זאת עם המשקפיים P:
הפרק מהנקודת מבט של ג'ק ואני יודעת יש פה מלא דברים שדומים למיליון דברים כי קיבלתי את האשרה ממלא דברים ביחד (אני בנאדם מוזר ) אז איך יצא ????
נ.ב יש מקום לעד דמות אחת מי שרוצה שירשום בעמוד של ההקדמה :))

נ.ב.ב סורי על הפרק הקצר שאני ישתדל שבהמשך הפרקים יתארכו ^_^

פשוט -פרק 1 *_^

הפרק מהנקודת מבט של ג'ק ואני יודעת יש פה מלא דברים שדומים למיליון דברים כי קיבלתי את האשרה ממלא דברים ביחד (אני בנאדם מוזר ) אז איך יצא ????
נ.ב יש מקום לעד דמות אחת מי שרוצה שירשום בעמוד של ההקדמה :))

נ.ב.ב סורי על הפרק הקצר שאני ישתדל שבהמשך הפרקים יתארכו ^_^

הלילה הזה היה קר מהרגיל אבל זה לא הפריע לי .
עמדתי על עץ ליד חלון חדרו של רובין . החברה שלו מולי ישנה אצלו הלילה אבל אין מה לדאוג הם בסך הכל ישנו .
ככה זה היה תמיד מאז שרובין נולד אני הייתי זה ששמור עליו אפילו יותר מהוריו .
רובין באמת היה אדם מגניב וחבל לי שלא הכרנו איחד את השני . אבל בקרוב זה ישתנה ליתר דיוק בעד יומיים כשימלאו לרובין שש-עשרה .
ליפני שש-עשרה שנה המועצה העליונה הטילה עלי את המשימה לשמור על הוולד הצעיר רובין דוויט .
הם אמרו שיבוא יום ונתאחד , כשזה יקרה הדברים יתבהרו . מאז אני כאן מחכה מחוץ לחדרו של רובין או הולך איתו לבית הספר או לשיעורי הגיטרה , כמה שזה נישמע חדר לפרטיות אני אפילו נימצא בדייטים שלו ושל מולי .
"רוב אמא אמרה …" אמרה אחותו הקטנה של רובין , מרי , היא התפרצה לחדר .רובין אמר לה שתצא ואפילו זרק עליה נעל . כן רובין ומרי פשוט לא הסתדרו אחד עם השניה .
לבסוף מרי יצאה מהחדר והשאירה את רובין מלבדו עם מולי .

"ג'ק שוב נרדמת במשמרת " אמר ארקיס . חבר וותיק , שומר של ילד אחר שלומד בבית הספר רובין .
"עם אני נרדמתי מה אתה עושה פה ?" שאלתי . הוא אמור להיות באמצע משמרת משל עצמו .
"בן מבלה עם מריסול את סלסט נתנה לי הפסקה " הוא אמר חייך והתיישב על העץ לידי .
השמש עדיין לא זרחה אבל הלילה היה קרוב לסיום . השמיים קיבלו גוון ורדרד .
"אוקיי שומר בהפסקה מה יש לך לספר ?" שאלתי את ארקיס .
"אני לא יודעת תספר לי אתה …. אתה מתרגש ?" הוא שאל . ידעתי למה הוא מתכוון .
"כן אני מתרגש אתה יודע עם כל הקטע של דברים יתבררו . למה בכלל המועצה מתכוונת ?" שאלתי אותו . לילות שלמים הייתי חושב על זה ועד לא הגעתי לתשובה .
"אני חושב שילדים הם המפתח שלו על מה שאנחנו לא יודעים על עצמינו וכאשר נתאחד איתם נבין את הדברים אלה …. כמו העבר וכל זה " את סוף המשפט ארקיס אמר בשקט . הוא ידע שזה הדבר שרציתי יותר מכול לדעת מה ומי אני עם רובין יעזור לי לגלות זאת זה יהיה ….
"אתה לא יכול להיות בטוח שזה יקרה " אמרתי , לא רציתי לפתח יותר מידי ציפיות .
"ג'ק … "
"תראה את זה " אמרתי במהירות כדי להעביר נושא . השמש התחילה לזרוח והפכה את העולם החשוך למואר בין רגע .
"אני חייב לזוז בן בטח בדרך הביתה " אמר ארקיס לפני שהספקתי להסתכל עליו הוא נעלם .
קולות נשמעו מכיוון המטבח של ביתו של רובין ידעתי שאימו התעוררה מה שאומר שגם הוא יתעורר בקרוב והעבודה שלי תתחיל באמת .


תגובות (5)

סלסט ומריסול *-*

21/11/2013 10:35

רשמתי לך עוד דמות ותמשיכי.

21/11/2013 10:42

עשיתי לך דמות, מקווה שתוהבי אותם:)

21/11/2013 11:02

אוקיי שער הדמיות יכנסו בהמשך נראלי שאני ימשיך עכשיו ^_^

21/11/2013 11:03

זוכרת שביקשתי שתשמרי לי דמות? הוספתי לך בהרשמה. בבקשה תכניסי אותי!

21/11/2013 13:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך