זאת עם המשקפיים P:
אני יודעת שהפרק יצא מעפן אבל אני במחסום כתיבה *~*

פשוט -פרק 5

אני יודעת שהפרק יצא מעפן אבל אני במחסום כתיבה *~*

התחושה של להתאחד עם רובין הייתה מדהימה , הרגשתי כל כך חזק כל כך חי .
ידעתי שהוא מרגיש אחרת . אבל המצב היה שונה לא היה לי זמן להתרשם מהכוחות החדשים שלי ברוק שלח עלינו מטר של כדורי אש שחורה שהמיסה חלקים ניכרים מהעץ הזקן וגם מהכביש .
"בורק אתה לא יכול להרוס את האזור זו עברה על החוק של המועצה " אמרתי והתחמקתי ממטר הכדורים , הייתי כל כך הרבה יותר זריז עם רובין שזה התחיל להפחיד אותי .
"החוקים של המועצה מעניינים לי את ה…" שלחתי עליו מעין סופה קטנה שהעיפה אותו והרהרה את שיווי משקלו .
"אתה משתפר ג'ק " גיחך ברוק .
' רובין אני ממש צריך תגבורת ' אמרתי לרובין במחשבותינו .
'איך עושים את זה ?' הוא שאל בחזרה .
'כשאספור עד שלוש תצעק את השמות סלסט וארקיס הם חברים הם יהיו פה מיד אחרי שנקרא להם ' אמרתי וניסיתי לשכנע בזה גם את עצמי .
'אוקיי ' אמר רובין .
'אוקיי אחד , שתיים …. שלוש ' ספרתי.
'סלסט, ארקיס ' צעקנו יחד במחשבה .
"הטריקים הקטנים שלך לי יעבדו עלי " צעק ברוק הוא ירה עד מטר הפעם של גושי קרח גדולים .
"ממתי קרח הוא אחד מהכוחות שלך ?" שאלתי גם כדי למשוך זמן וגם כי ברוק תמיד התמחה באש .
"תראה מה החושך עשה לי , זו הבחירה שלך עם להצטרף אליו או לא " הוא חייך בשעשועה .
"ג'ק אחי צריך עזרה "
חל הפרשים הגיעה ,חשבתי בליבי .
"כן ג'ק אנחנו עוזבים אותך רק לכמה דקות וכבר אתה מסתבך " קראה סלסט וחייכה לעברי .
"מה שניהם עושים כאן? " שאל ברוק שרק עכשיו התחיל להראות שמץ של סימני דאגה .
"עוזרים לי "אמרתי " לשלוח אותך בחזרה על החושך לשם אתה שייך " חייכתי אל חברי .
"בואו נעשה את זה " קרא ארקיס בהתרגשות . שלשתיינו שמתו את ידינו אחת על השנייה וזינמנו כדור גדול שרצף בצבעי צהוב ,ירוק וכחול כקרח . הכדור הושלך על ברוק אבל שנייה ליפני שהוא פגע בו ברוק נעלם והכדור התפוגג .
"תחזור לפה פחדן " קרא ארקיס שנראה כאילו הוא ממש נהנה מכל זה .
"ארק זה בסדר תודה שבאתם " אמרתי .
"ג'ק אתה מבין בכלל עד כמה כל העניין רציני לא חיכית לגיל שש עשרה . מה המועצה תגיד ?" שאלה סלסט .
לפני שהספקתי לענות לה העולם החשיך וכבר הפסקתי להרגיש את תחושת ההתאחדות עם רובין .


תגובות (3)

כן, מחסומי כתיבה זה מטומטם.
תשתדלי להמשיך מהר!

23/11/2013 04:56

לא!!!! ברוק!!! תחזור להיות נחמד!!! מה אם קופר?! תחזור!!! החושך לא יכול לשלוט אליך!!! תילחם בזה!!!

23/11/2013 05:00

מחסום כתיבה זה חרא

23/11/2013 05:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך