karinrin55
בגלל הפרקים הארוכים אפרסם אותם בחלקים מקווה שתהינו (:

עם זנב וכנפיים פרק-1 התחלה חדשה

karinrin55 07/05/2014 704 צפיות 2 תגובות
בגלל הפרקים הארוכים אפרסם אותם בחלקים מקווה שתהינו (:

חלק א'
ארה"ב לוס-אנג'לס קליפורניה, 2013

השעון המעורר, אף פעם היא לא שנאה אותו יותר מהיום, היום הראשון ללימודים.
ג'וליה אף פעם לא אהבה בית ספר ועכשיו אחרי המעבר ללוס-אנג'לס, עם בית ספר חדש וחיים חדשים היא לא רצתה לקום מהמיטה. כל המעברים היו מפרכים אבל בגלל העבודה של אביה היו צריכים לעבור לעיתים קרובות. אימה אמרה לה שזאת הפעם האחורנה והם ישארו כאן עד שיחליטו לעבור, ג'וליה כבר לא הקשיבה לה. זה בדיוק מה שהיא אמרה במעבר לניו-יורק ואז וושינגטון ומאז היא כבר לא זוכרת לאן.
היא כיבתה את השעון וקמה מהמיטה, השמש שהיסתננה מהתריסים המוגפים בחדרה האירו אותו באור זהוב עמום, היא פתחה את החלון והתריסים מקבלת את העובדה שעליה להתעורר. היא הלכה למטבח ומצאה פתק דבוק למקרר:'הלכתי לקניות אחזור בצהריים יש לחם במזווה וריבות במקרר. אוהבת אותך לנצח 3>'
ג'וליה אהבה את אימה מאד, באביה היה משהו מיסתורי לא הבינה היא פחות התחברה אליו. היא הכינה לעצמה סנדוויצ'ים עם ריבה, אכלה אחד מהם ואת השני ארזה בשקית נייר חומה והכניסה לתיק השליחים שלה. היא צחצחה שיניים והתארגנה לבית הספר, היא שמחה שהפעם אין לה תלבושת אחידה והייתה יכולה להתלבש בבגדים רגילים. למרות שהיו כללים לגבי כמה קצר יכול להיות המכנס וכמה עמוק יכול להיות המחשוף היא שמחה להיכנס לג'ינס קצר וגופיה צמודה. היא סירקה את שערה הבלונדיני וקשרה אותו בקוקו גבוה מה שהחמיא מאד לתווי פניה, היא התאפרה באופן פשוט צללית אפורה, מסקרה וקצת עיפרון שחור כדי להדגיש את עיני הענבר שלה. חיפשה את הנייד והמפתחות והכניסה אותם לכיסים שלה, את ארנקה הכניסה לתיק שהיה "מוכן" ליום הלימודים הראשון ויצאה לרחוב.


תגובות (2)

אהבתי מאוד תמשיכי

07/05/2014 19:16

נשמע נחמד מאוד….
מחכה להמשך!

07/05/2014 19:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך