אשמח לביקורת על הפרק - מקווה שתאהבו!
הפרק הבא יעלה בקרוב

ערפל באוויר – פרק 3

09/01/2013 532 צפיות תגובה אחת
אשמח לביקורת על הפרק - מקווה שתאהבו!
הפרק הבא יעלה בקרוב

ערפל באוויר – פרק 3! מקווה שתאהבו!
אתם מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי ולקרוא את הפרקים הקודמים.

**********************

״קתרין תגידי לי מה את זוממת?״ אמר לאימו של ג׳יימי אלכס הגדול.
״אני לא מתכוונת לספר לך כלום עד שאתה לא משחרר את ג׳יימי, אסור לו לדעת עליי״ התחננה קתרין. 
״קתרין, אני מצטער היינו חייבים לספר לו ״ קתרין התחרפנה וצעקה בלי סוף את כל נשמתה. 
״תספרי לי מה את והמכשפים זוממים או שאני אצטרך לפגוע בג׳יימי ובפנים היפות שלך״ אמר באכזריות אלכס הגדול. 
״טוב טוב אני אספר לך אבל קודם תשחרר את ג׳יימי הוא לא קשור לעניין הזה, הוא לא היה צריך לדעת עליי בכלל״ 
קתרין בכתה ולא ידעה מה לעשות . 
קתרין הייתה קשורה לכסא בחבל עבה , רגליה וידיה קשורות זו בזו בלי יכולת תזוזה. 
אלכס הגדול קם ויצא מהחדר, קתרין ניסתה לחשוב על דרך להשתחרר מהכיסא. 
לבסוף,נזכרה בקסם המסת החבל והחליטה להשתמש בו, אף אחד לא שמר עליה בחדר האפל והחשוך שהם הכניסו אותה לשם. 
״דיאברו דיאבלו גללו״ כישפה קתרין את החבלים, החבלים נמסו ונמרחו על הרצפה , היא קמה מהכיסא ותכננה את בריחתה. 
        
                *****************

סם רצה למייק שישב בשיעור ספרות למתקדמים וביקשה מהמורה לשחרר את מייק למספר דקות. 
״מייק אני לא מצליחה למצוא את ג׳יימי, הוא לא עונה לי לטלפון וגם לא לבית , אין אותו בבית ספר , ראית אותו במקרה?״ אמרה סם . 
״הוא היה איתי בחדר הלבשה לפני המבחנים לקבוצת הפוטבול , הסתובבתי לרגע והוא נעלם, אני בדיוק רציתי לצאת בכדי לשאול אותך אם ראית אותו״ ענה מייק. 
״אז מה עושים מייק חייבים לעשות משהו״ סם נכנסה ללחץ ,״ אל תדאגי סם אנחנו נמצא אותו נלך לחפש אותו אחרי השיעור אני חייב לחזור לשיעור יש לי מבחן בעוד מספר ימים״ אמר סם . 
״תבטיח לי שנמצא אותו״ אמרה סם , ״מבטיח, אנחנו נמצא אותו״ סם התחיל להסתובב לכיוון הכיתה . 


תגובות (1)

תמשיכיייי (:

09/01/2013 05:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך