karinrin55
רווחים גדולים....... סורי שחיכיתם אני לא מוצאת ממש זמן לכתוב. מקווה שתהנו המשך בקרוב (כנראה בסוף השבוע) אוהבת אתכם ♥♥♥♥

עם זנב וכנפיים פרק-1 התחלה חדשה חלק ג'

karinrin55 27/05/2014 616 צפיות אין תגובות
רווחים גדולים....... סורי שחיכיתם אני לא מוצאת ממש זמן לכתוב. מקווה שתהנו המשך בקרוב (כנראה בסוף השבוע) אוהבת אתכם ♥♥♥♥

קולות רועמים של מוזיקת מטאל הוציאו אותה מריכוז, היא ראתה פורד מונדאו שחורה נכנסת לחניית הרכבים וחונה מתחת לעץ דובדבן. יצאו ממנה שני אנשים, הראשונה נערה בערך בגיל של ג'וליה, לבנה כמו סיד עם שיער שחור קצוץ ובגדים שחורים קרועים. היא נראתה כאילו יצאה בסרט תיכוניסטי, מקבוצת הגותים, עם שרשראות, פירסינגים, לק שחור ומבט עטום. היא נראתה כל כך רזה שג'וליה פחדה שמא תשבר אם הרוח תנשב חזק מידי.
השני נער שנראה גם כן בגילה של ג'סוליה, לבוש בג'ינס פשוט וטי שירט שחורה חלקה. הדבר היחיד המשונה בו היה הקעקוע על זרועו. היא לא ראתה מה היה מצוייר אך יכלה להבין שזהו שם. היא ניסתה להתמקד בקעקוע כשהנער הסתובב אליה, הוא הביט ישר לתוך עניה. הוא נראה מבואט, הנערה הסיטה את מבטו והתבוננה בה גם כן. היא הביאה לו את ג'קט העור שלו והם התקדמו לכיוון בית הספר. ג'וליה לא יכלה להסיר את מבטה מהנער, היא לא ידעה למה אבל הנער היה נראה לה מאד מוכר. הצריבה בשכמתה החמירה והיא קמה כדי לראות מדוע. ברגע שקמה הם עברו לידה, היא הרגישה כאילו הזמן נעצר. הוא הסתכל לתוך עניה וכך גם היא לתוך עניו, הרגע נחרט בזכרונה ולרגע ראתה הבזק של תמונה בלתי ברורה ומטושטשת. שניהם נכנסו לבניין והיא ניערה את עצמה כדי לצאת מהרגע. כשהרימה את תיקה שמעה שעגת מנוע מרעישת אוזניים. היא הרימה את מבטה לכניסה לחניון, היא לא ראתה בחיים שלה מכונית כזאת אך נזכרה שאביה הזכיר אותה כשדיבר על הבוס שלו. קוניגסאג אגרה, המכונית השנייה הכי יקרה בעולם. היא הייתה לבנה, לבנה מהסוג שהכאיב לעניים אם הסתכלת יותר מידי זמן.
מהמכונית גם כן יצאו נער ונערה, הנער היה גבוהה בלונדיני ושרירי הוא פתח את הדלת לנערה. היא הייתה יפה, ממש יפה. רזה, בלונדינית עם רגליים שלא נגמרות וחיוך לבן מושלם שאנשים היו משלמים הון עבורו. היא קפצה על הנער בנשיקות לוהטות וג'וליה הסיטה את מבטה, היא נכנסה לבניין לפני שהספיקה לראות מי עוד נכנס בשאגת מנוע לחניה. היא חיפשה את השירותים ונכנסה אליהם, היא הסתכלה על השכם הימנית שלה איפה שסימן הלידה שלה נמצא. הוא נראה מגורה, קצת אדום והיה חם למגע. היא שטפה אותו קצת והתנחמה בעובדה שהיום נגמר עוד כמה שעות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך