פרק ראשון – ברוח סערה

time machine123 28/12/2016 627 צפיות 2 תגובות

רוח סערה פרצה , רוח חזקה נשבה . באותו הרגע , נפתחו האגדות ומתוכן יצאו נסיכות דיסני עליהם גדלו הילדים לממד אחר ושונה ממה שהן היו רגילות להכיר .
רפונזל שהייתה לבושה בשמלה הורודה, ניסתה להימלט מהרוח החזקה שאיתה היא נסחפה. היא הסיטה את שערה הארוך שהווה שימוש כדרך עליה למגדל בו היא הייתה כלואה. היא לא הייתה יכולה לצאת החוצה. נסיכות דיסני הסתכלו זו בזו בפליאה רגע אחרי שהן קפצו מתוך האגדות.
הן לא ידעו למה ואיך זה קרה. אריאל לא יכלה לחיות מחוץ למיים . המקום היחיד שבו הייתה בטוחה היה בתוך ביתה שממוקם במים.
היא לא הבינה איך עכשיו היא תסתדר בלי להיות קרוב לאחיותיה ובעיקר לאביה. היא רוצה לחזור. אפילו עכשיו.
ולא יהיו לה חרטות לחזור למימד הזה.
מה היא תעשה עכשיו , כשהיא במימד אחר כשאריק דואג לה בטירוף. מי יודע איפה היא ואין ביכולתו למצוא אותה.
אלאמלא הוא היה יודע שהיא הלכה לאיבוד. אריק היה שולח אליה משלחת שתבדוק מה קורה איתה ולאן היא נעלמה בדיוק.
רפונזל הביטה סביבה בבהלה , היא הבחינה שהיא לא נמצאת במקום הכי בטוח. הרוח כל כך התחזקה , שהשיער הארוך שלה היה נראה כאילו הוא עבר מלחמה.
רפונזל לא רצתה לחייך ורק המתינה שעוד רגע היא תיעלם מכאן והיא תחזור לאן שהיא הרגישה שייכת, פה זה לא מקומה הטבעי בו היא הייתה מסוגלת ומוכנה לפרוח.
בל , שהייתה בהלם לא יכלה לעשות שום דבר מרוב שהיא הייתה כל כך קפואה ולא הגיבה במשך הרבה זמן. היא רק חיכתה לחזור לארמון המלוכה.
אבל שום דבר שהיא תעשה, לא יגרום לחזור לתוך האגדה שבתוכה היא הייתה.
עכשיו היא איננה קרוב לאדם שהכי אהוב עליה בעולם. היא הייתה אבודה לחלוטין במימד אחר שלא הייתה בטוחה שיהיה ניתן לצאת דרכו הביתה.
אם היא הייתה מוצאת את הדרך חזרה הביתה , היא הייתה חוזרת מיד לאגדה וזהו. היא רצתה רק לעזוב פה כמה שיותר מהר.
לשכוח את מה שקרה לה לפני כמה דקות מספר כי לא הייתה טיפת היגיון בכך שהיא עזבה את האגדה בבת אחת . מבלי להשאיר אחריה הודעה או משהו. אם הייתה משאירה מכתב שמעיד על היעלמותה המסתורית אז קרוב לוודאי שהיו מוצאים אותה בלי בעיה.
היא הגיעה למימד הזה ממש בטעות . טעות שעליה היא הייתה יכולה לשלם מאוד ביוקר.
היא לא ידעה מתי ואיך היא תוכל למצוא יציאה שתשמש אותה לחזור לאגדה שאליה היא הייתה שייכת.
אבל לא נמצאה הדרך הזאת.
בינתיים , רפונזל הייתה אבודה לחלוטין, כשהיא ניסתה לחפור בור ענק דרכו היא תוכל לברוח מכאן.
אבל היא לא ראתה כלום מכיוון שהיה חשוך סביבה , חושך שהזכיר לה את חייה שהפכו להיות מאוד עצובים ובודדים. נגזר עליה להיות אסירה בתוך מגדל גבוה ומי יודע אם היא תחזור , לאיזה מגדל היא עלולה לחזור.
כשהיא תחזור , חייה יהפכו להיות שוב מרירים וחסרי משמעות. כל היום היא הייתה סגורה ולא הייתה יכולה לראות נפש חיה כי היא הוכרחה להישאר תקועה בתוך המגדל.
כך פרקי חייה עתידים להיראות אם היא תשוב להיכלא בתוך המגדל הנורא ההוא.
ועכשיו לשאלה הגדולה: האם היא תצא לחופשי?


תגובות (2)

נורא אהבתי ואני אשמח לקרוא את ההמשך ^~^

28/12/2016 18:58

תודה רבה . שמחה לדעת שאהבת את הפרק.

29/12/2016 09:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך