זאת עם המשקפיים P:
נו איך יצא בבקשה תבקרו את הכתיבה שלי חוץ מהקטע של השגיאות .
אני ממהרת עם העלילה ?

פשוט -פרק 4 ^_^

נו איך יצא בבקשה תבקרו את הכתיבה שלי חוץ מהקטע של השגיאות .
אני ממהרת עם העלילה ?

אוקיי החיים שלי הפכו רשמית ממושלמים למוזרים .
כלומר מה היה קורה עם יצור מוזה שנראה בדיוק כמוכם היה נכנס לחדר שלכ ושולח עליכם גל של קור . אחר כך הוא היה מספר שהוא השומר שלכם ואז לבסוף כאילו זה לא מספיק או אמר שאתם צריכים להתאחד כי זה מה שאיזו מועצה החליטה ולנצח איזה שומר מרושע.
מה כברי יכולתי לעשות ?
"בסדר מה אני צריך לעשות ?" שאלתי את הבחור בשקט . הוא ניראה מופשת כאילו לא האמין שהסכים .
"בסדר אנחנו צריכים לומר את המילים ' להתאחד עכשיו ' בזמן שבידיים שלו מונחות אחת על השנייה" הוא אמר והניח את ידיו באוויר . אומנם זו הייתה מעין הצהרה על כך שאני קוקסינל אבל אף אחד לא ראה חוץ מהבחור הזה .
"אוקיי ו… איך קוראים לך בכלל ?" שאלתי אחרי שהבנתי שהוא יודע את שמי ואני לא יודע את שמו .
"אני ג'ק , השומר שלך " הוא חייך חיוך קטן .
"בסדר ג'ק בוא נגמור עם זה מהר " אמרתי , לא נראה שהוא מאוכזב על החיוך שלא החזרתי לו .
הנחתי את ידי על ידיו .
"להתאחד עכשיו! " אמרנו בתאום מושלם .
לפתה כל העולם ניהיה מוזר כאילו הייתי משהו אחר . פקחתי את עיניי שהיו עצומות והבטתי על המראה שבחדרי . השיער היה אותו שיער חום שלי אבל העיניים שלי היו כחולות כקרח , הבגדים היו אותה פיגמה שלבשתי קודם אבל רגלי היו יחפות ונעלי הבית נעלו .
'אני חושב שזה שיפור ' נישמע קול בראשי . זה היה קולו של ג'ק .
"מה קרה לנו ?" שאלתי עדיין בוחן את ההשתקות שלי במראה .
'אנחנו מאוחדים זה מה שקרה ' אמר ג'ק בפשטות .
"אז… מה עכשיו ?" שאלתי משתוקק לצאת כבר מהמצב המביך הזה .
'נצא החוצה ' הרגליים שלי התחילו לזוז לכיוון החלון ולא הייתה לי שליטה עליהם , קפצתי על משקוף החלון ואז על העץ להפתעתי חיכה לי שם אדם בעל שיער שחור ככנפי העורב , עיניו היו כחולות כים שער ונעוצות בי פניו היו מעוותים מכעס אך ניקר בעם שעם היה שמח הוא היה אדם נאה .
"ברוק " אמר הכול שלי ושל ג'ק יחד למרות שלא אני זה שחשב על המילים .
"אני רואה שהחלטת להתאחד סוף סוף ג'ק " אמר בורק שנראה משועשע.
"עזוב את העיר הזאת ברוק תחזור לחושך ותגיד לא שאני לעולם לא אכנע , לא ללא קרב " אמר ג'ק כשקולו משולב עם קולי . אני הרגשתי כמו בובה על חוטים בידיו של ג'ק אבל הייתה לי תחושה שהוא יעשה את הדבר הנכון .
'אני שמח שאתה בוטח בי אבל אני אצטרך את עזרתך ' אמר ג'ק במחשבותיו .
'למה אתה מתכוון ?' שאלתי אותו ללא מילים .
'אני לא אוכל לנצח את ברוק לבד . הידע שלך יעזור לי ' לא הבנתי לאיזה ידע הוא מתכוון אני בסך הכל נער בכיתה י' עם תעודה מלא בנכשלים .
"שום דבר לא יועיל לך נגד החושך אתה יודע את זה ג'ק אפילו לא האיחוד "אמר ברוק בשעשוע .
"עד נראה " אמר ג'ק הוא שלך גל של קור מקפיא אל ברוק . לא נראה שזה משפיע עליו .
'מה עכשיו ? ' שאלתי .
'נצטרך תגבורת '


תגובות (6)

אולי טיפה, אבל זה טוב.
המשך!

22/11/2013 04:01

נוו איפה סלסט ומריסול ><.

22/11/2013 04:01

כנראה הם יהיו חלק מהתגבורת >

22/11/2013 04:07

את יודעת שכתבתי בהרשמה את כל הקטע של השחער השחור ככנף עורב זו די הייתה בדיחה. כאילו בקוק כתב את הקטע הזה בעצמו. את לא. חייבת לתאר אותו ככה בסיפור XD
אהבתי מאוד. מחכה להמשך.

22/11/2013 12:26

את יודעת שכתבתי בהרשמה את כל הקטע של השחער השחור ככנף עורב זו די הייתה בדיחה. כאילו בקוק כתב את הקטע הזה בעצמו. את לא. חייבת לתאר אותו ככה בסיפור XD
אהבתי מאוד. מחכה להמשך.

22/11/2013 12:26

עכשיו את אומרת לי ?!?!

22/11/2013 13:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך