צוות יד"א- פרק 1- הפלישה המתחילה

VNKL 13/12/2014 704 צפיות 2 תגובות

"שרים יקרים," אמר הנשיא בישיבה חשובה במיוחד "התכנסנו כאן היום בגלל מצב חירום".
לפני שהנשיא הצליח להמשיך את משפטו, חלון חדר הישיבות נשבר לרסיסים בגלל גוף עצום שעף אל תוך חדר הישיבות.
זה היה רובוט ענקי.
"מי אתה!?" שאל בצרחה אחד השרים
"אני סיקבורג," אמר הרובוט האדום והענקי "ואתם עכשיו תתנו לי את מה שאני צריך".

*

"טוב, אז על מה ההתלוננות שלך מבוססת?" שאל מזכירת עורכי הדין את יוני, המנהיג של צוות יד"א בטלפון
"לא שמעת אותי טוב? אני ראיתי גוף עצום נוחת מחוץ לבית שלי ומשאיר מכתש ענקי! הוא הרס לגמרי את כל החצר!" צעק יוני
"או.קיי, אנחנו ננסה ככל יכולתנו לפצות את סכום הכסף הנדרש לתיקון הנזקים" אמרה המזכירה וקו הטלפון נותק.
"טוב," אמר יוני לדנה ואלן "מהמזכירה לא יצא כלום"
"אנחנו יכולים להתקשר למשטרה!" הציעה דנה
"לא" אמר בחכמה אלן
"ולמה, פרצוף קוף?" שאלה דנה
"תשמעו, אם נגלה למשטרה על מה שקרה הם יחקרו אותנו קשות. לא יהיה לנו חופש בכלל. הם יחזיקו אותנו בחדרי חקירות!"
"אבל.." גמגמה דנה "פלישת העב"מים החלה! אנחנו צריכים להיתקף פאניקה!"
"למה?" שאל יוני
"כי" אמר אלן כשהוא מסדר את משקפיו "העב"מים מחפשים משהו בכדור הארץ, זאת הסיבה שהם באו הנה, השאלה היא" וכולם הסתכלו עליו בפחד "מה הוא".

*

"כולם לחגור חגורות!" צעק נהג הרכבת בקול שנון "הרכבת מתחילה לנסוע!"
"אבא," שאל ילד את אביו כשהם ישבו על כיסאות הרכבת "לאן אנחנו נוסעים?"
"אנחנו נוסעים לצוק המדבר. אנחנו נעצור בצוק ונסתכל על התהום העמוקה של המדבר"
"אבל מה אם ניפול? אני מפחד!" פחד הילד
"אל תדאג," אמר האבא "לא ניפול".
לפתע, על חלון הרכבת קפץ יצור גדול וירוק עם חמש רגליים. היצור שבר חלקית את חלון הרכבת.
"מה זה!?" נבהל הנהג.
היצור קפץ שוב פעם על שמשת הרכבת והשמשה נשברה לרסיסים שעפו על פניו של הנהג. הנהג נפל ואיבד את הכרתו על הכיסא.
הרכבת עכשיו נסעה ללא נהג במהירות בלתי מוגבלת, לכיוון הצוק המדברי הגדול והתלול, כשהרכבת עומדת בעוד כמה שניות, ליפול ממנו.
היצור דחף את מוט הבלמים, והמוט נשבר. עכשיו אין דרך לעצור את הרכבת.
"מה אתה.." שאל בגמגום אחד הנוסעים את היצור " מחפ..ש כא..ן?"
"אני צריך.." אמר היצור בקולו הצרוד "את ליבו של נחש אמארה…"


תגובות (2)

uta uta

נחמד! נעים מאוד אני יוטה ;)
אממ פרק יפה אשמח להמשך!

13/12/2014 22:13

תודה רבה :)

14/12/2014 16:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך