פשוט -הקדמה +הרשמה – (בבקשה תכנסו )

~הקדמה ~

וואו אני לא מאמין שהגיעה כבר הזמן , הוא כל כך גדל .
אני שומר עליו כל חייו , מהיום שבו הוא נולד ועד הרגע הזה .
מצחיק לחשוב עד כמה אנחנו דומים . כלומר להתחשב בעובדה שהוא אפילו לא מכיר אותי .
אבל עכשיו זה הזמן . עכשיו אני והוא צריכים להתאחד .
מי שאני אתם שואלים ?
אני ג'ק ואני שומר . אני שומר על נער השם רובין .
הוא לא מודע לקיום שלי והוא אפילו לא רואה אותי אבל אני רואה אותו בכל מקום שבו הוא נימצא .
אין אדם בעולם שמכיר אותו טוב יותר ממני .
תמיד ידעתי שיבוא היום שבו אני ורובין נצטרך להתאחד אבל לא תארתי לעצמי שהזמן יעבור מהר כל כך .

הסבר :
מי שדיבר בהקדמה היה ג'ק אבל יהיה גם נקודת מבט של רובין שהוא ילד די מקובל ויש לו חברה והכל וחייים שלו ממש מגניבים עד שג'ק נכנס לחיים שלו ומסבך אותם (כמו שרק אני יודעת לסבך לדמיות שלי את החיים XD)

הרשמה :

אני צריכה עד איזה שתי דממויות של ילדים אבל מי שנירשם כילד צריך גם שומר אז זה באה ביחד עכשיו המראה של השומר צריך להיות דומה לזה של הילד אבל עם קצת שוני (לג'ק יש שיער לבן ולרובין שחור , לג'ק יש עיניים כחולות ולרובין חומות . הבנתם? )

לילד –

שם ושם משפחה :
גיל : (גילאי תיכון )
מראה :
אופי :
רקע משפחתי :
משהו חשוב על הדמות :

לשומר שלו /שלה –

שם :(בלי שם משפחה )
גיל : (יותר גדול מהילד אבל הם נראים אותו גיל )
מראה : (הפוך מזה של הילד )
אופי :
משהו מיוחד על השומר :

זהו בגדול אני מקווה שתרשמו ותאהבו <3


תגובות (8)

נחמד … ץמשיכי

21/11/2013 09:03

תשמרי לי דמות!

21/11/2013 09:06

שם: מריסול גרין
גיל: 16
מראה: שיער חום – שחור עד אמצע הגב, עיינים ירוקות חומות, עור בגוון מוקה
אופי: דעתנית, לא מוותרת על כלום בקלות, קשה להחליט איתה על משהו, נמרצת וקופצנית רוב הזמן
רקע משפחתי: הוריה התגרשו והיא גרה עם אימא שלה, יש לה 3 אחים אבל אח אחד הלך לאבא שלה אז היא נשארה עם 2 האחים שלה
משהו חשוב על הדמות: היא אוהבת לנגן על פסנתר וקלרינט

שם: סלסט
גיל: אממ..209? (מוזמנת לשנות)
מראה: שיער לבן עם גוון כחלחל מעט שמגיע עד לישבן שלה, עיינים כחולות בוהקות, עור בהיר, עונדת עגיליי זהב – חישוקים ביינוניים (לא ענקיים ולא פיצים, באמצע) ויש לה עגיל נוצה קטן לייד העגיל באוזן ימין
אופי: סבלנית, נחמדה, אמיצה, היא תעשה הכל בשביל שלמריסול לא יקרה כלום
משהו מיוחד על השומר: יש לה חיית מחמד – נשר, שתמיד נמצא על הכתף שלה

21/11/2013 09:09

שם: בן לקסטירה (כן, שם משפחה מוזר קשה להבנה)
גיל: 15.
מראה: שיער חום קצר, עיניים כחולות בהירות.
אופי: צחקן, מרגיש מאוד אחראי על החברים שלו, למרות שהוא שונא להיות מנהיג. הוא ממש לא מאמין בעצמו.
רקע משפחתי: ההורים שלו לא ממש מתייחסים אליו, הוא ילד יחיד ומרגיש מאוד בודד. ההורים שלו מגבילים אותו בהרבה דברים וזה מחרפן אותו.
משהו חשוב: יש לו אסטמה.

שם: ארקיס.
גיל: 25.
מראה: שיער בלונדיני, עיניים חומות.
אופי: מאוד אחראי ומסודר אבל אוהב לעשות שטויות כמו ילד קטן (ברגעים המתאימים). בניגוד לבן יש לו ביטחון עצמי קצת מופרז.
משהו מיוחד: טוב…… אין לי מושג.

21/11/2013 09:16

שם: נועם סטיטיאון (בת, ושוב שם משפחה מוזר)
גיל: 15.
אופי: נחמדה, אמיצה, לא פוחדת מכלום ולא מוותרת אף פעם.
מראה: שיער ג'ינג'י מקורזל, עיניים ירוקות.
רקע משפחתי: היו לה הורים שאהבו אותה, אבל הם מתו בתאונה מסתורית. מאז השומרת שלה מגדלת אותה.
משהו חשוב: היא סוג של מגנט צרות.

שם: אלטרי.
גיל: 23.
מראה: שיער שחור. עיניים אפורות.
אופי: בערך כמו נועם, אבל מנסה להיות אחראית יותר.
משהו חשוב: יכולה להקריב את חייה בשביל מישהו שהיא אוהבת.

21/11/2013 10:41

לילדה-

שם ושם משפחה: קאלה ניורנד
גיל:16 11 חודשים
מראה: שער אדום חלק עם גוונים זהובים שמשתלבים, עניים אפורות בהירות, עור בהיר.
אופי:נחמדה, חייכנית, תמימה,אוהבת לקרוא וללבוש כחול.
רקע משפחתי: ההורים שלה פרודים אז היא גרה אצל אמא ומבקר את אבא שלה בחופשות ויש לה כלב.
משהו חשוב על הדמות: מנגנת ב4 כלי נגינה שונים(חלילי צד,כינור, גיטרה וצ'לו)

לשומר שלו\שלה-

שם: אייס
גיל: 21
מראה: שער בלונדיני מתכתי, עניים כחולות כהות כמו שמי הלילה, עור מעט שזוף. גבוהה שרירי ועם פרצוף רציני.
אופי: רציני,לא מרבה לחייך, נדבק למטרה , אחריתי ואמיץ.
משהו מיוחד על הדמות: הוא יודע להשתמש בכל סוגי הנשק ויכול ליצור נשק כמעט מכל דבר.

21/11/2013 10:58

לילד:
שם: קופר לוייד
גיל: 16 וחצי
מראה: שיער בלונד חיוור חלק ודק כמו נייר עד תחתית הלסת. עיניים ירוקות אפורות הוא ארוך ודק.
אופי: זעפן. שתקן. מתעצבן בקלות. לא בריון אבל קל להתחיל איתו קרב. לא חברותי. אבל עם מישהו אחר עושה את הצעד הראשון הוא יכול להיות חבר טוב ונאמן. בדרך כלל נדמה שהוא לא מפחד מכלום. אבל שהוא כן מפחד אז זה פחד אמיתי ועמוק
רקע: אמא שלו נטשה אותו ואת אבא שלו שהוא היה בן חמש. אבא שלו תמיד האשים אותו בעזיבה שלה. וגם אמר לו את זה. אבא שלו נוהג לקלל אותו ולהזכיר לו כל יום ויום כמה הוא חסר ערך. דבר שהוריד מאוד את הערכה העצמית שלו.

השומר:
שם: ברוק
גיל: 27
מראה: שיער שחור כמו כנף של עורב בליל חורף קר. ועיניים בצבע הים בסערה. עורו חיוור וכתפיו רחבות. שריריו חזקים והוא בריא כמו שור. לעיטים קרובות עירום מהמותניים ומלאה אך תמיד עונד שרשרת כסף ועליה תליון עם אבן אובסידיין שחורה מפוסל בצורת זאב מכונף
אופי: קריר. יהיר. ציני. מחייך הרבה. יש לו חיבה עזה למטאפורות מסובכות ותיאורים ספרותיים. נוהג להתייחס לכל החיים כאילו לא היו יותר מרומן טוב שהוא קורא. חכם ומתחכם. תמיד מתנהג כאילו הוא צפה את הכל מראש ובעצם תכנן הכל. קר רוח. לא קל לגרום לו להילחץ להתעצבן או להפגין רגש כלשהו. תמיד נראה כאילו הכל משעשע אותו. הוא לא סובל מעודף ביטחון עצמי אלא נהנה ממנו. מאוד. מתחיל עם כל אישה שהוא רואה (אם זה לא מסתבך עם העלילה) אבל הוא אף פעם לא מנסה לעבור את שלב הפלרטוטים.

21/11/2013 13:30

שכחתי דבר מיוחד…
על קופר:
הוא קלאוסטרופובי, ואוהב נורא מוזיקת מטאל למרות שהוא לא יודע איך לשיר או לנגן, מעריץ את לד זפלין, מטאליקה, קיס, ועוד המון להקות. אין גבול לכמה מוזיקה הוא יכול לשמוע, ולפעמים זה נראה כאילו הוא מכיר כל להקה שאי פעם הוקמה.
על ברוק:
הוא יודע לנגן רק על גיטרה. אבל סוחב אותה לכל מקום, הוא לפעמים גם כותב שירים (כמו שכבר הזכרתי, הוא משתמש בהם בהמון מטפורות ותיאורים מפורטים) אבל רוב הפעמים אלא שירי שטות כאלה, חסרי משמעות אמיתית. אבל אם הוא באמת כותב שיר אמיתי על הרגשות האמיתיים שלו הוא לא משמיע אותו לאף אחד.

21/11/2013 23:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך