uta2.0
תודה לכל מי שהעיר על הסיפורים והפרקים ונקווה שיהיה שיפור בכתיבה בזמן ההפסקה הזו ^^

פרישה לטובה!

uta2.0 30/10/2015 654 צפיות 15 תגובות
תודה לכל מי שהעיר על הסיפורים והפרקים ונקווה שיהיה שיפור בכתיבה בזמן ההפסקה הזו ^^

כן, קראתם נכון. לצערי עליי לפרוש מהעלאות סיפורים לאתר..
נוצר לי עומס ענק של ספרים שעוד לא סיימתי ואני מרגיש שאני מזדרז בגלל העלאה לאתר, אני אמשיך לכתוב ואשתמש בעצות שלכם אבל כשארגיש הקלה לגמרי אני אוכל לחזור לעלות פרקים מהסיפורים שלי לאתר.
אני לא יודע כמה זמן זה יהיה, אני מניח שדיי הרבה זמן כי יש לי המון ספרים לא גמורים..
אני אמשיך לקרוא את הסיפורים שלכם באתר! יכול להיות שאפספס קצת ואחזור לקרוא!

אז הספרים שאעבוד עליהם והם יעלו לאתר אחרי הפרישה הזו:

~ארץ לעולם לא: האגדה של פיטר פן~
~ואן הלסינג: הדרך למטה~
~מלחמת העולמות 2: נוודי הזמן~ (נותרו עוד בערך שישה פרקים לסיום אני מניח!)
~ארבעת השומרים~

יש למה לחכות!
אני אמשיך לקרוא ולהיות כאן! אני חושב פשוט שהפסקה זה הכי טוב.


תגובות (15)

מבינה אותך, בהצלחה!

30/10/2015 15:29

מה? לא! יוטה, זה לא בסדר! דווקא כשהיום העלת פרק ראשון של האגדה של פיטר פן…
טוב, אם זה מה שאתה רוצה אני כנראה צריכה לכבד את זה *מלמול רוטן שקט*
תחזור לכתיבה בקרוב! (ולא, אני אביא את החרבות.)
קטניס אוורדין, סוף.

30/10/2015 15:31

מה? בדיוק עכשיו! זהו הרסת אותי, לא אוהבת אותך יותר…
אולי בכל זאת תכתוב אותם אבל את פיטר פן כן תעלה? >.< לפחות שלא תהיה רק קורא ושיהיה למה לצפות! :X
תרחם עליי אין לי מה לקרוא.. :(

30/10/2015 15:41

אני צריך לסיים לפחות ספר אחד.
היום ומחר אני אשב על מלחמת העולמות ואסיים אותו, ברגע שזה יקרה אתחיל את ואן הלסינג ואז ארבעת השומרים ואז את פיטר פן (תבינו את רמת התסכול שלי -_-)

30/10/2015 16:00

    בהצלחה! אבל אם, כמו שכבר אמרת, שיש סיפורים שפשוט לא מעניינים אותך יותר, אתה לא חייב להמשיך אותם, כי אז אתה סתם תתאמץ ויצא לך גרוע כי כל מה שתרצה זה לסיים אותם ולא ליהנות מהכתיבה.

    30/10/2015 16:03

לא!!! T.T
נתגעגע אלייך ולסיפורים שלך, מקווה שתחזור מהר ואני באמת מקווה שהפרישה תעזור לך.

30/10/2015 16:05

למה??? דווקא עכשיו? אוף -,-
אבל אם אתה חושב שזה מה שטוב בשבילך לכרגע, מי אני שאומר לך לא? ~אני פומה161 אומרת לך 'אל תפרוש!'~
טוב, אולי יצא מזה משהו טוב. כשתחזור יהיו לך את כל הסיפורים מוכנים, תוכל לעשות מרתון! ~מנסהלמצואאתהטובשבדבריםללאהצלחה~
בהצלחה!

30/10/2015 16:33

    כן, אעשה מרתון לכל ספר (הרבה יותר כיף לא?)

    30/10/2015 16:33

    לא, כי אז איפה הכיף בלעקוב אחרי הסיפור? U.U ואולי לא יהיה זמן לקרוא את כל הפרקים של כולם? כל הכיף זה המתח ~.~

    30/10/2015 16:37

    מרתון של פרק ביום, הכי טוב!

    30/10/2015 16:39

    כן U^U בוא תעשה מרתון של פרק ביום לספר אחרי שתסיים אותו. ככה לא יהיה לך לחץ ורק תצטרך להלעלות אותו פעם ביום.

    30/10/2015 16:47

לא! ארבעת השומרים ממש יפה אל תפסיק

30/10/2015 16:34

מה למההה
אוף יוטה אין כמו לקרוא את הסיפורים שלך.
למרות שאני מבינה אותך, יש לי שלושה סיפורים שאני צריכה להמשיך (מסומן, ממלכת טאווה, והנבחרים) שעדיין לא המשכתי, מפאת חוסר זמן (תקוללו מבחנים ארורים) בכל מקרה, מקווה כי תמשיך להיות פעיל באתר!

30/10/2015 16:41

0:

30/10/2015 20:27

מה?! מה?!?!
אתה פורש?! אני לא מאמינה:<<
טוב, עכשיו אחרי שטיפה נרגעתי, אני מבינה אותך… אתה כותב כל כך הרבה שכולנו בשוק מהכמות שאתה כותב ומעלה. אתה באמת לא חייב לכתוב כל כך הרבה! זה מלחיץ! אנחנו נכנסים כולנו לתקופה שבטוח תהיה הרבה פחות נוחה ופנויה מהחופש הגדול (אם לא היית בה עד עכשיו..). אתה באמת לא חייב לאף אחד פה כלום, ואתה כותב לעצמך. אם אתה מרגיש שאתה צריך להאט טיפה ולהירגע זה בסדר גמור, אני כאן מחכה לך (אני מקווה… אני בעצמי בחצי-פרישה) ומאחורי כל הקוראים שלך וחברי האחווה!
אני יכולה להבין אותך רק מהמרתון שניסיתי לעשות, שקטל אותי לגמרי… לחשוב שזה ככה אצלך כל שבוע… 0.0
נקווה שתחזור בקרוב. תנוח, תתאפס על עצמך ויהיה בסדר:)♥

30/10/2015 20:53
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך