פשוט -פרק 2 ^_^

קמתי בבוקר מולי ישנה לידי ושהמש האירה מבעד לענפי העץ הזקן מחוץ לחלוני .
לא היה יכול להיות יותר טוב מזה .
"בוקר טוב כמעט בן שש עשרה " אמרה מולי שבדיוק התעוררה גם היא .
"בוקר טוב ילדה שנוחרת בלילה " אמרתי .
"אני לא נוחרת " היא אמרה והזעיפה את ניה , לאחר רגע היא הוציא לי לשון מה שאומר שהיא לא הייתה רצינית .
"או יופי אני רואה שכבר התעוררתם יש וופלים למטה " אמרה אימי שנכנסה לחדר .
"יאיי וופלים " אמרה מולי בהתרגשות , היא קפצה ממיטתי וירדה בעקבו אימי במורד המדרגות .
בגל שהיום היה יום שבת לא היה לי לאן למהר אז קמתי לאיתי מהמיטה , נעלתי את נעלי הבית המגוחכות של שפנפנים שמולי ואימי קנו והבטתי דרך החלון אל ענפי העץ .
כרגיל הוא היה חזק ויציב מחוץ לחלוני עם העלים הסבוכים אבל לרגע חשבתי שראיתי משהו זז וזו לא הייתה ציפור .
אני מדמיין , אמרתי לעצמי כל הדרך למטה שם מולי ,מרי ואימי היו כבר במטבח .
האמת שזה היה נחמד שמולי ואמא שלי היו ביחסים טובים זו עם זו ואני הייתי ביחסים טובים עם ההורים שלה זה מאוד הקל על הקשר שלנו .
"אויי רוב חבל שירדת רק עכשיו הוופלים כבר קרים" אמרה אימי .
"הכנת אותם ליפני רגע " אמרתי והחלפתי מבטים עם מולי .
"אני מצטערת ממש קר היום כשאני חושבת על זה זה מוזר " אמרה אימי מהורהרת . זה באמת היה מוזר , עכשיו אמור להיות אביב ולא חורף או סתיו . זה ללא ספק היה מוזר .
"טוב… אני אלך להתלבש " אמרה מולי ויצאה בדילוגים מן המטבח .
אני יודע מה אתם חושבים הוא יושן עם חברה שלו והיא מתלבשת אצלו , חתיכת סוטה .
אני ומולי ביחסים מצויינים אני מכבד את הרצונות שלה ולא ופריע לי שהיא לא רוצה שנתמזמז או דברים כאלה כל עד היא איתי אני מסודר .*
מולי ירדה במדרגות אחרי רגע כשהיא לבושה בבדים נקיים .
"אני אקח אותך הביתה " אמרה אימי בשמחה .כמו שאמרתי היא ממש אוהבה את מולי .
הם יצאו מהבית והשאירו אותי עם מרי .
"אתה לא רוצה את הוופלים שלך ?" שאלה מרי והתחילה לעצבן אותי .
"מה שתגידי " אמרתי ועליתי לחדרי אני צריך להשלים שעות שינה על כל השבוע .
"אבל רובין …" סגרתי את דלת חדרי . מה אני יגיד לכם אתם לא יודעים איך זה לגור עם מרי .
התמותתי על מיטתי כשרוח קרה חדרה על חדרי .
"אוף החלון …" גנחתי וקמתי כדי לסגור אותו . אבל מה שראיתי לא היה רוח אלה ….


תגובות (3)

המשך. מיד!

21/11/2013 12:42

הוספתי לך עוד דמות בהרשמה

21/11/2013 13:37

תמשיכי!
אהבתי מאוד את הרעיון והכתיבה מצויינת, רק יש לך קצת טעויות כתיב פה ושם, הייתי מציאה לך לעבור על כל פרק פעם או פעמיים לפני שאת מפרסמת אותו.

21/11/2013 22:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך