הצעד הראשון כשמדובר להתיידד עם מישהו, כי הוא ביישן. אין לו כוחות מוזרים כמו לשאר, אבל הוא מאוד חכם ויודע לתכנן תוכניות מורכבות שאסטרטגיים מנוסים היו מתביישים.
דברים שהוא אוהב: לקרוא, מחבב בנים יותר מאשר בנות בגלל אותה מכשפה, עוגות גבינה.
דברים שהוא שונא: בנות מעצבנות, אנשים שצוחקים עליו, מקומות שהוא רוצה ללכת אליהם אבל הוא לא יכול.
~אנשים יכולים לעבור במראה שבה הוא נמצא, כפי שהם רוצים. אבל בגלל שהוא התרגל לחיים בתוך מראה, והסטייה של אנשים ממנו באופן טבעי, הם לא עושים את זה לעיתים קרובות.~

שם: ריי מאלני
גיל: 17
מה הוא: מדיום. הוא יכול לזמן רוחות ולדבר איתם.
מראה: שיער שחור אסוף בקוקו קטן, עיניים צהובות, קעקוע קטן של שלושה עיגולים ליד עין ימין- הסמל של המשפחה שלו שבה כולם מדיומים. יש לו נחשית (מיי) שתמיד כרוכה סביב יד שמאל שלו.
אופי: החיוך לא יכול לרדת לו מהפנים. הוא תמיד ידע איך לשפר את המצב מבחינה מורלית, ולעודד אנשים עצובים. אין לו בעיה להפתח לאנשים, ויכול להתחבר בקלות אל כול אחד. הוא תמיד יעזור לחבריו ולעולם לא יבגוד בהם.
בנוסף לזה הוא פזיז וממהר לבטוח באחרים, אוכל הרבה מידי, והלימודים הם הדבר האחרון שמעניין אותו.
דברים שהוא אוהב: לתקוף בלי מחשבה, לישון, את מיי.
דברים שהוא שונא: לחשוב, אנשים שהורסים את האווירה הטובה והשמחה, משחקי חשיבה, לימודים.

שם: סמי לובר
גיל: 17.5
מראה: בעל שיער בצבע ירוק כהה פרוע שמגיע לו בערך עד הכתפיים ועיניים צהובות כתומות. גבוהה ובעל תווי פנים נאים אך אם תסתכלו עליו טוב תראו שהוא שלד בעל עור.
אופי: הוא נחמד ואמפתי, עוזר לכולם, חכם ואומנותי בצורה יוצאת דופן, הוא מצייר את החלומות שלו בגלל שחושב שהם מנסים להעביר לו איזשהו מסר. ההתנהגות שלו היא רק כיסוי לאופי האמיתי שלו- מטורף, יהרוג כל אחד למען הנאתו שלו גם אם יהיה זה האדם הקרוב אליו ביותר. מפחיד, מתבודד ויש הידמו אותו למלאך המוות.
הוא מת מהלך שקם לתחייה אך עדיין לא חזר לעצמו לגמרי וגופו לא עתיד להשתקם בקרוב. הוא לא מגלה את זה לאף אחד.
אוהב: הרג והרס, שפיכת דמים, בעיקר שהוא זה שגורם לכך. את השקט שלו, חום.
שונא: אנשים, חברה, רעש. לא סובל קור. בני אדם גאוותנים ויהירים שחושבים שהעולם סובב סביבם.
המוות שלו הוא עונש על מעשה שעשה בעברו ושקיבל עליו חנינה בתנאי שלו יעשה זאת שוב לעולם, הוא שיקר בכך שאמר שהוא מקבל את התנאי וכרגע עושה הכל כדי להשלים את מה שהתחיל


תגובות (7)

ייאי, אני מתה לדעת מה תעשה אם דארק! והוא יהיה מקובל? (ולא הומו! לא שיש לי בעיה איתם)

09/12/2014 21:33

אני מאוד סקרנית.. זה סט דמויות מאוד מורכב, יהיה קשה לעבוד איתו.

09/12/2014 21:41

אני ממש רוצה לקרוא כבר את הפרק הראשון ><
והוספתי דמות בהרשמה. מקווה שזה יצא בסדר ^^

09/12/2014 21:46

אני יכולה לתת לך דמות של בן-
שם: סמי לובר
גיל: 17.5
מראה: בעל שיער בצבע ירוק כהה פרוע שמגיע לו בערך עד הכתפיים ועיניים צהובות כתומות. גבוהה ובעל תווי פנים נאים אך אם תסתכלו עליו טוב תראו שהוא שלד בעל עור.
אופי: הוא נחמד ואמפתי, עוזר לכולם, חכם ואומנותי בצורה יוצאת דופן, הוא מצייר את החלומות שלו בגלל שחושב שהם מנסים להעביר לו איזשהו מסר. ההתנהגות שלו היא רק כיסוי לאופי האמיתי שלו- מטורף, יהרוג כל אחד למען הנאתו שלו גם אם יהיה זה האדם הקרוב אליו ביותר. מפחיד, מתבודד ויש הידמו אותו למלאך המוות.
הוא מת מהלך שקם לתחייה אך עדיין לא חזר לעצמו לגמרי וגופו לא עתיד להשתקם בקרוב. הוא לא מגלה את זה לאף אחד.
אוהב: הרג והרס, שפיכת דמים, בעיקר שהוא זה שגורם לכך. את השקט שלו, חום.
שונא: אנשים, חברה, רעש. לא סובל קור. בני אדם גאוותנים ויהירים שחושבים שהעולם סובב סביבם.
המוות שלו הוא עונש על מעשה שעשה בעברו ושקיבל עליו חנינה בתנאי שלו יעשה זאת שוב לעולם, הוא שיקר בכך שאמר שהוא מקבל את התנאי וכרגע עושה הכל כדי להשלים את מה שהתחיל, (תחליטי את מה)
מקווה שהוא בסדר.

09/12/2014 21:58

    זה בסדר שהוא יהיה בערך אחד (כי אני לא יכולה לחשוף את על הרעיון העצום) הרעים בסיפור?

    09/12/2014 22:03

אין בעיה

09/12/2014 22:12

איזה כיף שהכנסת את אנני!
אני מצפה לפרק הראשון, מאוד מצפה- ומאמינה שהוא יהיה מצוין

09/12/2014 22:12
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך