karinrin55
valle ביקשה אז סיפקתי, כאן נגמר הפרק הראשון ופרקים הבאים אין לי במחברת אז הם יהיו קצרים יותר ויבואו בקרוב. מקווה שתהנו!!♥♥♥

עם זנב וכנפיים פרק-1 התחלה חדשה חלק ה'

karinrin55 20/07/2014 498 צפיות תגובה אחת
valle ביקשה אז סיפקתי, כאן נגמר הפרק הראשון ופרקים הבאים אין לי במחברת אז הם יהיו קצרים יותר ויבואו בקרוב. מקווה שתהנו!!♥♥♥

"טוב אז נראה לי שאני אראה אותך מחר ג'וליה, אין לנו היום שיעורים ביחד אבל מחר בצהריים יש לנו הפסקה ביחד אז שבי איתנו בקפיטריה טוב?" שאלה סברינה ונישקה את שתי הלחיים של ג'וליה והלכה עם בראד אפילו לא מחכה לתשובה. ג'וליה נופפה לה לשלום כשבראד לקח את ידה של סברינה ושניהם הלכו לכיוון הבניין המרכזי, היא נאנחה בכבדות מעסה את רקותיה מנסה לא לחשוב על מה שקרה יותר מידי.ג'וליה נכנסה לבניין השני בגודלו בבית הספר שבו התקיימו שיעורי אנגלית, ספרות ואומנות. ילדים מילאו את המסדרונות וג'וליה ראתה על מה סברינה דיברה כשהראתה לה את הקפיטריה, כמות הקבוצות כאן כמעט בלתי אפשרת. היא ראתה קבוצת מעודדות הולכות במעוין מושלם מזמזמות שירי עידוד קצרים, קבוצת בנים בג'קטים עם סמל בית הספר זורקים פוטבול לאורך המסדרון שג'וליה ניסתה להתחמק ממנו, חבורת בנים ובנות עם ערימות של ספרי מתמטיקה ופיסיקה ואת קבוצת הגותים שבניהם הנערה מהחניון והבחור שאיתה. שניהם נעצו בה מבט מוזר אך משהו מוזר בעיניהם שנראה כמו תקווה, היא החלה להתקדם לעברם אך הצלצול רעם באוזניה ונערים חצצו בניהם במטרה להגיע לכיתה כך של ראתה אותם יותר.
'טוב הגיעה הזמן לאנגלית למתקדמים' חשבה לעצמה ג'וליה ונכנסה לזרם התלמידים בכיוון האגף המזרחי של הבניין שם התקיים השיעור שלה. למזלה כשהגיעה המורה לא היה שם והיו כמה שולחנות פנויים לשבת בהם, היא התיישבה בשולחן ליד החלון שממנו ראתה מן חורשה קטנה מחוץ לבית הספר והאור שהאיר את פניה וחימם אותו הגיעה בזווית כהה ולא סינוור אותה. היא עצמה את עיניה ונשענה לאחור בכיסא נשארת בנמנום הקל הזה עד שתריקת תיק בשולחן לידה העיר אותה. היא פקחה את עיניה והסתובבה לכיוון הנער שישב שם, הנער מהחניון עם הקעקוע. הוא עדיין לבש את ג'קט העור השחור שלו למרות החום, הוא הוציא דפים ועט מתיקו והסתובב לכיוון ג'וליה. הוא הביט בעיניה לזמן שהרגיש כמו נצח עד שהנערה מהחניון התיישבה לפני ג'וליה והסיטה את הוילון.
"ניקול, תפתחי את הוילון החדר הזה צריך קצת אור." אמר הנער לנערה מלפניה, ניקול כפי שאמר.
"זה מפריע לי בעיניים ואני לא אוכל לראות את הלוח." אמרה ניקול והסתובבה אליו. ג'וליה הסיטה את מבטה ממנו הוציא מחברת ועיפרון מתיקה והחלה לשרבט על דף בסוף המחברת שלה.
"ניקול מה הבעיה שלך?" שאל וקם מסיט את הוילון ונותן לאור להעיר על שתיהן, ניקול הביטה בו במבט עוין ועברה לשורה הראשונה.
"איזה דרמה קווין הא?" אמר לג'וליה שהרימה את מבטה מופתעת שהוא פנה אליה בכלל.
"כן, ממש." אמרה והם חייכו אחד לשני כשהמורה נכנס.


תגובות (1)

uta uta

למה את לא ממשיכה את ירח אדום??

01/08/2014 12:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך