צבועים- הקדמה + הרשמה

09/09/2015 792 צפיות 34 תגובות

קודם כל חשוב להגיד שזהו ניסיון לסיפור ולא משהו רשמי, אך בכל זאת אשמח אם תירשמו. בנוסף, הסיפור הוא לא במקום 'לא הרבה יודעים'
תהנו-

הקדמה

מאז ומתמיד ליאה אהבה את הצבע הכחול, היא צפתה בים שליד ביתה שעות לאחר הלימודים. היא מתלבשת אך ורק בכחול ואף לפני כמה שנים צבעה בשיערה גוונים של כחול כהה. היא חיה את הצבע הכחול ולא נפרדה ממנו לרגע, אך עד מהרה ליאה הבינה שאהבתה לצבע לא באה סתם כך, היא יכולה לשלוט בכל מה שצבוע בכחול. ליאה מגלה אנשים כמוה וממלכה עתיקת יומין בה מתגוררת אוכלוסייה שלמה, ובנוסף גם סכנה שחורה. חבורת נערים מתאספת למען מלחמה באריון, השולט בצבע השחור.
אני זקוקה לחמישה נערים/נערות שילכו לחסל את אריון, מקווה שתציעו דמויות-
שם:
גיל: (17-20)
מראה:
צבע בו הדמות שולטת: (לא כסף או זהב ולא כחול)
מצב מיוחד עם הצבע*:
רקע:
משהו להוסיף:

*לכל אחת הדמויות יש מהלך מיוחד עם הצבע משהו מיוחד וגדול, אם צריך הסבר מפורט תשאלו בתגובות או שתנסו להכניס בהרשמה ואני אגיד אם לזה התכוונתי,
תודה:)


תגובות (34)

הו וואו הרעיון מקורי לדעתי, מה שכבר מוסיף, אצלי אישית, עוד נקודות. זה נשמע מעניין, אפילו שלדעתי שחור זה צבע חברותי:<
בכל מקרה אהבתי, וכמובן שאחכה להמשך.
אממ בהקשר להרשמה..
האמת שרציתי להשתתף בהרשמה אבל.. נה, אני מעדיפה לראות מה אחרים יציעו.
בכל מקרה, מקווה שייאספו מספיק דמויות בקרוב^^

09/09/2015 21:27

תודה שהגבת ואני אשמח שתעקבי, אני יודעת ששחור לא חייב להיות הרשע אבל זה יהיה קצת מוזר אם הרע יהיה בצבע לבן…
בכל מקרה תודה שהגבת

09/09/2015 21:33

תשמרי לי דמות

09/09/2015 21:41

וואי רעיון מקורי!
לפני כמה זמן רציתי לכתוב גם סיפור שקשור איכשהו בצבעים ולא הצלחתי לחשוב על רעיון…
אני אכתוב דמות(אפשר גם שתיים?) עוד מעט…

09/09/2015 22:11

    תודה רבה, ברור, תכתוב כמה שאת/ה רוצה הכל יתקבל:)

    10/09/2015 06:30

שם: קייטי רובינסון
גיל : 17, עוד כמה חודשים 18.
מראה: רזה, די גבוהה. שיער בלונג'ינג'י(בלונדיני – ג'ינג'י) ארוך. עיניים ירוקות – צהובות – כתמתמות. עור קצת שזוף ושיניים צחורות.
אופי(נראה לי די הכרחי): חייכנית, מצחיקה, בדחנית, תמימה, חברותית, נחמדה, לפעמים שקטה ולפעמים רועשת, רגישה וחכמה.
צבע בו היא שולטת: כתום.
מצב מיוחד: יכולה לאפוף את עצמה בלבהות(אמנם בגדיה נשרפים אך לגופה לא קורה כלום והיא לא מרגישה כאב) ואז עיניה זוהרות בכתום. האש משמשת לה כמו גוף, והיא יכולה ליצור איתה צורות, או למשל, להגדיל את ממדי גופה(הגוף נשאר באותו גודל, אך מסביבו יש דמות אש גדולה).
רקע: אביה עזב את הבית מיד אחרי שנולדה. לאחר מכן אמה ואחותה הגדולה טבעו בים. לא היה לאן ללכת ולכן הרשויות החליטו לשלחה לבית יתומים.
היא גדלה שם 8 שנים(מגיל 4 עד גיל 12) ולבסוף משפחה אימצה אותה.
משהו להוסיף: אפשר לכתוב עוד דמות?

09/09/2015 22:55

אהבתי מאוד! אני רוצה לכתוב דמות אבל… אני מהפלאפון וחייבת ללכת לישון כדי שאצליח להתעורר מחר בשש וחצי -,- אז אולי מחר אכתוב לך ^^ אולי…

09/09/2015 22:59

שם: קים אנדרסון
גיל : 18
מראה: רזה, גובה ממוצע. עיניים אפורות כסערה ושיער שחור וחלק.
אופי(נראה לי די הכרחי): קרה, לא חברותית, אדישה, צינית, בטוחה בעצמה(אך לא שחצנית),מתבודדת.
צבע בו היא שולטת: אפור
מצב מיוחד: יכולה לזמן עננה סערה ולהוציא מהם, מבול של גשם, ברד, שלג, ברקים ורעמים. יכולה גם לעלוח על העננים ולשבת/לעמוד עליהם. (נזקים מהעננים, כמו ברקים, לא יכולים לפגוע בה.
רקע: באה מהית אמיד של רופאה בכירה ועורך דין. רוב היום הוריה עסוקים בעבודה ולא נמצאים בבית. כשהם חוזרים הם אייפים מדי לקים. ככה זה היה מגיל קטן והיא למדה לכבד את זה .
משהו להוסיף: כתבתי גם אם לא תקבלי… תתחילי!!!

09/09/2015 23:11

אני אכתוב דמות בבוקר.. תשמור לי צבע חום.

09/09/2015 23:37

תודה על הדמויות, מקווה שעוד יכתבו כדי שאוכל להתחיל לכתוב את הסיפור, ואין בעיה צבע חום שלך

10/09/2015 06:27

היי, אני אשמח לכתוב לך דמות.
אני אכתוב אותה יותר מאוחר היום, אםלא אכפת לך לשמור לי את הצבע ירוק.

10/09/2015 06:38

מעולה, אין בעיה ירוק שלך

10/09/2015 06:49

אוי סליחה על השגיאות כתיב…
*בלהבות, ענני, לעלות, מבית, עייפים.
פשוט הייתי כבר די עייף…
בסדר מבחינתך שאני אכתוב עוד דמות?
אם את לא רוצה, זה סבבה, פשוט הרעיון מאוד יפה לי ובכלל אני אוהב לצייר ולצבוע וכל מיני דברים צבעוניים וסיפור שעוסק בצבע נשמע לי ממש מגניב ועולים לי כבר כמה רעיונות לדמויות..
אם את מסכימה, אני רוצה את הצבע האדום…

10/09/2015 06:50

בטח רק חום וירוק (בטח קראת) תפוס, אבל אני אשמח אם תכתוב/ תכתבי

10/09/2015 06:59

לא ראיתי את השורה עם הצבע האדום, מצטערת…

10/09/2015 07:07

תשמור לי גם צהוה :)

10/09/2015 10:45

שם: אלן רדהארט
גיל: 18
מראה: משקל ממוצע. גבוהה. שיער ג'ינג'י ארוך(יותר אדום מכתום), עיניים כהות. עור חיוור.
אופי: חכמה מאוד, תחרותית, מצחיקה, צינית, שונאת להיכשל ולא לדעת דברים.
היא די קרה אך חברותית לאנשים שלמדה להכיר. היא פרפקציוניסטית וחייבת סדר. אדישה.
צבע שבו היא שולטת: אדום.
מצב מיוחד: יכולה לשלוט באנשים תוך כדי שליטה בדם שלהם(אם את מכירה, אז כמו כשפות דם באווטאר).
האנשים יודעים שהיא שולטת בהם אך לא יכולים להתנגד לה.
אפשר להתנגד לה רק עם כוח הרצון שלך ממש חזק(אבל ממש חזק) וגם אז זה כרוך במאמצים רבים.
אם מספיקים להחליש אותה מספיק אז אין לה מספיק כח בשביל זה.
אחרי שהיא עושה את זה היא מותשת מאוד וזקוקה נואשות למים.
רקע: שני הוריה הם מנתחי קרדיולוגיה(כלומר, מנתחי לב).
כשהייתה קטנה הוריה הביאו אותה יום אחד לעבודתם. היא הצליחה להגיע איכשהו לחדר ניתוח ולראות את ההורים שלה מנתחים. ההורים היו בטוחים שתהיה לה טראומה אך ההפך קרה, היא גילתה התעניינות רבה בניתוחים ובקרדיולוגיה בפרט והיא חולמת להיות רופאה.
היא אוהבת לצפות בהורים שלה מנתחים או לשמוע אותם מדברים על זה.
משהו להוסיף: מקווה שתתחילי בקרוב!
בא לי לכתוב עוד דמות(מקווה שזה בסדר מבחינתך…). אם את מסכימה, אני רוצה סגול.

10/09/2015 15:49

תודה ואין לי בעיה שתכתוב כמה דמויות שרק תרצה פשוט אני לא מבטיחה שהם יהיו ראשיות, ודבר שני אני מעדיפה שיהיו כבר דמויות של בנים

10/09/2015 15:56

טוב אני עושה את שתי הדמויות!! אני דיי משלבת את הרקע שלהם…
שם: רייצ'ל אלי ריז
גיל: 17 וחצי, בקרוב 18
מראה: גובה ממוצע+ אבל ליד החברים שלה היא הכי נמוכה, רזה ובעלת עור שחום-שזוף. לרייצ'ל יש שיניים ישרות ולבנות, אף סולד ועיניים חומות – ירקרקות. יש לה שיער גלי שמגיע לה עד הכתפיים בצבע חום עם קצוות בהירים-בלונדיניים. על השוק הימנית יש לה קעקוע שמזכיר צורות מטאליות שמקיפות את כל רוחב האזור.
אופי: נערה מצחיקה וקלילה, אוהבת ללמוד ולהתנסות בדברים חדשים. היא אוהבת מוזיקה משונה שאף אחד לא מכיר וגם מנגינות בלי מילים. רייצ'ל היא צמחונית והיא ביישנית קצת ליד אנשים שהיא לא מכירה, במיוחד אם כל השאר כן מכירים אותו. היא לא ממש טובה ברושם ראשונה ונשארת עם החברים שלה. כל החברים שלה הם בנים כי כל הבנות שפגשה בחייה תמיד היו מגעילות אליה.
היא צריכה את החבר הכי טוב שלה כדי להרגיש ביטחון או להרגיש טוב עם עצמה. החבר הכי טוב שלה הוא הדבר כמעט היחיד שגורם לה להתנהג טבעי וכיפי. זה ואומנות.
רייצ'ל אוהבת לעשות אומנות בכל דרך שהיא.
צבע בו הוא שולט: חום. היא שולטת באדמה, בסלעים, בעצים, בחימר, בדפים (שעשויים מעץ). היא שולטת בלוחות הטקטוניים של כדור הארץ והכוח העצום שלה יכול להרוג מיליונים.
רקע: היא חיה בבית יתומים רוב חייה כשההורים שלה נטשו אותה בגיל שנה ושם התאהבה באומנות. בגיל 12 משפחה עם בן בגילה אימצו אותה והם נהפכו לחברים הכי טובים (הדמות ששולטת בצהוב). אחרי ארבע שנים שבין השניים הייתה חברות אמת הם החליטו להרגיש רגשות אהבה אחד כלפי השני, אבל כל אחד שמר את זה בסוד לעצמו.
לפני חצי שנה אדם מוזר סיפר להם על הממלכה והם החליטו ללכת לשם ביחד. בדרך לשם הלוחמים של אריון והוא תקפו אותם והנער נתפס בידם והיא הצליחה לברוח. היא רוצה ללכת להציל אותו אבל לא נותנים לה והיא מתה מדאגה. בחצי השנה האחרונה היא התאמנה בלי הפסקה על הכוחות שלה ובלילות יש לה סיוטים עליו בלי הפסקה.
משהו להוסיף: עוד שנייה הדמות השנייה תעלה.

10/09/2015 17:23

שם: אדוארד (אד) רוברטס
גיל: 17 ובקרוב 18
מראה: עור בהיר יחסית, גבוה ושרירי בעל שיער בלונדיני ועיניים כחולות-ירקרקות. יש לו בדיוק אותו קעקוע כמו שיש לרייצ'ל רק על היד (קצת יותר נמוך מהכתף ומבית השחי)
אופי: נער חברותי, הוא נהנה מלבלות עם החברים שלו ומספורט מכל צורה. הוא בחור שיכול להיות מאוד עוקצני (בצורה טובה ורעה) והוא מצחיק ומשתדל להיות נחמד לכולם. הוא דיי תמים ולא ממש מרגיש בנוח ליד בנות \ אנשים שבוחנים אותו. הוא בחור צנוע שיש לו יכולת מנהיגות מלידה. הוא חושב שהוא טוב בבישול XP
צבע בו הוא שולט: צהוב. בעיקרון, בכל החיות הצהובות ובכל דבר צהוב. הוא יכול להיות עוצמתי כל כך ולשלוט על השמש ובכך הוא האויב הכי מסוכן שאי פעם יכול להיות לאריון, אבל הוא עדיין לא הצליח לעשות את זה ודבר כזה יכול למוטט אותו.
רקע: ~בתכלס בערך אותו רקע של רייצ'ל~
שתקפו אותם הוא ניסה להגן כמה שיכל על רייצ'ל, כי תמיד הרגיש צורך ענקי להגן עליה למרות שידע שזה יכול ממש לעצבן אותה שמרחמים עליה. ברגע שהעיניים של ושל אריון הצטלבו הוא וכל הלוחמים שלו תקפו רק אותו. האיש השני גרר את רייצ'ל רחוק משם בזמן שהם תפסו אותו ועילפו אותו.
הוא התעורר במערה חשוכה ונמוכה יחסית, שטיפות טל נוטפות כל הזמן מהנטיפים – כל גופו היה מלא במכות והוא היה מחוסר חולצה וקפא בקור של המערה. הוא היה קשור בשלשלאות כבדות לתקרות המערה ורגליו היו כבולות לרצפתה וידיו מתוחות למעלה באופן תמידי והוא לא יכול לזוז. אחרי חצי שה בערך שפשוט צרח לאוויר החשוך לעזרה אריון הופיע ואמר לו שאף אחד לא יבוא, ועכשיו אחרי שהאויב שאמור להיות הכי גדול שלו כלוא אצלו הניצחון שלו מובטח. הוא מקבל מידי יום מעט אוכל ומים והוא נותר כלוא שם עד עכשיו.
משהו להוסיף: תתחיל\י!

10/09/2015 17:36

אפשר עדיין לכתוב דמות? כי אני רואה שיש כאן 5 דמויות כבר. אגב רעיון מגניב לסיפור :>

10/09/2015 17:43

אני כותב דמות אם תרצה/י תשים/מי בסיפור אם אין מקום,אז אין מקום…
שם:קארל ווקר
גיל:19
מראה:שעיר לבן קופצני,עור אפרפר,עיניים כחולות דהויות ומתחת לעיניים עיגולים שחורים,מנסה ללבוש רק לבן כדי שאף אחד לא יוכל לשלוט לו בדברים,אף קטן וישר וחיוך אדיש תמיד על השפתיים אלה אם הוא מתרכז.
אופי:שקט ורגוע,לעולם לא יוצא מהכלים אבל כשמישהו מעצבן אותו מאוד הוא משתיק את האיש הזה בכל דרך אפשרית(במקרים נדירים מאוד אפילו בעזרת פגיעה אנושה)אסטרטג שאין לו במי להילחם ואם יתנו לו את הפיקוד הוא ישתלט על כולם בשקט עד שיעשו כרצונו.
צבע:לבן.
מצב מיוחד:מסוגל להפוך את כל הצבעים לצבע הלבן אפילו שקשה לו לשלוט בהם אחרי שהוא שינה אותם זה גוזל מהאחרים את היכולת לשלוט בדברים האלה והם הופכים ללבנים לנצח.קשה לו לעשות את הכוח הזה כי הוא מאוד חזק.
רקע:היה למשפחתו עסק מצליח שהיה אמור לעבור לידיו של קארל אבל בגיל שבע הוא גילה את כוחותי והפך את הוריו ללבנים ובכך הרס את האישיות שלהם(הם הפכו למין רוחות רפאים)אחר כך הוא נפל לתרדמת עד גיל 17 בגלל שהוציא כל כך הרבה כוח.מאז הוא מנסה לעזור לכל מי שמבקש עזרה(כולל אוריון)בתמורה לעזרה מצידם לעזור לו לשלוט בכוח שלו.הוא כבר שולט בכוח שלו בזכות אוריון.הוא בעצם מין שכיר חרב נדיר(רק בפעמים אחדות)של אוריון.יש לו בית לבן כולו משלו וכל הדברים החשובים לו צבועים בלבן(גם שהוא עשה וגם דברים לבנים רגילים)חוץ ממצפן זהוב שהיה שייך להורים שלו והוא למסכים לצבוע אותו בלבן.
רעיון טוב מאוד?..אני אשמח אם תצרף/פי אותו..

10/09/2015 19:55

טוב כולם כתבו דמויות ויש אפילו קצת יותר מדי… אז אולי אני איאלץ להעביר כמה לצד הרע, יש מישהו שזה בסדר מצידו? אם לא אמצא פיתרון אחר.
ו- the avatar אשמח אם תכתוב דמות! תענו לי מי מוכן להעביר את הדמות ומקסימום אחשוב על פיתרון אחר.
תודה על כל הדמויות!

10/09/2015 20:11

אני לא רוצה שתעבירי את קייטי, קים לא אכפת לי ואלן נראה לי כדאי שהיא תהיה חצי חצי כזה, כאילו לא סגורה באיזה צד היא…
החלטה שלך.
מקווה שתתחילי!
נ.ב.
בעיקרון אני מעדיף את הדמויות שלי בצד הטוב, אבל אם זה הכרחי, זאת כבר החלטה שלך…

10/09/2015 20:53

אני אעדיף ששלי יהיו טובות… אתה יכול כאילו לאיים על רייצל כזה כדי שתהיה רעה כדי שלא יפגע באד..

10/09/2015 20:57

אדון הטלקינזיס

11/09/2015 00:14

וואו!! ממש יפה התכוונתי לכתוב דמות אבל יש יותר מידי אז… אבל אני מאוד אשמח…

11/09/2015 07:02

יכול להיות שאוריון ישכנע את קארל להיות גנרל שלו והוא יצוד אחריהם….או משהו בסגנון….או אפילו יסתנן לשורותיהם ואז ינסה להרוג את כולם….

11/09/2015 07:21

טוב ככה, יש לי פיתרון ולכן, יון8899, אשמח אם תכתוב לי דמות אבל לאחר מכן ההרשמה סגורה רשמית. אני מקווה שהפיתרון (שתגלו אותו בהמשך) לא יהרוס את הסיפור אלא יוסיף לו, ומקווה שתעקבו אחריו, תודה על כל התמיכה והדמויות!

משהו נוסף, הדמויות לא יצטרפו בפרק הראשון ואפשר לאמר אפילו לא בפרקים הראשונים כי הסיפור מתחיל מאפס, תהנו.

11/09/2015 13:58

יון8899, אתה עדיין רוצה לשלוח דמות? אם כן אפשר בן?(יש מחסור)

11/09/2015 15:29

כן, כמה שיותר בנים יותר טוב, כרגע הרוב כתבו לי בנות וזה קצת בעייתי

12/09/2015 21:33

אני לא כל כך הבנתי איזה קעקוע יש לאדוארד ולריצ'ל, תוכל/י להסביר?

12/09/2015 21:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך