puma161
סתם המשכתי את זה, למרות שאף אחד לא ביקש, אז רוב הסיכויים שאני לא אמשיך את זה יותר, רק אם אני ממש אשתעמם, אולי כשאני אגמור את "אש וקרח" אני אמשיך את זה. אלא אם מישהו ממש ירצה.

פרישה- פרק ראשון

puma161 14/10/2014 658 צפיות 4 תגובות
סתם המשכתי את זה, למרות שאף אחד לא ביקש, אז רוב הסיכויים שאני לא אמשיך את זה יותר, רק אם אני ממש אשתעמם, אולי כשאני אגמור את "אש וקרח" אני אמשיך את זה. אלא אם מישהו ממש ירצה.

פרק 1- המקרה

טוב, אז נתחיל לספר, אני מזהירה אתכם מראש שלא יהיה לזה סוף טוב, לפחות לא בשבילי.
המקרה-
כל הסיפור הזה התחיל ממקרה אחד קטן אתם מבינים? והמקרה הזה, המקרה הכל כך קטן הזה, גרם לשינוי הכי גדול שחל בי, שינוי על טבעי, מה השינוי? את זה תדעו בקרוב.
אני מסתכלת במראה על שיערי ששינה את צבעו מחום כהה, לאדום כאש, ועל עיניי שצבען הפך לחום- דבש במקום ירוק כהה שהיה צבען הקודם. אבל מה אני חופרת על איך אני ניראת, הרי לא בשביל זה המשכתם לקרוא את היומן הזה.

היה זה יום לימודים רגיל, אותם שיעורים משעממים ואותן הפסקות מייגעות שלא היה לי מה לעשות בהן חוץ מלקרוא ספר בזמן שכולם היו שקועים עמוק בתוך הפלאפונים שלהם. זה קרה בערך באמצע השיעור החמישי, פתאום כל הילדים קפאו ומבטיהם היו נעוצים בחלון. בהתחלה חשבתי שזה סתם איזה מישהו או אחד המורים שהסתובב בחוץ מחפש מבריזים אבל אחרי שראיתי גם את המורה מסתכלת כבר לא יכולתי להתעלם והבטתי גם אני. מחוץ לחלון עמד איש לבוש שחור ועל פניו משקפי שמש שברצינות, לא חשבתי שאפשר לראות דרכן, הן היו כל כך כהות. האיש התקדם לכיוון בניין הבית ספר ונכנס בדלת, לכמה שניות לא ראינו אותו אך לאחר מכן נשמעה דפיקה בדלת הכיתה, המורה פתחה אותה ונחשו מי הופיע, האיש כמובן! "למי מהתלמידים פה קוראים שרה?" שלוש ידיים הורמו, חוץ ממני יש עוד שתי שרות בכיתה, זה בית ספר יהודי והיינו בדיוק באמצע שיעור עברית.
"תהיה קצת יותר ספציפי בבקשה." אמרה המורה.
"אני צריך לפגוש בדחיפות את שרה מור." אמר, כל המבטים הופנו אלי, אני הייתי שרה מור ובשום פנים ואופן לא הצלחתי להבין למה הוא צריך דווקא אותי, "אני שרה מור אדוני, מדוע אתה צריך אותי?" שאלתי אותו, הוא הניד בראשו לאות שלילה וסימן לי לבוא אחריו, יצאנו מהכיתה, ומהבית ספר? לאן האיש המוזר הזה לקח אותי עוד מעט תדעו, אני אתן לכם רמז, הבית ספר ממוקם ליד יער.

אם ניחשתם שהוא לקח אותי ליער, צדקתם חלקית. הוא לקח אותי למקום אחר, כן ביער, רק לא איפה שהעצים, הוא לקח אותי לאגם, ולא סתם אגם, לאגם הזה היו מים בצבע טורקיז בוהק, כמעט זוהר. האיש הוריד את משקפיו וחשף עיניים חומות-זהובות שהייתי ממש רוצה שיהיו לי כאלה.
"הנה, עכשיו אנחנו איפה שאתה רוצה שנהיה?" שאלתי אותו.
"כן, נעים מאוד. אני אדם, סוכן כוחות." הוא אמר.
"קצת יותר פירוט בבקשה, אני לא ממש יודעת מה זה סוכן כוחות." ביקשתי, האיש הזה ממש מוזר, מה זה לכל הרוחות סוכן כוחות?!
"אני לא ממש יודע איך להסביר את זה, אני פשוט איש שמזהה אנשים בעלי כוחות לא שגרתיים ואת אחת מהם." הוא אמר לי ואני נדהמתי.
"אני חושבת שאתה טועה, אין לי כוחות, זו בטח משהי אחרת." אמרתי, חשבתי שזו סתם מתיחה.
"לא אני לא טועה, אני צופה בך כבר כמה זמן וזוהי מסקנתי, יש לך כוחות על, תעשי עם זה מה שבא לך, אני כאן כדי לעזור." הוא אמר בנימה כל כך ישירה שכמעט האמנתי לו באותו רגע.
"ואיך אתה יודע שיש לי כוחות?" שאלתי אותו, כבר התחלתי להאמין לו, משהו אמר לי שהוא דובר אמת.
"יש סימנים, הכוחות מתחילים להשפיע בסביבות גיל ארבע עשרה, בת כמה את?" שאל אותי.
"יש לי יום הולדת חמש עשרה בעוד כמה ימים." אמרתי לו, "בעוד יומיים, אם לדייק." הוספתי.
"עכשיו אני מבין למה הגל שלך כל כך חזק," אמר בהשתאות, "הכוחות שלך כבר כמעט בסיום התהליך."
"מה זאת אומרת, הגל שלי?" שאלתי אותו באי הבנה.
"הגל שלך זו האנרגיה שאת מקרינה, למשל הכוח שלי הוא מן הסתם קליטת אנרגיות והאנרגיה של בעלי הכוחות חזקה יותר מזו של האנשים הרגילים, את כבר כמעט בסיום תהליך ההשתנות ולכן הגל שלך חזק מאוד." הסביר.
"ובוא נדמיין שהבנתי את מה שהרגע אמרת, במה התהליך הזה אמור להתבטא?" שאלתי.
"במה זה מתבטא… בואי נראה, זה יכול להתבטא בזה שיהיו שינויים במראה שלך. למשל, צבע השיער שלך ישתנה בהתאם לכוח שלך ואולי גם צבע העיניים, יש גם אנשים שזה גורם להם שינויים באופי ובהתנהגות אבל לא נראה לי שזה יקרה אצלך. מה שכן, שמתי לב שהשיער שלך הפך לקצת יותר אדמוני, יכול להיות שהכוח שלך קשור באיזשהו אופן לחום או לטמפרטורה." אמר, תפסתי קווצה משיערי והסתכלתי עליה, האיש ידע על מה הוא מדבר, השיער שלי באמת נראה קצת יותר אדום.
"ואיך אני אמורה להבין מה הכוח שלי?" שאלתי אותו.
"זה יתבטא בפעולות יומיומיות שתעשי, אם הכוח שלך קשור לחום אז אולי במהלך המקלחת המים יהיו פתאום רותחים או קפואים ויתברר שאת עשית את זה."


תגובות (4)

וואו!
בבקשה תמשיכי! זה סיפור מדהים!

14/10/2014 22:38

תודה, אני אשתדל

14/10/2014 22:41

אין סיכוי שאת לא ממשיכה את זה!!!!!!! זה מדהים!!!!!!!!!!חובה המשך, ועכשיו!!!!!!!!!!!

18/10/2014 10:28

תודה, אבל את תצטרכי לחכות כי לוקח לי שנה לכתוב פרק, כנ"ל גם לגבי "אש וקרח"

18/10/2014 12:25
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך