פנימיית רוחות ושדים פרק 3

אושרת963 20/08/2013 570 צפיות אין תגובות

בס"ד
מייקר(שיניתי את השם למייקר במקום הארלם,שיהיה יותר נח) לא זז ממנה,הוא היה שקוע בא,הוא לא זז מהחדר.
"מירה?"
נכנסה לחדר אימה שהיא רואה את ביתה מלאה פצעים ומושחתת.
היא רצה אליה שכולה דמעות היא מחזיקה אותה בשתי הידיים ושהיא הולכת לכיוון הדלת.
"לאן?" שאל מייקר שהוא קם והולך אחרי אימה,ושהוא נותן דחיפה לאימא.
המורה הלך לחדר כדי לראות מה קורה איתה,ושהוא הגיע לדלת הוא היה המום,הוא לא הבין למה אימה פו.
"סליחה את הפקרת אותה לפה,עכשיו עופי לי מפה!" אמר הורה וחסם את הדלת.
"סליחה" שאלה אימה.
מייקר לא רצה לשמוע את הויכוח לכן הוא הלך לחדרו לעשות שעורי בית,ואז ללכת לכיתה לשיעור מדעים.
"היא הבת שלי,ואתה גרמת למותה."
"היא בחרה את זה היא הביאה את זה לעצמה."
"מה אתה אומר?ולכן בחרת להרוג אותה?"
"לא,כאילו כן,להראות לכל הילדים מה קורה עם מישהו לא עושה מה שמבקשים ממנו."
"תירגע אני יקרא למשטרה."
"בוווום" נשמעה ירייה של אקדח.
המורה לא רצה לשמוע את האימא ולכן בחר להרוג אותה,הוא גרר אותה לחדר המתים ושם היא היתה תמיד.
מייקר חזר חרי השיעור הוא לא ראה שם את האימא רק את מירה והמורה.
מייקר ניגש אל המורה ואמר:"איפה אמא שלה?"
"היא הלכה?"
"לא נכון,אתה הרגת אותה."
"מה?"
המורה הוציא אקדח ואמר:"עם תגלה למישהו על מה שקרה עכשיו אוי לך."
המורה החזיק את מייקר וגרר אותו,באותו רגע שיצא מהחדר מירה התעוררה ואמרה בהתאוששות:"עזוב אותו"
מירה קפצה מהמיטה והלכה אל מייקר,היא משכה אותו.
המורה ראה שזה לא עוזר ולכן שרק,שני שמורים הגיעו טומי ועומי והחזיקו את מירה.
"מירה,המורה הרג את אימ.."לפני שמייקר גמר את המשפט המורה כיוון את האקדח עליו והרים את מייקר ואמר:"עם תבואי אחרנו לא תיראי אותו לעולמים!"
מירה ניסתה להתנגד וצעקה:"מייקר,לאאאאאאאאאאא"
מירה הצליחה להתחמק ושירדה במדרגות מייקר לא היה שם.
באותו רגע מולה הופיע מלכת הרוח ואמרה:"את לא תיראי אותו לעולמים חחח,אפילו עם תהיה רוח."
"לכי ללמוד מיד!" המלכה צעקה.
מירה נבהלה ישר היא בפצה מפחד,היא רצה לכיתה בלי סרי הלימוד שלה,וכולה עצובה.
המורה לקח את מייקר לבית קטן ודל שנמצא רחוק מהפנימייה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך