Sunflower
זה הסיפור השני שלי תקראו זה יצא יפה ממש !!!

פיות הן לא תמיד טובות פרק 1

Sunflower 10/07/2013 659 צפיות אין תגובות
זה הסיפור השני שלי תקראו זה יצא יפה ממש !!!

ועכשיו מייגן פוקט בת ה15 החליטה לגמור אם זה נמאס לה מבריונות נמאס לה מזה שמקללים מציקים ומכים אותה פשוט נמאס לה אז היא קפצה מהבנין הכי גבוה בעיר ומתה. את גופתה מצאנו הבוקר מתחת לבניין אנו משתתפים בצערכם משפחת פוקט . אוקי זה הדיווח להיום בחדשות ישארל . כך הודיעה כתבת החדשות בטלוויזיה של ברנדון ,אנג'ל ואמם בבית משפחת פוקט. האמא בכתה ברנדון הסתגר בחדרו ואנג'ל הקטנה צרחה והכריזה שזה רק חלום והיא חולמת תוך כדי שצצו לה מיליוני דמעות קטנות בעיינים. כל המשפחה התאבלה ובכתה רק מפני שאינם ידעו שמייגן עדין חייה רק לא בצורת בת אנוש אלה בצורת פיה . ~כעבור 5 שנים ~ אג'ל התעוררה ממטתה בבהלה היא שוב חלמה על הפיות האלו היא שנאה לחולם אליהם ,מאז שאחותה הגדולה מייגן התאבדה היא רואה פיות ולא רק בחלומות . היא רואה פיות שודדות אנשים רוצחות אנשים ומפלילות בני אנוש , והכי מוזר היה שבחלומות שלה היא ראתה את אחותה בתור פיה שמיעצת לה , בפעם הראשונה שהדברים האלה קרו היא התחליה לספר לכולם אך אף אחד לא האמין לה וכולם חשבו שהיא עדין עצובה בגלל אחותה שהתאבדה אך אנג'ל ידעה שמה שהיא רואה אמיתי והכי חשוב היא ידעה שהפיות יכולות להפוך לבני אדם והם מאוד מאוד מושכים מי שמסתכל אליהם בעיינים הוא מתאהב בו ומאז הפיה יכול לשלוט בו והיא ידעה גם שחצי מהאנשים בעולם הם בשליטת הפיות בגלל זה היא אף פעם לא הסתכלה בעינים של אנשים למקרה שהם יהיהו פיות היא פחדה מאוד מהפיות אבל היה לה מזל שבלילות אחותה כפיה היתה מופיעה לה בחלום ואמרת לה את מי היא תיפגוש היום והוא יהיה פיה , אחותה גם זאתי שסיפרה לה מה הפיות יכולות לעשות ואת זה שאסור לה בשום פנים ואופן לספר לאנשים שהיא רואה אותה כי אסור לה לפי החוקים של הפיות ליצור קשר אם בני האנוש אלה אם כן היא ברמה מוסמכת שהיא רמה 85 והיא בסך הכל רמה 7 .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך